• دوشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403051510062
  • خبرنگار : 71588

عملیات موفق القسام علیه نظامیان صهیونیست در جنوب غزه

عملیات موفق القسام علیه نظامیان صهیونیست در جنوب غزه

نیروهای القسام گروهی از نیروهای ارتش رژیم اشغالگر را با موفقیت در جنوب نوار غزه با تسلیحات خود هدف قرار دادند.

به گزارش ایسنا، گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد: مجاهدان ما موفق شدند یک بمب ضدنفر را در میان گروهی از نیروهای صهیونیستی که در داخل ساختمانی در شرق منطقه «الفراحین» واقع در شرق شهر خان یونس در جنوب نوار غزه سنگر گرفته بودند منفجر کنند.

القسام تاکید کرد: مجاهدان ما از نقطه صفر توانستند مستقیماً با نیروی پیاده نظام ۹ نفره صهیونیست‌ها در شرق منطقه فراحین درگیر شده و در میان آنها کشته یا زخمی برجای بگذارند. گردان‌های القسام همچنین افزود: یک بولدوزر نظامی را با گلوله یاسین ۱۰۵ در شرق منطقه الفراحین هدف قرار دادیم.

براساس گزارش شبکه خبری المیادین، گردان‌های القسام همچنین تاکید کرد: مجاهدان ما موفق شدند در صفوف نظامیان اسرائیلی چندین کشته و زخمی بر جای بگذارند و درگیری‌ها در منطقه الفراحین همچنان ادامه دارد.

گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد: ما با رگبار خمپاره‌های با کالیبر سنگین، سربازان و خودروهای مدرن دشمن را در محور پیشروی در شرق شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه بمباران کردیم.

گردان‌های القسام همچنین تاکید کرد: ۲ بمب را در میان نیروهای مهندسی در منطقه زلاطه منفجر کردیم و در میان آنها در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه کشته و زخمی برجای گذاشتیم.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه امروز وارد سیصد و چهارمین روز خود شده است و در حالی که جنایات دشمن علیه غیرنظامیان همچنان ادامه دارد، رزمندگان مقاومت نیز در حال ضربه زدن به ارتش این رژیم در محورهای مختلف نبرد زمینی هستند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش آن ارزیابی می‌کنند.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به‌اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha