• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403051308611
  • منبع : مجلس شورای اسلامی

قالیباف شهادت سردار مقاومت ابومحسن فؤاد شکر را به سیدحسن نصرالله تسلیت گفت

قالیباف شهادت سردار مقاومت ابومحسن فؤاد شکر را به سیدحسن نصرالله تسلیت گفت

محمدباقر قالیباف شهادت سردار مقاومت ابومحسن فؤاد شکر را به سیدحسن نصرالله تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس‌ مجلس‌ شورای اسلامی خطاب به سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان نوشت:

«حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای سیدحسن نصرالله

دبیر کل محترم حزب‌الله لبنان
السلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

مایلم از جانب خود و به نیابت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهادت ابومحسن فؤاد شکر، سردار رشید و مبارز فی‌سبیل‌الله، در جنایت بزدلانۀ رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی در ضاحیۀ بیروت را خدمت جنابعالی و مجاهدان حزب‌الله تهنیت و تسلیت عرض نمایم.

این شهید عزیز نقش مهمی در تقویت مقاومت علیه جنایات و اشغالگری‌های باند تبهکار صهیونیستی در فلسطین و لبنان داشت و آثار سال‌ها مجاهدت و مبارزۀ وی در اذهان آزادگان و مجاهدان مسیر حق و عدالت باقی خواهد ماند.

رژیم صهیونیستی، برای جبران شکست و سرپوش‌گذاشتن بر جنایات خود در غزه، اینچنین به ترور فرماندهان مقاومت روی آورده است تا مانع از حمایت و پشتیبانی آنان از مردم مظلوم فلسطین گردد.

به یاری خداوند خون این شهید و سایر شهدا و مجاهدین جبهۀ مقاومت، زمینۀ آزادی سرزمین‌های اشغالی و پایان تجاوزگری این رژیم جنایتکار را فراهم خواهد کرد.

جنایات روزهای گذشتۀ رژیم صهیونیستی در بیروت و تهران و تداوم کودک‌کشی آن‌ها در غزه، بار دیگر ماهیت تجاوزگری، خوی وحشی‌گری و بنیان نامشروع این تبهکاران را به جهانیان نشان داد. به برکت خون شهیدان مقاومت، امت اسلامی اکنون مصمم‌تر از همیشه و یک‌صدا مبارزه با صهیونیسم و خون­خواهی شهدا را فریاد می‌زنند.

امید است که تحت رهبری داهیانۀ مقام معظم رهبری و با تداوم مجاهدت‌های رزمندگان حزب‌الله و سایر مجاهدین مقاومت، شاهد ریشه‌کنی این غدۀ سرطانی از کالبد امت اسلام باشیم.

با اغتنام از فرصت، از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی سلامتی و توفیق روزافزون، برای این شهید عزیز علو درجات و برای بازماندگان و هم‌رزمان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha