• یکشنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۳
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1403051408801
  • خبرنگار : 71660

مناقشه مناظره؛ اصرار ترامپ بر فاکس نیوز و تاکید هریس بر ای‌بی‌سی نیوز

مناقشه مناظره؛ اصرار ترامپ بر فاکس نیوز و تاکید هریس بر ای‌بی‌سی نیوز

«کامالا هریس» پیشنهاد «دونالد ترامپ» برای مناظره در تاریخ چهارم سپتامبر (۱۴ شهریور) از تلویزیون فاکس نیوز را رد کرد و گفت با همان برنامه توافق‌شده قبلی یعنی دهم سپتامبر از تلویزیون ای‌بی‌سی نیوز پیش خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه روز جمعه در شبکه اجتماعی خود تحت عنوان «تروث سوشال» پیشنهاد تلویزیون فاکس را برای مناظره با «کامالا هریس» نامزد حزب دموکرات در تاریخ چهارم سپتامبر پذیرفت.

راشا تودی گزارش کرد ترامپ قرار بود با «جو بایدن» که از رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری کرد، در تاریخ دهم سپتامبر از تلویزیون ای‌بی‌سی پای میز مناظره برود اما ظاهرا این رئیس‌جمهور سابق آمریکا قصد دارد از آنچه پیشتر تعیین‌شده، سرپیچی کند.

دونالد ترامپ پیشتر تلویزیون ای‌بی‌سی را به پوشش خبری «مغرضانه» متهم کرده و به عنوان یک جمهوری‌خواه حاضر نیست در چنین پایگاه خبری با رقیب دموکرات خود مناظره کند.

ستاد انتخاباتی کامالا هریس هم در واکنش به این موضوع اعلام کرد: «ترامپ ترسیده و تلاش می‌کند آنچه را که پیشتر توافق کرده، دبه کند.»

در این بیانیه آمده است: «او (ترامپ) باید دست از بازی بردارد و در زمان مقرر برای مناظره حاضر شود. معاون رئیس‌جمهور نیز در آنجا حضور خواهد داشت تا فرصتی برای سخنرانی ایجاد کند. ما خوشحال می‌شویم اگر هر ۲ ستاد با توافق یکدیگر، مناظره‌های بیشتری برگزار کنند.»

به هر حال رسانه فاکس نیوز به سیاست‌ها و خط فکری ترامپ و رسانه ای‌بی‌سی به هریس نزدیک‌تر است. هم‌چنین، اولین مناظره انتخاباتی ۲۰۲۴ در تاریخ ۲۷ ژوئن در استودیو تلویزیون سی‌ان‌ان در آتلانتا برگزار شد و «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا به دلیل عملکرد ضعیفی که داشت، به درخواست هم‌حزبی‌ها و حامیان مالی کارزار انتخاباتی‌اش از رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha