• دوشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403051510006
  • خبرنگار : 71496

واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به شهادت زن فلسطینی در بیمارستان‌های رژیم اشغالگر

واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به شهادت زن فلسطینی در بیمارستان‌های رژیم اشغالگر

حماس و جبهه مردمی آزادسازی فلسطین در بیانیه‌هایی به شهادت زن اسیر فلسطینی در اثر اهمال پزشکی رژیم اشغالگر در حقش واکنش نشان دادند.

به گزارش ایسنا، به دنبال اعلام خبر شهادت «وفاء جرار» زن ۵۰ ساله فسلطینی در اثر اهمال پزشکی تعمدی رژیم صهیونیستی علیه‌اش در بیمارستان‌های این رژیم، جنبش حماس امروز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای فلسطینی‌ها را به گسترش دامنه مقاومت و مقابله با رژیم صهیونیستی فراخواند.

حماس در بیانیه خود اعلام کرد جوانان انقلابی‌مان را به تشدید تمامی انواع مقاومت، مقابله و درگیری با این دشمن جنایتکار دعوت می‌کنیم.

جبهه مردمی آزادسازی فلسطین نیز در بیانیه‌ای تاکید کرد: «این جنایت شنیع بار دیگر رویکرد وحشیانه رژیم اشغالگر و بزدل اسرائیلی را در مواجهه با فرزندان ملت ما نشان داد.»

واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به شهادت زن فلسطینی در بیمارستان‌های رژیم اشغالگر

انجمن اسرای فلسطین امروز در بیانیه‌ای شهادت وفاء جرار، زن ۵۰ ساله فلسطینی را که در زمان بازداشت توسط نیروهای ارتش اشغالگر صهیونیستی به شدت آسیب دیده و ۲ پایش قطع شده بود، اعلام کرد.

این انجمن در ادامه رژیم صهیونیستی را مسؤول کامل شهادت این زن فلسطینی دانست و تاکید کرد شهادت وفاء جرار در سخت‌ترین دوره‌ها برای اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر که با جنایاتی چون شکنجه، تحقیر و گرسنگی دادن همراه بود، اتفاق افتاد.

هیئت امور اسرا و باشگاه اسیر فلسطین در بیانیه‌ای در واکنش به شهادت وفاء جرار بانوی فلسطینی ساکن جنین به سبب شکنجه در زندان‌های رژیم صهیونیستی تاکید کردند که دشمن صهیونیستی جنایتی مرکب را در حق این اسیر فلسطینی مرتکب شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این نهادها تاکید کردند که دشمن صهیونیستی ابتدا به شیوه‌ای وحشیانه این بانوی فلسطینی را بازداشت کرده و مورد ضرب و شتم قرار داد که به سبب آن در بیمارستان عفوله هر ۲ پای او قطع شد و آسیب‌های خطرناک دیگری هم به او وارد شد و با این حال دشمن او را به بازداشت موقت درآورد.

در این بیانیه آمده است که دشمن صهیونیستی مسؤول همه عواقب و پیامدهای شهادت این اسیر فلسطینی است که نمونه‌ای از ده‌ها فلسطینی بازداشت شده در زندان‌های صهیونیستی است که از آغاز جنگ علیه غزه تحت شکنجه و آزار و اذیت هستند.

شهیده وفاء جرار دو ماه پیش اسیر شده بود اما پس از آزادی از زندان رژیم صهیونیستی، امروز در نهایت بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

همچنین انجمن اسرای فلسطین اعلام کرد که در شب گذشته ۲۵ فلسطینی از جمله ۲ کودک در کرانه باختری اشغالی توسط اشغالگران بازداشت شدند و به این ترتیب تعداد کل فلسطینی‌های بازداشت شده از هفتم اکتبر گذشته به ۹۹۵۵ تن رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha