• دوشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۴
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403051509554
  • خبرنگار : 71145

مقاومت لبنان با یک حمله هوایی ویژه، پادگان «اییلیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

مقاومت لبنان با یک حمله هوایی ویژه، پادگان «اییلیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی- حزب‌الله لبنان- روز دوشنبه با اسکادران پهپادهای تهاجمی به مقر جدید لشکر ۹۱ در پادگان «اییلیت» در شمال شرق «صفد» حمله هوایی کرد و با هدف قرار دادن اماکن و محل استقرار افسران و سربازان ارتش رژیم صهیونیستی، آنها را مورد اصابت مستقیم قرار داد و باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از آنها شد.

به گزارش ایسنا، مبارزان مقاومت اسلامی لبنان - حزب‌الله لبنان روز دوشنبه با یک اسکادران پهپادهای تهاجمی به مقر فرماندهی جدید «لشکر ۹۱» در پادگان «اییلیت حشاهر» در شمال شرقی صفد در الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی حمله کردند.

این عملیات در پاسخ به حملات و ترورهای دشمن صهیونیستی در شهرک‌های «البازوریه، دیر سریان و حولا» در جنوب لبنان صورت می‌گیرد.

قابل ذکر است پهپادهای مقاومت از حریم هوایی بسیاری از پایگاه‌های نظامی اشغالگران که تحت حفاظت سامانه‌ها و سکوهای پدافند هوایی هستند بدون شناسایی عبور کردند که مهمترین آنها پایگاه گردان «السهل» در «بیت هلل» است، در حالی که رسانه‌های دشمن اشغالگر ناکامی گنبد آهنین در مقابله با پهپادها و انفجار موشک رهگیر بر روی زمین در «منطقه اییلیت هشاحر» را گزارش دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از انفجار یک پهپاد در منطقه «اییلیت حشاهر» خبر داده و اشاره کردند که یک موشک رهگیر بدون تلاش برای رهگیری این پهپاد روی زمین سقوط کرد.

این رسانه‌ها با اشاره به اینکه پهپاد یک اتاق سرپناه سیار را هدف قرار داد، افزودند در حالی که سربازان در داخل آن گیر افتاده بودند، آتش سوزی بزرگی در اطراف آن رخ داد.

ارتش اشغالگر با اعتراف به زخمی شدن یک افسر و یک سرباز از «تیپ گولانی» که یکی از آنها از ناحیه سر به شدت مجروح شده است، خاطرنشان کرد: این افراد به بیمارستان «زیو» در صفد منتقل شدند.

بنابراین، پهپادها در مناطق حساس نظامی در اوج هشدار زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی که روزها ادامه دارد، به پیشرفت کیفی دست یافته‌اند، چرا که ورود پهپاد و انفجار آن در پایگاه نظامی بدون رهگیری به منزله یک توهین به توانایی‌های نظامی این رژیم است.

«آرام باشید... پاسخ هنوز نیامده»

یک پلتفرم رسانه‌ای رژیم صهیونیستی نوشت در پخشی از «سیگنال‌های حزب‌الله» گفته شده است: «آرام باشید... هنوز پاسخ نیامده است.»

این پلتفرم در توضیح این عملیات گفت که حزب‌الله در نیمه شب در پاسخ به حملات ارتش اسرائیل در جنوب لبنان، قواعد رویارویی را زیر پا گذاشت و آتش حملاتش را افزایش داد.

این پلتفرم ادامه داد: اپراتور پهپاد حزب‌الله با چشمان بسته جاده تیراندازی ۱۰۰ را می‌شناسد. (سایت آموزشی تیپ گولانی در شمال).

به گزارش این پلتفرم، سانسور نظامی باعث ممنوعیت انتشار رویدادهای اخیر در شمال شد.

حزب‌الله لبنان روز یکشنبه در بیانیه‌ای از هدف قرار دادن ۶ موضع ارتش رژیم صهیونیستی و مواضع سربازان آن در نزدیکی مرزهای جنوبی لبنان خبر داد. مقاومت اسلامی لبنان روز یکشنبه چندین عملیات علیه رژیم اشغالگر انجام داد که شامل شهرک «بیت هلل»، تجهیزات جاسوسی در مقر «رامیا»، مقرهای «برکه ریشا»، «المناره» و «المالکیه» ساختمانی بود که توسط نظامیان اشغالگر در شهرک المناره استفاده می‌شود.

همچنین طبق گزارش اسپوتنیک، حزب‌الله لبنان روز یکشنبه یک کلیپ ویدیویی منتشر کرد که تونل ویژه حاوی موشک‌های دوربرد را نشان می‌دهد.

این کلیپ صحنه‌هایی از تسلیحات موشکی حزب‌الله و لانچرهای موشک‌های دوربرد سنگین را نشان می‌دهد که از طریق وسایل نقلیه عظیمی که در داخل تونل‌های مجهز حرکت می‌کردند، منتقل می‌شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha