• یکشنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1403051408987
  • خبرنگار : 71038

سفر وزیر خارجه اردن به تهران

سفر وزیر خارجه اردن به تهران

وزیر خارجه اردن به تهران سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، «ایمن صفدی»، وزیر خارجه اردن به تهران سفر می‌کند.

براساس این گزارش، او در جریان سفر خود به تهران، بعد از ظهر امروز با علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مورد تحولات اخیر منطقه و روابط دوجانبه دیدار و رایزنی می‌کند.

براساس این گزارش طی ۴۸ ساعته گذشته وزیر امور خارجه اردن و علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی دوبار به صورت تلفنی در مورد آخرین تحولات منطقه به خصوص جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی از جمله ترور اسماعیل هنیه در تهران رایزنی و گفتگو کرده‌اند.

پیش بینی می‌شود که این دیپلمات اردنی در جریان سفر به تهران با تعدادی دیگر از مقامات جمهوری اسلامی ایران نیز دیدار و رایزنی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۱۳:۴۰

سفر وزیر خارجه اردن و مذاکرات تلفنی با وزیر خارجه مصر و وزیر خارجه عربستان فرصت خوبی است که ایران رسما و با صدای بلند و با حضور گسترده رسانه های داخلی و خارجی مصر و اردن و عربستان را در جنگ با اسرائیل برای کمک به مردم غزه و خون خواهی شهید هنیه به یاری و کمک به محور مقاومت دعوت کنند این دعوت اگر از جانب سوریه حزب الله و انصار الله و حشد الشعبی عراق تکرار شود بهتر است . این کشورها یا دعوت محور مقاومت را قبول می کنند که تاثیر روانی فوری در دو سوی جبهه به نفع محور مقاومت ایجاد می کند یا دعوت را قبول نمی کنند که در این صورت در برابر افکار عمومی جهان اسلام و مردم کشورهایشان و همه آزادگان جهان قرار می گیرند و در این صورت است که این کشور ها از مهره هایی در اختیار غرب و صهیونیست ها خارج شده و هر روز به عنوان میانجی به سمت تهران یا سایر پایتخت های مقاومت شال و کلاه نمی کنند و مجبور می شوند مانند وعده صادق به دشمن در رهگیری پهپاد ها و موشک های محور مقاومت کمک نکنند .این دعوت می تواند شامل ترکیه و الجزایر پاکستان و سایر کشور های اسلامی نیز باشد .ولی سه کشور مصر اردن و عربستان بخاطر این که در حمله به اسراییل دسترسی بیشتری برای محور مقاومت ایجاد می کنند مهمتر هستند .حضور پاکستان می تواند اهرم اتمی دشمن را خنثی کند .از مسئولین محترم وزارت خارجه در این مرحله حساس از جنگ انتظار بیشتری می رود جای شهید امیر عبداللهیان واقعا خالی است .