• یکشنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403051408730
  • خبرنگار : 71145

کشتار جدید در غزه، اشغالگران باز هم چادرهای آوارگان را بمباران کردند

کشتار جدید در غزه، اشغالگران باز هم چادرهای آوارگان را بمباران کردند

رژیم اشغالگر چادرهای آوارگان را در مجاورت دیوارهای بیمارستان شهدای الاقصی در مرکز نوار غزه بمباران کرد و دست به کشتار جدیدی زد. این در حالی است که خبرنگار الجزیره تعداد شهدای امروز را ۳۰ نفر اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در حالی که تجاوزات مستمر خود به نوار غزه وارد سیصد و سومین روز خود شد، رژیم اشغالگر کشتار جدیدی را انجام داد و چادرهای آوارگان در مجاورت بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلح در وسط نوار غزه را هدف قرار داد.

منابع فلسطینی اعلام کردند: پهپادهای دشمن چادرهای آوارگان را هدف قرار دادند.

سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی غزه نیز گفت: این سومین بار است که اشغالگران آوارگان داخل بیمارستان را هدف قرار می‌دهند.

دفتر رسانه‌ای دولتی در غزه تاکید کرد که «ارتش اشغالگر» بامداد روز یکشنبه چهار اوت ۲۰۲۴ کشتاری را در داخل دیوارهای بیمارستان شهدای الاقصی با بمباران چند چادر آوارگان انجام داد که طبق آمار اولیه سه تن شهید و بیش از ۱۸ تن مجروح شدند که ساعاتی بعد رسانه‌های فلسطینی از افزایش تعداد شهدای کشتار اشغالگران به پنج نفر خبر دادند.

دفتر رسانه‌ای دولتی در بیانیه‌ای توضیح داد که در میان مجروحان موارد جدی وجود دارد که توسط تیم‌های پزشکی در بیمارستان رسیدگی می‌شود.

این دفتر با شدیدترین عبارات ارتکاب این کشتار جدید توسط صهیونیست‌ها را محکوم کرد که «به سلسله کشتارهایی اضافه شده است که بیش از ۳۰۰ روز جنگ نسل کشی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین ادامه دارد».

دفتر رسانه‌ای دولتی اشغالگران و دولت آمریکا را مسؤول کامل این جنایات مداوم دانسته و از تمام جهان خواست که آنها را محکوم کنند.

خبرنگار الجزیره شهید شدن ۳۰ فلسطینی را در بمباران رژیم صهیونیستی که طی ۲۴ ساعت گذشته چندین منطقه در شهر غزه و شمال نوار غزه را هدف قرار داد، تایید کرد.

همزمان با کشتار در داخل دیوارهای بیمارستان شهدای الاقصی، اشغالگران خانه‌ای در دیرالبلح را بمباران کردند که در آن سه تن شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند و هشت تن نیز در بمباران الفاخوره در اردوگاه جبالیه، در شمال نوار غزه توسط اشغالگران شهید شدند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در بحبوحه تشدید بمباران محله‌های غزه توسط اشغالگران از صبح امروز، در بمباران پهپادهای اشغالگران که شهروندان را در محله الشعف در شرق شهر غزه هدف قرار داد، سه فلسطینی به شهادت رسیدند.

در همین حال، خبرنگار الجزیره گفت که بمباران شدید هوایی و توپخانه‌ای نزدیک شرکت برق و مدرسه مالزیایی در شمال اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد.

در عین حال رسانه‌های فلسطینی گفتند که هواپیماهای اشغالگر چندین حمله به شهر غزه و اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه انجام دادند. قایق‌های توپدار رژیم صهیونیستی نیز به سمت مناطق شمال غربی شهر غزه تیراندازی کردند.

این در حالی است که روز گذشته نیز اشغالگران کشتاری را مرتکب شده و مدرسه «حمامه» در محله شیخ رضوان در شمال شهر غزه را هدف قرار دادند که بر اساس آنچه دفاع مدنی اعلام کرد ۱۵ نفر شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha