• یکشنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403051409402
  • خبرنگار : 50184

قهرمانی تیم کرمانشاه در دور رفت لیگ کونگ‌فو زنان ایران

قهرمانی تیم کرمانشاه در دور رفت لیگ کونگ‌فو زنان ایران

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیئت کونگ‌فو استان کرمانشاه از قهرمانی تیم کونگ‌فو زنان کرمانشاه در دور رفت پانزدهمین دوره لیگ مایانا در گروه اول خبر داد.

مجتبی همتیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: مرحله رفت پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ کونگ فو زنان (مایانا) در رده سنی بزرگسالان با حضور ۱۳ تیم در قالب دو گروه (یک گروه شش تیمی و یک گروه هفت تیمی) برگزار شد که تیم زنان کرمانشاه با برد تمام حریفان در جایگاه نخست گروه خود ایستاد. 

وی ادامه داد: تیم هیئت کرمانشاه در این رقابت‌ها با تیم‌های آینده‌سازان کرمان، هیئت کرمان، هیئت کردستان، هیئت قم، انجمن توآ سنتی و ماهان هیات بوشهر هم‌گروه بود که در مرحله رفت در مدت هفت هفته با هم رقابت کردند. 

رئیس هیئت کونگ‌فو استان کرمانشاه بیان کرد: مرحله برگشت این رقابت‌ها ۲۲ تا ۲۵ مرداد برگزار خواهد شد که هیئت کونگ‌فو استان کرمانشاه میزبانی رقابت‌های گروه خود را برعهده دارد. 

به گفته او، تیم کونگ‌فو زنان کرمانشاه با زهرا زارع، بهاره ارجمندنیا و فاطمه جعفری به‌عنوان بازیکن اصلی، زینب نیلایی و یاسمن کریمی به‌عنوان بازیکن ذخیره و مربیگری مهسا فتاحی و الناز نریمانی به رقابت با حریفان خود پرداختند. 

وی با بیان اینکه این دومین حضور تیم کرمانشاه در رقابت‌های لیگ کونگ‌فو زنان کشور است، گفت: تیم استان دو سال پیش به‌عنوان سومی این رقابت‌ها دست پیدا کرد و اکنون انتظار می‌رود با توجه به عملکرد خوبی که در مرحله رفت داشته است، با پایان مرحله برگشت، به‌ عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

همتیان با تاکید بر اینکه در چند سال اخیر، کونگ‌فو زنان در کرمانشاه متحول شده است، ادامه داد: به‌کارگیری مربیان توانمند، استفاده از تجربیات بزرگان و کشف استعدادها و نخبه‌های این رشته باعث شده است، در این مدت کونگ فو زنان کرمانشاه جانی تازه بگیرد که نتایج آن را در رقابت‌های لیگی امسال دیدیم. 

وی بیان کرد: کونگ‌فو زنان در کرمانشاه مسیر رو به رشدی را در پیش گرفته و با این روند پیش‌بینی می‌شود در آینده‌ به یکی از قطب‌های این رشته در کشور تبدیل شویم. 

رئیس هیئت کونگ‌فو استان به در پیش بودن رقابت‌های کونگ فو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به منظور حضور در مسابقات آسیایی هم اشاره کرد و افزود: مسابقات کونگ‌فو قهرمانی کشور در بخش زنان اوایل شهریور و رقابت‌های بخش مردان ۱۶ شهریور برگزار می‌شود که از کرمانشاه در هر دو بخش به این رقابت‌ها اعزامی خواهیم داشت. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha