• دوشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۱۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403051509527
  • خبرنگار : 50176

یک مسئول خبر داد:

چاپ ۱۷ عنوان کتاب در سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی لرستان

چاپ ۱۷ عنوان کتاب در سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی لرستان

ایسنا/لرستان رئیس جهاد دانشگاهی واحد لرستان از چاپ ۱۷ عنوان کتاب در سازمان انتشارات این واحد در استان خبر داد.

فرهاد فرامرزیان امروز در آیین رونمایی از تازه‌های انتشارات جهاد دانشگاهی واحد لرستان که به مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی برگزار شد، با تبریک به مناسبت سالروز تأسیس این نهاد گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلفی ورود پیدا کرده که خیلی از دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها توان و قابلیت این کار را نداشته‌اند.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در استان‌های مختلف فعالیت‌های گسترده‌ای دارند، به فعالیت جهاد دانشگاهی لرستان در حوزه درمان ناباروری اشاره کرد و افزود: جهاد دانشگاهی در حوزه درمان ناباروری بسیار موفق عمل کرده و ماموریت بزرگ خود را در حوزه جوانی جمعیت به خوبی انجام داده است.

فرامرزیان با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی به صورت شبکه‌ای فعالیت می‌کند، تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جوانی جمعیت، جهاد دانشگاهی لرستان در این عرصه ورود کرده و خوشبختانه در حال حاضر دارای یکی از مراکز مهم درمان ناباروری در غرب کشور است.

فرامرزیان به گیاهان دارویی نیز گریزی زد و با بیان اینکه لرستان زیستگاه اصلی گیاهان دارویی در سطح کشور است، بیان کرد: در لرستان ۱۷۰۰ گونه گیاهان دارویی وجود دارد.

این مسئول اضافه کرد: جهاد دانشگاهی لرستان چند سالی است در این عرصه ورود کرده و با راه‌اندازی مرکز تحقیقات گیاهان دارویی در بام خرم‌آباد اقدامات خوبی انجام داده است.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان ادامه داد: این واحد در زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان نیز فعالیت خوبی دارد؛ در حال حاضر ۴۱ شرکت دانش‌بنیان با معاونت تجاری‎‌سازی جهاد دانشگاهی لرستان همکاری دارند.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان در ادامه این جلسه به چاپ ۱۷ عنوان کتاب طی امسال در سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی واحد لرستان اشاره کرد و گفت: این واحد با توجه به ضعف‌هایی که در استان در زمینه چاپ و نشر کتاب وجود داشت با راه‌اندازی سازمان انتشارات به موضوع نشر کتاب جامعه دانشگاهی ورود پیدا کرد.

فرامرزیان بیان کرد: طی دو سالی که از فعالیت این سازمان در جهاد دانشگاهی لرستان می‌گذرد، شاهد استقبال خوبی از سوی نویسندگان بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه هر مأموریتی که به جهاد دانشگاهی لرستان محول شده نتیجه آن مثبت بوده است، گفت: جهاد دانشگاهی لرستان این آمادگی را دارد که در زمینه نشر کتاب تخفیفات ویژه‌ای به نویسندگان دانشگاهی ارائه دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha