• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403051308444
  • منبع : بازار

نکات مهم خرید جک بالابر اتومبیل برای تعمیرگاه خودرو

نکات مهم خرید جک بالابر اتومبیل برای تعمیرگاه خودرو

انواع جک بالابر اتومبیل، ابزارهای بسیار مهم و کاربردی هستند و خرید آنها به منزله نوعی سرمایه گذاری در بلند مدت محسوب می شود. با توجه به اینکه برندهای متعددی از این تجهیزات تعمیرگاهی خودرو در بازار وجود دارد، لذا انتخاب از میان آنها اندکی دشوار است. اگر فردی مبتدی باشید و بخواهید تعمیرگاه کوچک خود را توسعه بدهید، خرید جک تعمیرگاهی برای شما یک ضرورت است اما باید نوع و مدل مناسب را در کنار یک فرد با تجربه انتخاب کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از پردیس صنعت، جک های بالابری از مهم ترین تجهیزات تعمیرگاهی هستند. با استفاده از این ابزارها، یک مکانیک می تواند به قسمت های زیرین خودرو دسترسی آسان داشته باشد و کارهای مربوط به تعمیر، سرویس یا تعویض قطعات خودرو را خیلی سریع و دقیق انجام دهد. خرید جک بالابری ماشین می تواند باعث صرفه جویی در زمان کارهای مکانیکی شود و رضایتمندی مشتریان را نیز افزایش دهد.

مسئله مهم درباره انواع جک بالابری خودرو این است که این تجهیزات برای اتومبیل های سبک و نیمه سنگین کاربرد دارند. حتی برخی از بهترین جک های بالابری به گونه ای طراحی می شوند که بتوانند کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین را نیز بلند کنند. فناوری های روز دنیا در این صنعت به کار گرفته می شود تا همه تجهیزات از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

اهمیت استفاده از جک بالابر اتومبیل در تعمیرگاه چیست؟

جک های بالابری از مهم ترین تجهیزات تعمیرگاهی هستند. با استفاده از این ابزارها، یک مکانیک می تواند به قسمت های زیرین خودرو دسترسی آسان داشته باشد و کارهای مربوط به تعمیر، سرویس یا تعویض قطعات خودرو را خیلی سریع و دقیق انجام دهد. خرید جک بالابری ماشین می تواند باعث صرفه جویی در زمان کارهای مکانیکی شود و رضایتمندی مشتریان را نیز افزایش دهد. اگر جک تعمیرگاهی بالابری خودرو را بخرید، بهره وری کسب و کارتان بالاتر می رود و در طول یک روز می توانید خودروهای بیشتری را سرویس دهی کنید.

۳ مدل جک بالابری خودرو که برای هر تعمیرگاه لازم است

نکات مهم خرید جک بالابر اتومبیل برای تعمیرگاه خودرو

۱- جک دو ستون

جک دو ستون یکی از ساده ترین و رایج ترین مدل های جک بالابر اتومبیل است و کاربردهای زیادی را پوشش می دهد. این نوع جک های بالابری، مقرون به صرفه هستند و برای تعمیرگاه های کوچک پیشنهاد می شوند. اگر مکانیک یا تعمیرکار ماشین هنوز تجربه کافی برای کار با جک های تعمیرگاهی را نداشته باشد، به آسانی می تواند کار خود را با جک دو ستون شروع کند. این جک ها فضای زیادی را اشغال نمی کنند و نصب آنها راحت انجام می گیرد.

۲- جک چهار ستون

بهترین جک تعمیرگاهی خودرو برای وسایل نقلیه نیمه سنگین و سنگین، جک چهار ستون است. این نوع جک های بالابری دارای ۴ ستون هستند که استحکام لازم را برای بلند کردن ماشین ها فرآهم می کند. قیمت این نوع جک ها نسبت به جک دو ستون، بیشتر است اما کاربردهای بیشتری را پوشش می دهد. با خرید جک چهار ستون می توانید ظرفیت وزنی ماشین و راندمان کاری کسب و کارتان را بالاتر ببرید. این نوع تجهیزات به فضای بیشتری برای نصب در تعمیرگاه نیاز دارند، بنابراین قبل از خرید باید مطمئن شوید که از نظر طول و عرض و ارتفاع، فضای کافی را دارید.

۳- جک قیچی

سومین مدل جک بالابر اتومبیل که در هر تعمیرگاه معمولی یا تخصصی لازم است، جک قیچی نام دارد. این جک ها از طریق مکانیسم هیدرولیکی، به شکل آکاردئونی باز و بسته می شوند. این بالابرها برای سرویس دهی به چرخ های خودرو به کار می روند و ارتفاع بالابری آنها تقریباً محدود است. برخی از مدل های خاص جک های قیچی برای بلند کردن خودرو تا ارتفاع بیشتر طراحی می شوند که ظرفیت وزنی آن ها نیز بیشتر است. کار کردن با جک قیچی نیز آسان بوده و مکانیک می تواند دقیق تر به سرویس و تعمیر ماشین بپردازد.

نکات مهم در خرید جک بالابر اتومبیل

اگر تا به اینجای بحث متقاعد شده اید که باید حتماً تعمیرگاه خود را به انواع جک بالابر خودرو مجهز کنید، این قسمت را نیز با ما همراه باشید. چند نکته مهم وجود دارد که قبل از خرید این تجهیزات تعمیرگاهی کاربردی باید در نظر بگیرید.

  • ظرفیت بالابری جک را بررسی کنید. این یک معیار از توانایی دستگاه برای بلند کردن خودرو است.
  • مدل های جک تعمیرگاهی بر اساس عملکرد و مشخصات فنی آنها را دقیق بررسی و مقایسه کنید. جک های دو ستون، چهار ستون، جک قیچی، جک تشخیص رنگ، جک مکانیکی، جک چرخ آزاد کن، هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خودشان را دارند و باید به دقت انتخاب شوند.
  • ارتفاع بالابری جک بسیار اهمیت دارد. این یک معیار از بلند کردن خودرو است. این ارتفاع باید در حالت استاندارد باشد و از برخورد خودرو به سقف تعمیرگاه جلوگیری کند. سرعت آهسته جک نیز مهم است.
  • گزینه های ایمنی جک و هزینه های تعمیرات – نگهداری در طول زمان را به دقت بررسی کنید. جک های باکیفیت از بهترین متریال ساخته می شوند و بنابراین می توان تا سال های طولانی از آنها استفاده کرد.
  • قیمت جک بالابری اتومبیل، عامل مهم دیگری است که باید حتماً در نظر بگیرید. با تعیین یک بودجه مالی خوب، بهترین جک های تعمیرگاهی را برای کسب و کار خود خواهید خرید.

مرکز فروش تجهیزات تعمیرگاهی در اصفهان

خبر خوب این است که شرکت پردیس صنعت، مرکز فروش تجهیزات تعمیرگاهی در اصفهان، انواع جک بالابری خودرو را با ضمانت کیفیت و همراه با خدمات گسترده پس از فروش به مشتریان عزیز از سراسر ایران ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت جک بالابر تعمیرگاهی ماشین می توانید به لینک تجهیزات تعمیرگاهی خودرو یا وبسایت شرکت، به آدرس اینترنتی www.pardis-sanat.net مراجعه نموده و با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha