• یکشنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403051409102
  • خبرنگار : 50673

اعزام 520 دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان به اردوهای تابستانه

اعزام 520 دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان به اردوهای تابستانه

ایسنا/هرمزگان معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان، کمیته امداد با همکاری موسسه های آموزشی، تعداد 520 نفر از دانش آموزان دختر و پسر تحت حمایت این نهاد را به اردوی های آموزشی و تفریحی اعزام کرده است.

احسان احمدی سرخونی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان امروز یکشنبه 14مرداد، در این خصوص گفت: هدف اصلی از برگزاری این گونه برنامه های فرهنگی - آموزشی و مفرح و اعزام دانش‌آموزان به اردوهای آموزشی و تفریحی ، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان از طریق ایجاد انگیزه و نشاط در نوجوانان، افزایش روحیه خودباوری و اعتماد به نفس و تقویت حس عزت نفس آنان ، شناسایی و کشف استعدادهای نخبه تحصیلی در بین دانش‌آموزان و همچنین آمادگی برای شرکت در کنکور است که بر همین اساس همزمان با آغاز فصل تابستان، کمیته امداد با همکاری موسسه های آموزشی برتر کشور و در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و دانش آموزان با برنامه های فرهنگی و تفریحات سالم ،تعداد 520 نفر از دانش آموزان دختر و پسر تحت حمایت این نهاد به اردوی های آموزشی و تفریحی اعزام نموده است.

احمدی سرخونی افزود: در این اردو های تابستانه از ابتدای تابستان ١۴٠٣ تا کنون 418 نفر از دانش آموزان دختر و 102 نفر از دانش آموز پسر در مقاطع تحصیلی دوره متوسطه اول و دوم شرکت کرده اند.

این مقام مسئول ادامه داد: برای اعزام این تعداد دانش آموز و اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در اردوهای تابستانه اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 640 میلیون تومان هزینه شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان در پایان گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، پیش بینی شده است تا پایان فصل تابستان بیش از 1000 دانش آموز توسط کمیته امداد به این اردوهای تابستانه ی غنی سازی اوقات فراغت اعزام و برنامه های متنوع، مفید، مفرح و کاربردی در این اردوها بهره مند شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha