• دوشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403051509640
  • خبرنگار : 50214

رییس سازمان مدیریت یزد:

منابع بانکی اصلی‌ترین منبع تامین مالی در استان یزد شناخته می‌شود

منابع بانکی اصلی‌ترین منبع تامین مالی در استان یزد شناخته می‌شود

ایسنا/یزد رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد با تاکید بر بررسی و پایش منابع و مصارف بانکی استان، گفت: با وجود تمام اقدامات انجام شده همچنان منابع بانکی به عنوان اصلی‌ترین منبع تامین مالی در استان شناخته می‌شود.

«مجید دهقانی‌زاده» در دومین نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد با بیان اینکه در استان یزد برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایجاد راه‌های جدید تامین مالی انجام شده و اقدامات موثری نیز صورت گرفته است ابراز امیدواری کرد که به زودی نتایج آن در استان قابل مشاهده خواهد بود.

وی با توجه به سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی طی چند سال اخیر، بر بررسی و پایش مجدد منابع و مصارف بانکی استان تاکید کرد و گفت: با وجود تمام اقدامات انجام شده همچنان منابع بانکی به عنوان اصلی‌ترین منبع تامین مالی در استان شناخته می‌شود که لازم است منابع و مصارف بانکی استان بیش از پیش مورد بررسی و پایش قرار گیرد.

دهقانی‌زاده افزود: در این راستا لازم است واحدهای اقتصادی که محل فعالیت آن‌ها در استان یزد بوده و گردش مالی آن‌ها در استان دیگری است، مورد توجه قرار گرفته و اقدامات لازم برای رایزنی با این واحدها برای انتقال حساب و گردش مالی به استان یزد صورت پذیرد.

دبیر ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان در ادامه پایش وضعیت واحدهای تولیدی و اقتصادی استان را از موضوعات کلیدی در استان عنوان کرد که می‌توان با توجه به آمار درست، برنامه‌ریزی مناسبی برای آینده اقتصاد استان داشت.

وی اظهار کرد: با توجه به نیاز استان یزد به آمار دقیق و بروز و مبتنی بر وضع موجود، لازم است پایش سایر بخش‌های اقتصادی استان همچون کشاورزی، معدن و گردشگری نیز همانند بخش صنعت در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت یزد، دهقانی زاده از مزیت‌های روند اجرایی خانه صنعت، معدن و تجارت را استخراج اطلاعات به صورت غیر مستقیم و مقایسه مصرف انرژی، میزان اشتغال ایجادی و میزان تولید واحدهای اقتصادی خواند که میزان انحراف را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha