• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403051308436
  • خبرنگار : 50589

مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی:

تلاش می‌کنیم دیدار تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه یادگارامام (ره) برگزار شود

تلاش می‌کنیم دیدار تراکتور و پرسپولیس در  ورزشگاه یادگارامام (ره) برگزار شود

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که دیدار تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه یادگارامام (ره) برگزار شود.

حبیب ستوده‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با آماده‌سازی و رفع نواقصات ورزشگاه یادگارامام (ره) برای لیگ بیست‌وچهارم اظهار کرد: نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم که این ورزشگاه تا آغاز فصل جدید لیگ‌برتر آماده شود. روز گذشته در بازدید از ورزشگاه به پیمانکار مربوطه تاکید کردم که تا روز پنجشنبه هفته جاری حداقل ۲۰ گیت آماده شود.

او ادامه داد: اصلی‌ترین نواقصات ورزشگاه یادگارامام (ره) به گیت‌ها و نصب و شماره گذاری صندلی‌ها مربوط می‌شود. با این حال تمام تلاش‌مان را به کار گرفته‌ایم که دیدار تراکتور و پرسپولیس در این ورزشگاه برگزار شود.

مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی در رابطه با کشت زمین چمن ذخیره در مجاورت ورزشگاه یادگارامام (ره) گفت: زیرسازی زمین شماره ۲ انجام شده و اواخر مرداد یا اوایل شهریور زیر کشت خواهد رفت.

او درباره تکمیل زیرساخت های مربوط به ورود بانوان به ورزشگاه یادگارامام (ره) بیان کرد: بخشی از ایرادات این حوزه در ورزشگاه یادگارامام (ره) درحال برطرف شدن است اما رسیدگی به برخی از نواقصات همانند جاده احداث شده توسط شهرداری بر عهده ما نیست.

ستوده‌نژاد راجع به احیای تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی تبریز گفت: مدیرعامل پتروشیمی تبریز موافق احیای این تیم است و فعلا منتظر صدور مجوز توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی هستیم.

او درباره وضعیت تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: راه حل احیای این تیم پیش قدم شدن فرد یا نهادی است که بتواند در شرایط فعلی مالکیت ماشین‌سازی را بر عهده گرفته و بدهی‌های این باشگاه جهت باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی را بپردازد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha