• دوشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403051510001
  • منبع : بازار

رویال نهال؛ از بزرگ‌ترین نهالستان‌های تولیدکننده نهال بادام در ایران

رویال نهال؛ از بزرگ‌ترین نهالستان‌های تولیدکننده نهال بادام در ایران

رویال نهال از معتبرترین و با تجربه ترین نهالستان‌های ایران به شمار می‌آید که طی سال‌های متوالی به تولید نهال‌های بادام پیوندی پرداخته است. کیفیت و مزایای رقابتی این نهالستان سبب شده تا یکی از بهترین انتخاب‌ها جهت خرید نهال بادام پیوندی محسوب شود.

رویال نهال؛ تولید کننده نهال بادام لیبل دار در ایران

به گزارش ایسنا به نقل از رویال نهال، یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان نهال بادام شناسنامه در ایران است که نقش پررنگی در تأمین نیاز باغداران و کشاورزان دارد. کاشت نهال بادام در مناطق کم آب و خشک، یا زمین‌های کشاورزی شور و آهکی نیز ممکن است؛ چنانچه کاشت این نهال با رسیدگی فراوان صورت گیرد محصول باغ بادام بسیار پربار و اقتصادی خواهد بود.

شرکت رویال نهال بزرگ‌ترین تولید کننده نهال بادام در ایران است. قدمت و سال‌ها تجربه‌ی این نهالستان سبب شده تا نهال‌هایی با کیفیت،شناسنامه دار و اصیل تولید کند.

سود فراوان احداث باغ بادام موجب شده تا بسیاری از باغداران و کشاورزان با وجود نهالستان‌های فراوان، شرکت رویال نهال را برای خرید نهال بادام انتخاب کنند، اما چرا نهال بادام پیوندی را باید از رویال نهال خرید؟ برای پاسخ به این سوال لطفاً همراه ما باشید.

نهال بادام؛ نهالی سرشار از سود و منفعت

کشاورزان و باغداران قبل از کاشت نهال باید تمامی نقاط ضعف و قوت انواع مختلف نهال‌های میوه را در نظر بگیرند. علاوه بر آن شرایط محیطی محل کشت نیز بررسی شده و در نهایت بهترین و مناسب‌ترین نهال برای کاشت انتخاب می‌شود.

نهال بادام، نهالی سرسخت و مقاوم است. این نهال یکی از نهال‌های بومی ایران بوده و میوه‌ی خشکباری خوشمزه‌ی آن طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. اگر شما هم نگران شرایط نامساعد زمین محل کاشت نهال هستید بهترین انتخاب، کاشت نهال بادام است.

سختی‌های کاشت نهال بادام در مقابل سود فراوان آن بسیار ناچیز است، از طرفی از نظر اقتصادی هزینه‌های کاشت، مراقبت و برداشت نهال بادام نسبت به نهال‌های دیگر کم‌تر است.

چرا نهال بادام را باید از بزرگ‌ترین نهالستان ایران، رویال نهال خرید؟

شرکت رویال نهال مختص یک شخص نیست؛ بلکه مجموعه‌ای است از گروهی متخصص با تجربه که در زمینه‌ی تولید نهال بادام پیوندی مشغول به فعالیت هستند. این شرکت برای تولید نهال‌های خود از پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا استفاده می‌کند.

متخصصان این مجموعه نهال‌های بادام را به پایه‌ی بادام تلخ پیوند می‌زنند؛ این کار باعث می‌شود قدرت ثمردهی و مقاومت نهال در مقابل آفات و بیماری‌ها  و کم آبی بیش‌تر شود.

محبوب‌ترین ارقام نهال‌ بادام در شرکت رویال نهال

بسیاری از افراد نهال‌های بادام را به دلیل مقاومت زیاد در مقابل شرایط نامساعد می شناسند؛ اما ناگفته نماند این ویژگی برای تمامی نهال‌های بادام صدق نمی‌کند! نهال‌های بادام شرکت رویال نهال به کمک متخصصان دستخوش تغییراتی می‌شوند، این تغییرات باعث ایجاد نهال‌های بادامی با ویژگی‌های منحصر به فرد زیر می‌شود:

  • قدرت ثمردهی بالا
  • مقاوم در مقابل بیماری‌ها
  • سازگار با شرایط آب و هوایی نامساعد
  • سازگار با محیط کم آب و خشک

این ویژگی‌های خارق العاده در ارقام نهال‌های بادام زیر قابل مشاهده هستند:

  • نهال بادام فرانیس
  • نهال بادام تونو
  • نهال بادام مامایی
  • نهال بادام آذر

این نهال‌ها، محبوب‌ترین ارقام نهال بادام در نهالستان رویال نهال هستند.  تمامی آن‌ها نهال‌های بادام پیوندی بوده و نسبت به نهال‌های معمولی ثمردهی بیش‌تری دارند.

رویال نهال؛ از بزرگ‌ترین نهالستان‌های تولیدکننده نهال بادام در ایران

شرایط مناسب کاشت نهال بادام

به طور کلی نهال‌های بادام حساس نیستند و معمولاً سازگاری بالایی را در شرایط اقلیمی متفاوت از خود نشان می‌دهند؛ با این وجود رعایت نکات زیر باعث می‌شود تا تولید میوه و سلامت نهال افزایش یابد.

۱- انتخاب اقلیم مناسب کاشت نهال بادام: از مهم‌ترین شرایط کاشت نهال بادام، شرایط اقلیمی محل کاشت آن‌ها است. نهال بادام پیوندی رویال نهال بهتر است در مناطق معتدل و گرم کاشته شوند. سرعت گلدهی بادام در این شرایط هوایی بیش‌تر است.

۲- خاک مناسب: از مهم‌ترین فاکتورهایی که باید در هنگام کاشت نهال بادام به آن دقت زیادی شود، خاک محل کاشت نهال است. خاک نیمه سنگی یکی از بهترین خاک‌های کاشت نهال بادام است. نهال بادام در هنگام رشد نیازمند اکسیژن است، این اکسیژن توسط ریشه‌های نهال از دل زمین دریافت می‌شود؛ بنابراین وجود سنگ‌ریزه و خاک رس درون خاک بسیار مهم است.

۳-  دمای مناسب: میانگین دمای محیط محل کاشت نهال بادام در روند رشد آن بسیار تأثیرگذار است. نهال‌های بادام شرکت رویال نهال قادرند دمای بالای 35 تا 45 درجه و منفی ۲۲ درجه سانتیگراد را تحمل کنند. برای شکستن دوره خواب نهال بادام، به ۱۰۰ الی ۴۰۰ ساعت سرمای منفی ۷ درجه سانتیگراد نیازمندیم.

۴- زمان کاشت نهال بادام: تمامی نهال‌ها برای این که رشد خوبی را تجربه کنند باید در یک زمان مشخص به دل خاک روند، این زمان مناسب برای نهال‌های بادام اواخر فصل پاییز قبل از شروع سرمای فصل زمستان است. کاشت نهال در این زمان باعث می‌شود تا دوره‌ی خواب جوانه‌ها به خوبی سپری شود.

کیفیت تضمینی، ضمانت نامه معتبر، گارانتی، خدمات پس از فروش، فروش نهال لیبل دار و مشاوره‌های رایگان این شرکت از جمله خدماتی است که برای جلب رضایت مشتریان خود ارائه می‌دهد.

رویال نهال تولید کننده ارقام مختلف نهال‌های بادام در کشور است؛ تمامی این نهال‌ها متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف هستند و قدرت سازگاری آن‌ها با محیط بی‌نظیر است.

رویال نهال جهت افزایش رضایت مشتریان خود شرایطی را فراهم کرده است که در آن مشتریان عزیز به راحتی می‌توانند از طریق تماس تلفنی سوالات خود را بپرسند. تیم فروش تلفنی رویال نهال که از گروهی از متخصصان حرفه‌ای تشکیل شده است  بر اساس شرایط شما بهترین رقم نهال بادام را به شما عزیزان پیشنهاد خواهند داد.

نحوه سفارش نهال بادام از بزرگ‌ترین نهالستان ایران

خرید نهال بادام از شرکت رویال نهال انتخابی عاقلانه برای کشاورزان و باغداران عزیز است. نهال‌های این نهالستان از کیفیت عالی برخوردار بوده که روی محصول نهایی تاثیر مستقیمی می‌گذارد.

رویال نهال؛ از بزرگ‌ترین نهالستان‌های تولیدکننده نهال بادام در ایران

بسیاری از مغز بادام‌ های تولید شده بوسیله نهال ‌های بادام پیوندی رویال نهال به دلیل مغز سفید، شیرین و چرب خود جزء محصولات صادراتی ایران به شمار می‌آیند و در تمامی دنیا جایگاه ویژه‌ای را برای خود بدست آورده‌اند. تمامی نکات گفته شده باعث می‌شود تا در خرید نهال بادام پیوندی از شرکت رویال نهال هیچ تردیدی نداشته باشید و در اسرع وقت جهت خرید اقدام کنید.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۰۲۱۸۱۱۵۲۰

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۷ ۱۴:۱۲

سلام ۳ سال پیش نهال بادام دیرگل و گردو تیپ ۹ گرفتم ، تمام بادامها رو سرما زد و ۷۰ درصد گردو ها هم بار نمیده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۷ ۱۸:۲۰

سلام دوسال پیش از رویال نهال گرفتم بیشتر نهالهایشان خشک شد قول دادند که سال بعد جبران میکنیم ولی دیگه موقع جبران بهانه اوردند و زدند زیرش کاش از همون اول قول نداده بودند لااقل از یک جای دیگه تهیه میکردم حواستون باشه موقع خرید که میگن ضمانت میکنیم الکی فقط پول بگیرن ویه مشت نهال اشغال تحویل مشتری بدن