• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۲
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1403051308660
  • خبرنگار : 71935

آسیب شدید بالگردهای نظامی آمریکایی در پی طوفان کوبنده

آسیب شدید بالگردهای نظامی آمریکایی در پی طوفان کوبنده

طبق گزارش منابع خبری، طوفان شدید اخیر در آمریکا، به چند فروند بالگرد و هواپیمای ارتش این کشور آسیب وارد کرده است.

به گزارش ایسنا، در همین راستا، دفتر روابط عمومی «فورت کارسون» روز جمعه اعلام کرد که طوفان شدید در ایالت «کلرادو» به چندین هواپیمای نظامی آمریکا حاضر در تاسیسات نظامی فورت کارسون آسیب های شدیدی وارد کرده است.

طبق گزارش تارنمای «یونی ایندیا»، این پایگاه در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد: «حدود ساعت ۸ بعد از ظهر اول اوت، یک رویداد آب و هوایی قابل توجه رخ داد. گزارش های اولیه نشان می دهد که این رویداد به چندین هواپیمای جنگی متعلق به تیپ ۴ هوانوردی رزمی، لشکر ۴ پیاده‌نظام آسیب رسانده است.»

آسیب شدید بالگردهای نظامی آمریکایی در پی طوفان کوبندهآسیب شدید بالگردهای نظامی آمریکایی در پی طوفان کوبنده

در این بیانیه آمده به حجم خرابی اشاره و ذکر شده است که طوفان مذکور به انواع بالگردهای نظامی آمریکایی همچون آپاچی، شینوکس و بلک هاکس آسیب رسانده است و مقامات نظامی به ارزیابی خسارات ادامه می دهند.

از طرفی، سرهنگ «نیکلاس پلوتز»، فرمانده تیپ ۴ هوانوردی رزمی در یک بیانیه خبری گزارش داد که این رویداد آب و هوایی تأثیر قابل توجهی بر ناوگان این تیپ داشته است. وی همچنین افزود و گفت: «من خوشحالم که شخصی مصدوم نشده است. سربازان ما مقاوم هستند و برای بازیابی تجهیزات ما و ادامه ماموریت خود هر کاری که لازم است را انجام خواهند داد.»

تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که هلیکوپترهای آپاچی و بلک هاوک در طوفان شدید روز پنجشنبه در فورت کارسون واژگون شده اند.

آسیب شدید بالگردهای نظامی آمریکایی در پی طوفان کوبنده

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۰۰:۳۵

مامورین خدا در راهند . طوفان مامور خداست . منتظر باشید دشمنان کور دل .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۱۳:۰۴

آمریکا دستش تا مفرغ درخون بیگناهان غزه آلوده است واز صهیونیستهای بچه کش حمایت می‌کند طوفان مامور خدا ست واین وعده خداوند است که ستمکاران را مجازات میکند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۱۵:۵۱

خدا 👑 رو به ابروش و پروردگاریش قسمش میدم ریشه تمامی ظالمین زمین مخصوصاً اونایی که به اسم دین خدا 👑 و پیغمبر سو استفاده میکنند رو بکنه و و لشکر آمریکا با خاک یکسان بشه الهی آمین یا رب العمین 👑