• دوشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۱
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403051510158
  • خبرنگار : 50022

بازدید مدیرکل امور بانوان البرز از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی

بازدید مدیرکل امور بانوان البرز از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی

ایسنا/البرز  مشاور استاندار البرز و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز به همراه هیاتی متشکل از مشاورین امور بانوان در دستگاه‌های اجرایی استان البرز از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی، در این دیدار محمدحسین فائزی رئیس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی به بیان  ساختار، چگونگی ماموریت‌ها و دستاوردهای شاخص مجتمع پرداخت و گفت:  یکی از مهمترین دیدگاه  و راهبرد اساسی ما نگاه ویژه به جایگاه بانوان در تمامی عرصه‌ها و صیانت از این جایگاه است چرا که در هر برهه‌ای بانوان  نشان دادند در کرسی‌های مدیریتی از توان بالا و شایسته‌ای برخوردار هستند.

وی با خاطرنشان کردن این مطلب که، درصد بالایی از مدیران و همکاران مجتمع تحقیقاتی را بانوان متخصص و جوان تشکیل داده‌اند، اذعان کرد:  بیان همین ظرفیت از به کارگیری بانوان در مجتمع فوق،  کافی است تا دلیل توجه به بانوان متخصص و متعهد از برنامه‌های جدی جهاد دانشگاهی و مجتمع تحقیقاتی  همواره مدنظر باشد.

فائزی در بخش دیگری طیب خاطر بانوان در حفظ و آرامش روحی فرزندان خردسال حین اشتغال را از دیگر ضروریات  برشمرد و تصریح کرد: تلاش ما براین بود تا به  منظورخدمات رفاهی کارکنان و مادران  مهدکودک نبات و مجموعه ورزشی چند منظوره با خدمات اختصاصی بانوان در مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی راه اندازی شود تا اندکی از نگرانی بانوان شاغل در این مجتمع کاسته شود. چرا که نیروی انسانی زمانی می تواند در حوزه تخصصی خود موفق باشد که دغدغه‌مندی نداشته و تا حدودی آرامش روحی و جسمی خویش را یکجا داشته باشد تا بتواند مسیر ارتقا، رشد و توسعه  سازمان متبوع را فراهم سازد.

رئیس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی  یادآور شد: بانوان رکن اصلی خانواده هستند و نگاه ما این است که باید سایه محرومیت از خدمات ورزشی و رفاهی از بانوان و دختران  برداشته شود. بنابراین مجتمع این آمادگی را دارد که در محیطی امن و حرفه‌ای، به جبران این خلاء کمک کند.

گفتنی است  در این نشست، معصومه آقایی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و دیگر مدیران و مشاورین امور بانوان به بیان نقطه نظرات و بیان درخواست های خود برای همکاری‌های چند جانبه و استفاده از ظرفیت های مجتمع تحقیقاتی در حوزه بانوان پرداخت.

آقائی همکاری با مجتمع تحقیقاتی را راهگشای مشکلات بانوان دانست و اظهار کرد: ضروری است تا پتانسیل این مجموعه (مجموعه  توانمندی‌ها و امکانات مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی) در خدمت دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد تا با همکاری چند جانبه رفاه و آسایش بیشتری برای بانوان نخبه و کار آفرین البرز حاصل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha