• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403051308646
  • خبرنگار : 50228

بوژوویچ: کسب سهمیه آسیایی فعلا عاقلانه نیست/ برای انتخاب استقلال خوزستان مشورت نکردم

بوژوویچ: کسب سهمیه آسیایی فعلا عاقلانه نیست/ برای انتخاب استقلال خوزستان مشورت نکردم

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در حال حاضر انتظاراتی مبنی بر کسب سهمیه آسیایی عاقلانه نیست چرا که این کارها را نمی‌توان یک شبه انجام داد.

میودراگ بوژوویچ در حاشیه دیدار تدارکاتی استقلال خوزستان و ملوان، اظهار کرد: فرصت کافی برای آمادگی تیم نداشتیم و هنوز در نیمه‌های راه هستیم. من فکر می‌کنم سایر تیم‌ها نیز چنین مشکلاتی را دارند. به تمرینات ادامه می‌دهیم تا به مرز آمادگی برسیم. 

به گزارش ایسنا، او در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه مربیان کروات زیادی در ایران فعالیت داشته‌اند، آیا پیش از حضور در ایران با آن مربیان مشورت داشته‌اید؟ گفت: نه صحبت خاصی با کسی انجام ندادم و از وقتی به اینجا آمدم و با دوستان اینجا کار کردم با یک سری مسائل آشنا شدم. شاخصه‌هایی که در فوتبال ایران و نیز بازیکنانی در فوتبال این کشور وجود دارد و قبلاً نسبت به آن‌ها شناخت داشته‌ام، خود به خود انگیزه و شناخت جزئی به من داده است. یقیناً در ایران استعدادهای زیادی در فوتبال وجود دارد و آنچه در این چند روز در فوتبال ایران مشاهده کرده‌ام، دوندگی بازیکنان است. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که درخواست هواداران این تیم کسب سهمیه آسیایی است و آیا این شرایط فراهم است؟ گفت: من فکر می‌کنم در حال حاضر این انتظارات عاقلانه نیست چرا که این کارها را نمی‌توان یک شبه انجام داد. اکنون در اندیشه ساخت و آمایش یک تیم جدید هستیم. فعلاً با توجه به مسائل فصل گذشته انتظارمان این است که در اواسط جدول قرار بگیریم و برای کسب نتایج بهتر و سهمیه باید بیشتر کار کرد. 

بوژوویچ در پاسخ به این سوال که از نقل و انتقالات استقلال خوزستان چقدر رضایت دارید؟ عنوان کرد: تاکنون باشگاه برای جذب بازیکن همکاری بسیار خوبی داشته، هرچند دیر بوده است اما فکر می‌کنم سایر تیم‌ها نیز چنین مشکلاتی دارند. ما در اینجا در مجموع دو هفته است که کنار هم جمع شده‌ایم و برخی از بازیکنان که امروز دیدید کمتر از دو هفته است که به جمع ما اضافه شدند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha