• یکشنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403051409283
  • خبرنگار : 50037

آغاز احداث سالن دو منظوره کارگاهی تربیت بدنی آموزشکده فنی ملی مهارت اسدآباد در آینده نزدیک

آغاز احداث سالن دو منظوره کارگاهی تربیت بدنی آموزشکده فنی ملی مهارت اسدآباد در آینده نزدیک

ایسنا/همدان رئیس آموزشکده فنی ملی مهارت دخترانه شهرستان اسدآباد از آغاز عملیات اجرایی و احداث سالن دو منظوره کارگاهی تربیت بدنی این آموزشکده در آینده نزدیک خبر داد.

مهدی کاکایی یکشنبه ۱۴مرداد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با احداث این سالن دو منظوره از یک طبقه آن برای مجموعه کارگاهی و از یک طبقه آن برای مجموعه تربیت بدنی استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به آموزشکده فنی ملی مهارت دخترانه اسدآباد با ۳۰۰ دانشجوی دختر در پنج رشته تحصیلی کاربردی مقطع کاردانی تصریح کرد: کامپیوتر گرایش نرم افزار، معماری داخلی،حسابداری، مدیریت خانواده و تربیت کودک از جمله رشته های تحصیلی این آموزشکده بوده ضمن اینکه از مهر سال جاری طراحی دوخت پوشاک در مقطع کاردانی نیز به رشته های تحصیلی این آموزشکده اضافه خواهد شد.

کاکایی با اشاره به اینکه این آموزشکده از مهر ماه سال ۱۴۰۱ اقدام به پذیرش دانشجو کرده است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۷۰ درصد اولین ورودی های این آموزشکده در حال فارغ التحصیلی از آموزشکده در رشته های مختلف هستند.

این فرد مسئول بیان کرد: از مهر و یا آبانماه این آموزشکده می تواند درخواست رشته های تحصیلی کارشناسی کاربردی را داشته باشد ضمن اینکه به طور قطع معاونت گسترش وزارت علوم با این امر موافقت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد این آموزشکده را دانشجویان غیر بومی و تنها ۱۰ درصد را دانشجویان بومی شامل می‌شوند، تصریح کرد:این آموزشکده پیش از این زیر نظر وزارت آموزش و پرورش و سال ۹۰ زیر نظر وزارت علوم بوده است.

کاکایی با اشاره به افتتاح ساختمان این آموزشکده در سال ۱۴۰۲ ادامه داد: آموزشکده فنی ملی مهارت دخترانه اسدآباد یک پکیج کامل با زیر بنای ۵۰۰۰ متر مربع شامل  ساختمان اداری در دو طبقه ، خوابگاه دخترانه  ،سلف سرویس بوده که مجتمع خوابگاهی آن با ظرفیت ۴۰۰ نفر  در چهار طبقه یکی از مجهزترین خوابگاه های غرب کشور است.

وی با بیان اینکه در آینده این آموزشکده پیگیر آن است که با ایجاد زیرساخت های لازم نسبت به جذب دانشجویان آقا نیز به صورت مجزا اقدام داشته باشد، ادامه داد: دانشگاه نسل چهارم دانشگاهی است که بتواند اشتغال‌زایی کند، امروز آموزشکده فنی ملی مهارت شهرستان اسدآباد با برقراری ارتباط با صنعت در بحث دانشگاه نسل چهارم ورود پیدا کرده است.

کاکایی گفت: تلاش این آموزشکده ارتباط دانشگاه با صنعت بوده که در همین رابطه طی تفاهم‌نامه‌هایی با صنایع مختلف در حال ورود به این مقوله هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha