• دوشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403051510018
  • خبرنگار : 50214

فرماندار بهاباد:

کار گروه‌های جهادی خدمت بی منت به مردم است

کار گروه‌های جهادی خدمت بی منت به مردم است

ایسنا/یزد فرماندار بهاباد با اشاره به این که کار جهادگران و گروههای جهادی بسیج، کاری است که در راه خدا و برای خدمت به مردم انجام می‌شود، گفت: کار گروه‌های جهادی خدمت بی‌منت به مردم است.

«علیرضا تیموری» امروز دوشنبه در جلسه کارگروه بسیج سازندگی بهاباد در سخنانی ضمن تسلیت شهادت شهید «اسماعیل هنیه» دبیر جنبش سیاسی حماس، شهید رئیسی و شهدای خدمت، از زحمات بسیجیان گروه‌های جهادی در رزمایش‌های مختلف جهادگران فاطمی قدرددانی و اظهار کرد: گروه‌های جهادی بازوی دستگاه‌های اجرایی در خدمت به مردم و به ویژه محرومان هستند.

وی تصریح کرد: گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف پزشکی، اقتصادی، اشتغالزایی، آموزشی، عمرانی، فرهنگی و هنری و غیره ورود پیدا کرده و هرجا که ردی از فعالیت‌های جهادی در آن عرصه بوده، بی شک به بهترین شکل ممکن به نتیجه رسیده است.

تیموری افزود: گروه‌های جهادی که مشغول خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی و ساخت‌ و ساز در مناطق محروم هستند، از اجر معنوی برخوردار و خدمت بی‌منت آنان مورد رضایت خداوند و مردم است.‏

سرهنگ «حمیدرضا فرهمند» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بهاباد هم در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و جبهه مقاومت، به فعالیت گروه‌های جهادی در شهرستان طی سه رزمایش جهادگران فاطمی در بهاباد اشاره کرد و افزود: رزمایش جهادگران فاطمی ۴ همزمان با سراسر کشور در محله امام حسین (ع) و ملا عبدالله بهاباد با استفاده از تمام ظرفیت های موجود در شهرستان جهت بهبود شرایط انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در این رزمایش ۳۴ گروه جهادی پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات و ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در ۳۴ عرصه جهادی با حضور ۵۱۰ جهادگر بسیجی فعالیت می‌کنند.

فرهمند هدف از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۴ را گسترش گفتمان فرهنگ تفکر و حرکت جهادی در جامعه، گسترش خدمت‌رسانی و ایجاد برابری اجتماعی و مشارکت آحاد جامعه در خدمت‌رسانی، حمایت از اقشار مستضعف و کم برخوردار جامعه و بهبود وضع معیشتی نیازمندان، میدان‌داری گروه‌های جهادی در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، ترسیم و به تصویر کشیدن طرح‌های عمرانی صورت گرفته توسط بسیج سازندگی عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، رزمایش جهادگران فاطمی۴ در شهرستان بهاباد در روز چهارشنبه هفدهم مرداد ماه در محله امام حسین حدفاصل خیابان پاسداران و محله ملا عبدالله حدفاصل خیابان شهید بهشتی تا فرمانداری با حضور ۳۴ گروه جهادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha