• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403051308536
  • منبع : نمایندگی مازندران

اخبار انتظامی استان

از کشف کالای احتکاری تا دستگیری کلاهبردار با رسیدساز جعلی در مازندران

از کشف کالای احتکاری تا دستگیری کلاهبردار با رسیدساز جعلی در مازندران

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان از کشف کالای احتکاری به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در اجرای طرح مبارزه با محتکران کالا در بهشهر خبر داد.

سردارحسن مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه احتکار کالا ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می‌کند، اظهارکرد: مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی این فرماندهی بوده و در همین راستا پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان‌ها طرح برخورد با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان را طی ۷۲ساعت در سطح استان به مرحله اجرا در آوردند.

وی تصریح کرد: در این ارتباط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر پس از شناسایی یک انبار احتکار کالا با انجام هماهنگی قضائی در بازرسی از این مکان  ۴۰ دستگاه انواع لوازم خانگی شامل یخچال، ظرفشویی، لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی  و غیره احتکار شده را  کشف و فرد محتکر را دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،فرمانده انتظامی مازندران از پلمب انبار احتکار کالا و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش تقریبی کشفیات احتکار شده را ۱۰۰میلیارد ریال برآورد کردند.

توقیف ۲۹ موتورسیکلت و خودرو به دلیل مزاحمت‌های شبانه

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف شبانه در مرکز استان و توقیف ۲۴ دستگاه خودرو و۵ موتورسیکلت متخلف خبر داد.

سرهنگ عبدالله حسن زاده  در تشریح این خبر، گفت: در پی خبرهایی مبنی بر انجام حرکات غیر مجاز، لایی کشی، ایجاد آلودگی صوتی و رفتارهای هنجار شکنانه برخی از رانندگان خودرو و راکبان موتورسیکلت ها در ساعات پایانی شب در خیابان‌های ساری، طرح برخورد با این افراد در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با اجرای این طرح ۲۴ خودرو و ۵ موتورسیکلت که رانندگان و راکبان این وسایل نقلیه هنجارشکن، مخل در نظم و امنیت عمومی و قانون گریز توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری ضمن بیان ارائه تذکر به ۶۰ راننده متخلف و هشدار به کسانی که مرتکب چنین رفتارهایی در سطح خیابان‌ها می‌شوند، تصریح کرد: این گونه اقدامات از سوی افراد هنجار شکن قابل قبول نبوده و پلیس اجازه نخواهد داد، هیچ احدی موجب اخلال در نظم و امنیت شهروندان شوند.

دستگیری کلاهبردار با رسید ساز جعلی در«نکا»

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری یک متهم به جرم کلاهبرداری با شیوه خرید از فروشگاه ها با استفاده از رسید ساز جعلی خبر داد.

سرهنگ قاسم عزیزی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی شکایت یک شهروند مبنی بر وقوع کلاهبرداری توسط یک جوان با استفاده از رسید ساز جعلی بانکی ، موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱نکا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات فنی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی وی را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شده که متهم با خرید مبالغ کم(جهت عدم پیگیری شاکیان) از ۴ فروشگاه با شیوه رسید ساز جعلی به مبلغ۱۲۰میلیون ریال کلاهبرداری کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا افزود: پس از تماس با هر ۴ مالباخته و شناسایی متهم توسط آنان، در این رابطه پرونده تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

سرهنگ عزیزی از کسبه و بازاریان خواست: در خرید و فروش و پرداخت وجه از سوی مشتریان مراقب این دست کلاهبرداری ها باشند، تا مورد سوء استفاده و سرقت قرار نگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha