• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403051308521
  • خبرنگار : 50616

امام جمعه آمل:

هدف رژیم جنایتکار اسرائیل برهم زدن ثبات و آرامش در خاورمیانه است

هدف رژیم جنایتکار اسرائیل برهم زدن ثبات و آرامش در خاورمیانه است

ایسنا/مازندران امام جمعه آمل گفت: رژیم جنایتکار اسرائیل یک پروژه استعماری است که هدفش برهم زدن ثبات و آرامش جوامع منطقه خاورمیانه است.

 حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان امروز در مراسم یادبود شهید «اسماعیل هنیه» رییس دفترسیاسی حماس که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: این رژیم جعلی حدود ۸۰ سال گذشته با استفاده از ترور و دسیسه‌، تلاش کرده تا هرگونه حرکت به سمت توسعه، پیشرفت و ثبات در جوامع مسلمان را ناکام کند.

وی با اشاره به اینکه ظالم بودن و تکبر از شاخصه‌های رژیم صهیونیستی است، گفت: دشمن با تمام امکانات و تجهیزات در تعدی به انسان‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نیست و در کمتر از یک سال گذشته بیش از ۴۰ هزار زن و کودک را غزه به شهادت رسانده است و این بیانگر ظلم و جنایات وحشیانه این رژیم کودک‌کش است که از هیچ ظلمی فروگذار نیست.

امام جمعه آمل در بخش دیگری با بیان اینکه شهادت اسماعیل هنیه اندوه سنگینی برای مردم ایران اسلامی بود، تصریح کرد: امروز وظیفه ما این است که به عنوان سردمدار مبارزه با صهونیستم و استکبار در برابر ظلم دشمن با قدرت قدم برداریم و ناامید نشویم.

حجت الاسلام یعقوبیان ادامه داد: دشمن در این جنگ نابرابر ممکن است در برهه‌ای از زمان، به ما فشار بیاورد و خسارت وارد کند اما نباید یاس و ناامیدی به خود راه دهیم و در راهی که قدم برداشته‌ایم نباید تردیدی کنیم چراکه پیروزی از آن ماست و این وعده الهی است.

وی اظهارکرد: دشمن با همه امکانات، خودش را در رقابت با ملت ایران می‌بیند و تصور می‌کند با شهادت اسماعیل هنیه در تهران، فتح الفتوح کرده است، چراکه ملت ایران پرچم مقابله با صهیونیسم را برافراشته است.

هدف رژیم جنایتکار اسرائیل برهم زدن ثبات و آرامش در خاورمیانه است

امام جمعه آمل، زورآزمایی رژیم صهیونیستی با مردم ایران را نشانه قوت ملت دانست و ادامه داد: این مهم نشان از جایگاه رفیع ایران و قدرت اسلام و مکتب اسلامی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha