• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403051308449
  • خبرنگار : 50627

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

هیأت دولت و روسای سازمان‌ها باید افرادی کارآمد و منتخب نخبگان باشند

هیأت دولت و روسای سازمان‌ها باید افرادی کارآمد و منتخب نخبگان باشند

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: هیأت دولت، روسای سازمان‌ها و ادارات باید افرادی کارآمد، منتخب نخبگان، کارشناسان و صاحب تخصص باشند .

علی جعفری آذر در گفت‌وگو با ایسنا به همراهی و هم‌افزایی دولت و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: باتوجه به منویات مقام معظم رهبری و شعارهای انتخاباتی آقای پزشکیان رییس جمهور منتخب مبنی بر مردم‌داری، حمایت از مظلومین و مستضعفین، مردم‌یاری، مبارزه با فساد، یکسان کردن سفره مسئولان و مردم، تبعیض زدایی، شایسته‌سالاری و وفاق ملی مسئولان، امیدواریم هیچ مشکل و اختلافی میان نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای پیشنهادی هیأت دولت رخ ندهد.

وی حضور آقای پزشکیان در صحن مجلس را بدون تشریفات را اقدامی پسندیده عنوان کرد و افزود: رییس جمهور و اعضای هیأت دولت باید در حوزه های اشتغال، مسکن، بهداشت، تغزیه، سلامت و رفع مشکلات اقتصادی باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.

علیرضا نوین نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با ایسنا از ایجاد فضای همدلی، هم‌افزایی و همکاری عمومی نمایندگان مجلس با دولتمردان خبر داد و گفت: موفقیت دولت، موفقیت کل کشور و مجلس نیز هست و در این راستا نمایندگان مجلس برادرانه در کنار اعضای پیشنهادی هیأت دولت خواهند بود تا در سریع‌ترین زمان در کمیسیون های مربوطه و صحن مجلس بررسی های لازم صورت گیرد.

وی به ویژگی و شاخص های لازم اعضای پیشنهادی هیأت دولت اشاره کرد و گفت: مسئولان باید کاردان، کاربلد، پاکدست، عدم سوء سابقه مدیریتی و متخصص باشند.

 وی بر لزوم عدم جناح‌بازی و حزب‌گرایی مسئولان تاکید کرد و افزود: امیدواریم آقای پزشکیان طبق شعارهای انتخاباتی خود در انتخاب وزیران فراجناحی و فراحزبی عمل کنند که کشور و مردم از این نوع رفتار و برخوردها خسته‌ شده‌اند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha