• دوشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403051510210
  • خبرنگار : 50672

فرماندار مینودشت تاکید کرد

جهاددانشگاهی کارآمد اما گمنام است

جهاددانشگاهی کارآمد اما گمنام است

ایسنا/گلستان فرماندار مینودشت با اشاره به اینکه خبرگزاری ایسنا به دنبال انتقال دغدغه‌های مردم، رفع نواقص و آگاه‌سازی به موقع است، توضیح داد: از مؤلفه‌های مهم جلب اعتماد این خبرگزاری در بین مردم و مسئولان می‌توان به بی‌طرفی و عدم وابستگی‌اش به هر حزب و گروهی اشاره کرد.

فرامرز دیلم کتولی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان گلستان و خبرگزاری شاخص آن یعنی خبرگزاری ایسنا هر دو یک مجموعه توانمند، کار آمد، متعهد و دارای چهره‌های علمی قابل اعتماد هستند.

وی با اشاره به ارتباط خوب این دو مجموعه با دیگر سازمان‌ها و نهادها اذعان کرد: باتوجه به ظرفیت‌های خوب جهاد دانشگاهی و خبرگزاری ایسنا انتظارات و توقعات بیشتری از این دو مجموعه برای همکاری بیشتر در شهرستان مینودشت می‌رود.

فرماندار مینودشت با بیان اینکه اکثر سازمان‌ها و نهادها به واسطه‌های مختلف مانند آزمون‌ها، دوره‌های آموزشی و کارهای علمی و پژوهشی الزام ارتباط با جهاد دانشگاهی را دارند، افزود: دیگر پل ارتباطی مهم جهاد دانشگاهی با سازمان‌ها و نهادها و از همه مهمتر مردم خبرگزاری مورد اعتماد ایسنا است.

دیلم ایسنا را یک خبرگزاری فعال، پویا با چهره‌های جوان و شناخته شده معرفی کرد و گفت: این مجموعه دلسوزانه و با مجاهدت‌های فراوان برای کمک به دستگاه‌ها و نهادهای دولتی با نگاهی سالم و درست گام برمی‌دارد.

وی با اشاره به اینکه ایسنا یک خبرگزاری بی‌طرف، مستقل از جانب داری و وابستگی به گروه، مجموعه و یا حزبی است، اظهار کرد: ایسنا با نگاه پیشرفت، رفع نواقص، انتقال دغدغه‌های مردم و انتقال خدمات دولت مخلصانه به انجام امور می‌پردازد.

فرماندار مینودشت مهمترین ویژگی‌های خبرگزاری ایسنا استان را تعهد، اخلاص و پاک طینتی افراد این مجموعه عنوان کرد و گفت: خبرگزاری دانشجویان ایران با این نگاه سبب انتقال درست مطالب، آگاه‌سازی و امیدآفرینی در دل مردم استان شده‌اند.

دیلم با تأکید بر اینکه شناخت مردم از جهاد دانشگاهی و خدمات ارزنده آن کافی نبوده است، بیان کرد: خیلی از اقدامات مهم و حیاتی در کشور توسط جهاد دانشگاهی و زیر مجموعه‌های آن صورت گرفته است که به خاطر گمنامی و مظلوم واقع شدن این نهاد، مردم از سرچشمه این اقدامات آگاه نبوده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha