• یکشنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403051408797
  • خبرنگار : 50175

/جهاد دانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/‌

گودرزی: جهاد دانشگاهی در حوزه فرهنگی می‌تواند بازوی مورد اطمینانی برای دولت باشد

گودرزی: جهاد دانشگاهی در حوزه فرهنگی می‌تواند بازوی مورد اطمینانی برای دولت باشد

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه تحقیقات علمی و فعالیت‌های فرهنگی می‌تواند بازوی مورد اطمینانی برای دولت باشد.

عباس گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه جهاد دانشگاهی یک سازمان علمی، فرهنگی و پژوهشی در کشور محسوب می‌شود لذا در حوزه تحقیقات علمی و فعالیت‌های فرهنگی می‌تواند بازوی مورد اطمینانی برای دولت باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نگاه جهاددانشگاهی منبعث از ظرفیت‌های داخلی کشور و جوانان این سرزمین است خواهد توانست در توسعه خودباوری، اعتماد به نفس و شکوفا کردن ظرفیت‌های داخلی کشور تاثیرگذار باشد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اضافه کرد: جهاددانشگاهی یکی از ظرفیت‌های آمیخته با محیط دانشگاه در کشور بوده که در حوزه‌های مختلف منشأ آثار و برکات زیاری بوده است.

گودرزی اضافه کرد: با توجه به کارنامه عملکرد موفقی که دارد در حوزه موضوعات بر زمین مانده کشور و مسائل مهم و دانش بنیان نقش بسزایی داشته است.

وی با بیان اینکه امید می‌رود که این مجموعه در بخش‌های مورد نیاز یار، یاور و معین دیگر بخش‌های نظام و کشور باشد، تصریح کرد: در راستای موضوع مهم جمعیت، فرزندآوری و درمان ناباروری و همچنین در بخش سلول‌های بنیادین و سایر موضوعات که از اهمیت ویژه برخوردار است جهاددانشگاهی توانسته نقش بسزایی ایفا کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: با توجه به اینکه متکی بر ظرفیت‌های داخلی کشور گام‌های موثری را برداشته پیام امید به آینده، خودباوری و اعتماد به نفس را برای جوانان ما به ارمغان آورده است.

گودرزی یادآور شد: ابن نهاد با ارتباط گیری با بخش‌های مختلف نظام و اجرایی کشور در معرفی بیشتر از خود می‌تواند مثمرثمر باشد و با برداشتن گام‌های جدی در بحث تعامل باعث هم‌افزایی و بهره‌وری بیشتر و توسعه تاثیر جهاددانشگاهی در بخش‌های مختلف کشور و مردم باشد.

وی با اشاره به تشکیل دولت جدید، افزود: جهاددانشگاهی نظر به اینکه از مجموعه‌های موفق دانشگاهی و دارای عملکرد خوبی است حتما خواهد توانست در تحقق برنامه هفتم، اهداف مختلف و سیاست‌های مورد پیگیری در دولت تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha