• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403051308418
  • خبرنگار : 71516

جبهه مردمی فلسطین: سیاست ترورها عزم و اراده مقاومت را درهم نمی‌شکند

جبهه مردمی فلسطین: سیاست ترورها عزم و اراده مقاومت را درهم نمی‌شکند

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اعلام کرد سیاست ترور اعضای مقاومت توسط رژیم صهیونیستی هرگز عزم و اراده مقاومت و ملت فلسطین را درهم نمی‌شکند.

به گزارش ایسنا، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما شهادت برخی از ساکنان اردوگاه طولکرم در حمله پهپادی اسرائیل را تسلیت می‌گوییم و از مردم خود در طولکرم می‌خواهیم به اعتصاب سراسری به دلیل سوگواری برای شهدا و وفاداری به جانفشانی‌های آن‌ها پایبند باشند. جنایت‌های ترورها بر پافشاری ملت ما به آرمان‌ها و حقوق ملی و ادامه روش مقاومت می‌افزاید.

طبق گزارش سما، این نهاد فلسطینی تأکید کرد: جنایت ترور اعضای مقاومت بدون مجازات نخواهد ماند. سیاست ترور اعضای مقاومت توسط رژیم صهیونیستی هرگز عزم و اراده مقاومت و ملت فلسطین را درهم نمی‌شکند.

پیشتر خبرنگار الجزیره گزارش داد که بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در نزدیکی شهرک «زیتا» در شهر طولکرم در شمال کرانه باختری، پنج فلسطینی به شهادت رسیدند که در میان آنها مسؤولی از گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس نیز وجود دارد.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند «هیثم بلیدی» یکی از فرماندهان گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس در حمله رژیم صهیونیستی به خودرویی در نزدیکی طولکرم در شمال کرانه باختری به شهادت رسید. این خودرو در حال انتقال تعدادی از اعضای مقاومت بود. به گفته خبرنگار الجزیره، نیروهای رژیم صهیونیستی کادر امدادرسانی و آمبولانس‌ها را هدف قرار دادند و مانع نزدیک شدن آن‌ها به مکان حمله شدند.

مدیر بیمارستان ثابت در طولکرم اعلام کرد در جریان شلیک موشکی از یک پهپاد اسرائیلی به نزدیکی شهرک «زیتا» در شمال طولکرم پنج تن شهید شدند که پیکر چهار تن از آن‌ها کاملا سوخته است. منابع فلسطینی اعلام کردند پهپادهای دشمن برای دومین بار در عرض چند ساعت، منطقه‌ای بین شهرک بلعا و حومه «اکتبا» طولکرم را بمباران کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha