• دوشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403051509958
  • خبرنگار : 50672

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان:

جوانی و علمی بودن ویژگی ممتاز ایسناست/ایسنا هیچ گاه جهت دار نبوده است

جوانی و علمی بودن ویژگی ممتاز ایسناست/ایسنا هیچ گاه جهت دار نبوده است

ایسنا/گلستان سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان جوانی، بی طرفی و جهت دار نبودن را از ویژگی‌های خبرگزاری ایسنا برشمرد و افزود: ایسنا با استفاده از ظرفیت جوانان نخبه و دانشجو به رسالت خود به درستی عمل کرده است.

سیدمحسن حسینی امروز دوشنبه ۱۵ مرداد به مناسبت هفته خبرنگار با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلستان، در گفت‌وگو با مدیر، دبیر و هیئت تحریریه این خبرگزاری، رسانه‌ها را پل ارتباط دهنده بین مردم و مسئولان دانست و افزود: رسانه‌ها با نکته‌سنجی و نگاه دقیق و علمی یه مسائل حکم کنترل کیفیت کار مسئولان و عوامل اجرایی را دارند.

وی سرعت عمل و دقت ایسنا را در انتشار مطالب قابل تقدیر دانست و اضافه کرد: جامعه دانشگاهیان دو وجه جوانی و علمی دارد و خبرگزاری ایسنا به سبب ارتباط نزدیک با جامعه دانشگاهیان هر دو وجه علمی و جوانی را داراست و همین موضوع سبب درخشش و موفقیت بیشتر این رسانه شده است.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان کنترل کیفیت، بی طرفی، و جهت دار نبودن را از ویژگی های خبرگزاری ایسنا برشمرد و افزود: خبرگزاری ایسنا با استفاده از ظرفیت جوانان نخبه و دانشجو به رسالت خود به درستی عمل کرده است.

جوانی و علمی بودن ویژگی ممتاز ایسناست/ایسنا هیچ گاه جهت دار نبوده است

حسینی با اشاره به اینکه رسانه با تخصصی که در زمینه عیب‌یابی و بیان نواقص دارند سبب بهبود روند عملکرد اقدامات مسئولان و انتقال آن به مردم می شوند، گفت: رسانه‌ها نظرات کارشناسی ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف را به مردم انتقال داده و موجب عملیاتی شدن برنامه کارشناسان می شوند.

وی با بیان اینکه عامه مردم در اقدامات صورت گرفته در نهادها و ارگان‌های مختلف تنها به نتیجه کار دقت می‌کنند، بیان کرد: نقش مهم رسانه ها بازگویی روند کار به زبان عامه و قابل فهم  آحاد جامعه است.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با بیان اینکه رسانه‌ها باید در حوزه‌های مختلف با توجه به موضوعات پیش آمده روش و زبان انتقال پیام به مردم را به درستی انتخاب کنند، توضیح داد: خبرگزاری ایسنا از جمله رسانه های موفق در استان گلستان است که این امر را به خوبی عملیاتی کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha