• یکشنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403051408898
  • خبرنگار : 71516

حمله مقاومت لبنان به یک پایگاه صهیونیستی

حمله مقاومت لبنان به یک پایگاه صهیونیستی

مقاومت لبنان از حمله به یک پایگاه صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، مقاومت لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان مقاومت در راستای حمایت از مردم و مقاومت در غزه، صبح امروز (یکشنبه) تجهیزات جاسوسی در پایگاه رامیا را با سلاح مناسب هدف قرار دادند که منجر به انهدام این تجهیزات شد.

مرزهای لبنان و اراضی اشغالی از زمان جنگ غزه در هفت اکتبر شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

به دنبال شهادت فواد شکر، از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت، حزب‌الله لبنان تاکید کرده است که پاسخی حتمی به این تجاوز خواهد داد. این مساله موجب ترس و نگرانی صهیونیست‌ها شده است.

روزنامه انگلیسی «فایننشال تایمز» در خصوص پیامدهای جبهه لبنان بر رژیم اشغالگر، با استناد به تصاویر ماهواره‌ای از خسارات گسترده به اراضی اشغالی پس از ۱۰ ماه درگیری با حزب‌الله خبر داد.

این روزنامه تاکید کرد که عملیات‌های حزب‌الله منجر به بزرگترین عملیات تخلیه در شمال (شمال فلسطین اشغالی) از زمان «تاسیس اسرائیل» در بیش از ۷۵ سال گذشته شده و اشاره کرد که «آتش حملات حزب‌الله به ساختمان‌ها، محصولات کشاورزی و فعالیت‌های تجاری خسارت وارد کرده است.»

این روزنامه گزارش داد که بر اساس داده‌های ارتش اشغالگر، حزب‌الله بین اکتبر ۲۰۲۳ تا اواسط ژوئیه ۲۰۲۴ تنها بخش کوچکی از زرادخانه عظیم خود را مستقر کرده و حدود ۶۷۰۰ موشک و ۳۴۰ پهپاد را به سمت شمال پرتاب کرده است.

این روزنامه تاکید کرد با این حال، این حملات تاثیر گسترده و قابل توجهی داشته‌اند.

بر اساس آنچه رسانه‌ جنگ مقاومت لبنان در آمار جدید فاش کرد مقاومت اسلامی در لبنان (حزب‌الله) طی ۳۰۰ روز عملیات پشتیبانی از تاریخ ۲۰۲۳/۰۸/۱۰ تا تاریخ ۲۰۲۴/۰۸/۰۳، ۲۵۰۰ عملیات نظامی را با هدف قرار دادن اماکن، شهرک‌ها و پادگان‌های اشغالی در امتداد مرز لبنان و فلسطین اشغالی انجام داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha