• دوشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۲۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403051509537
  • خبرنگار : 50598

برگزاری قریب به ۳۰ تجمع حمایت از فلسطین در استان مرکزی

برگزاری قریب به ۳۰ تجمع حمایت از فلسطین در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به برگزاری قریب به ۳۰ تجمع حمایت از فلسطین در استان مرکزی، گفت: این تجمع‌ها به صورت همزمان در تمامی شهرستان‌های استان مرکزی برگزار شده است.

حجت الاسلام هادی خلیلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهم‌ترین درسی که از واقعه عاشورا می‌گیریم دفاع از مظلوم است. امروزه در رابطه با اتفاقات غزه، تمامی کشورها سکوت کرده‌اند چراکه از درس عاشورا بهره‌ای نبرده‌اند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران، یاوران شورا در اطلاع رسانی فعالیت‌ها هستند افزود: اگر در رابطه با تبلیغ بخواهیم حرف بزنیم بهترین منبع، قرآن کریم است. تبلیغ مبانی اسلام و جمهوری اسلامی وظیفه ماست. مهم‌ترین مسئولیت اجرایی شورا، بحث برگزاری برنامه‌های ملی و هماهنگ و نظارت بر ساختار انجام برنامه‌هاست.

خلیلی با تاکید بر مردمی برگزار کردن برنامه‌ها گفت: تمامی برنامه‌ها با حضور و محوریت مردم برگزار می‌شود چراکه پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم بوده است.

وی با اشاره به جهاد تبیین تصریح کرد: قشر جوان و نوجوان اطلاعات کافی از وقایع انقلاب ندارد و تلاش کردیم با حضور در مدارس و دانشگاه‌ها در مناسبت‌های مختلف این مهم را تبیین کنیم.

خلیلی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از پربارترین و کهن ترین نهادهای نظام اسلامی است، گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و حضور پیش از خطبه‌های نماز جمعه در دستور کار ما در سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرار داشت.

وی با اشاره به برگزاری قریب به ۳۰ تجمع طی یکسال گذشته در حمایت از مردم مظلوم غزه در سراسر استان مرکزی افزود: تمامی ۳۰ تجمع به صورت همزمان در تمامی شهرستان‌های استان مرکزی برگزار شده است. آخرین تجمع نیز روز چهارشنبه به مناسبت شهادت شهید هنیه بود که در سراسر استان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم جمعه‌های خشم گفت: هر جمعه در چهار استان کشور تجمعاتی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار می‌شود که در استان مرکزی نیز در آخرین بار، دو هفته پیش، بعد از برگزاری نماز جمعه در ۲۸ نقطه استان برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه در برگزاری برنامه‌ها چالش جدی نداریم، افزود: یکی از مهم‌ترین نقاط قوت ما حضور مستمر و پررنگ مردم استان در برنامه‌هاست و همین موضوع، باعث شده یکی از استان‌های برتر در برگزاری برنامه‌ها باشیم. 

وی ادامه داد: یکی از نقاط قوت ما حضور پررنگ نسل جوان و نوجوان در مراسم‌هاست که مشارکت آنها را در گروه‌های سرود، مداحی و قرائت قرآن داریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: بعضی از گروه‌های مردمی احساس دغدغه دارند و آتش به اختیار برنامه‌هایی را برگزار می‌کنند. ما این موضوع را آسیب نمی‌دانیم زیرا فرصت بسیار خوبی است که مردم پای کار هستند. ما همیشه سعی می‌کنیم اولین اعلام برنامه‌ها از طرف شورا باشد تا تمام دغدغه‌مندان و مردم را دور هم جمع کنیم و بازتاب خوبی داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha