• یکشنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۴:۳۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403051408711
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اجرای پربیننده ترین نمایش کشور از ۱۳ مرداد در یاسوج

اجرای پربیننده ترین نمایش کشور از ۱۳ مرداد در یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، پربیننده ترین نمایش کشور از ساعت ۲۰ شنبه شب ۱۳ مرداد در پارک مهرورزی یاسوج اجرا شد.

سرتیپ دوم پاسدار مصطفی مثنوی در جمع خبرنگاران افزود: به مناسبت دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد نمایش «فصل شیدایی» که در استان های مختلف کشور با استقبال بی نظیری روبرو بوده از ساعت ۲۰ امشب ۱۳ مرداد  با حضور ۳٠٠ هنرمند و هنرور در پارک مهرورزی شهر یاسوج به نمایش در می آید. 

وی اظهارکرد: با تلاش تیپ قهرمان ۴۸ سپاه فتح استان ۷٠ هزار متر مربع برای پوشش این برنامه ظرفیت سازی شده و ۱٠٠ هزار متر مکعب نیز خاکریزی شده است. 

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این برنامه بزرگ  ۱۳ تا ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۳ هر روزه از ساعت ۲۰ در پارک مهرورزی شهر یاسوج اجرایی خواهد شد. 

مثنوی تصریح کرد: این نمایش توسط موسسه فرهنگی رسانه ای اوج تولید و اجرا می شود و رسالت بوذری مجری برنامه پرطرفدار " برنامه محفل" اجرا و روایت این نمایش را به عهده دارد. 

وی ادامه داد: در کنار اجرای این نمایش پرطرفدار، نمایشگاه فرهنگی دایر خواهد شد 

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در راستای برنامه های دومین کنگره ملی شهدای استان تاکنون ۲٠ اجلاسیه فاخر در سطح استان برگزار شده و بیش از چهار هزار و ۵٠٠ یادواره در محلات، مساجد و مناطق را داشتیم. 

وی اظهارکرد: اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی شهدای استان ۱۷ و ۱۸ شهریور ماه با حضور مسئولین رده اول کشوری در یاسوج برگزار می شود. 

مثنوی تصریح کرد: ۳۵ هزار برنامه در قالب دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان برنامه‌ریزی و اجرا شده است. 

به گزارش ایسنا، وی از برگزاری چند برنامه مهم تا زمان برگزاری اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی شهدای استان خبر داد و بیان کرد: برگزاری نمایش «فصل شیدایی» و اجرای نمایشگاه فرهنگی از مهم ترین این برنامه ها خواهند بود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha