• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403051308391
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

فرمانده انتظامی شهرستان بناب خبر داد

کشف بیش از ۱۳ کیلوگرم مواد مخدر در بناب

کشف بیش از ۱۳ کیلوگرم مواد مخدر در بناب

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف ۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک نفر توزیع کننده مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ رحمان عبدی در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح ایست و بازرسی وکنترل محورهای مواصلاتی به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی کارکنان یگان امداد این شهرستان به دستگاه خودروی سواری ریو مشکوک و پس از متوقف نمودن آن را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود:ماموران پس از بازرسی خودروی توقیفی از داخل صندوق عقب آن مقدار ۱۳کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۲ عدد وافور که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

 وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ عبدی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل آحاد مردم با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر اظهار کرد: از شهروندان انتظار داریم تا در راستای همکاری با پلیس و پیشگیری از اعتیاد جوانان و همچنین حفظ سلامت اجتماعی جامعه،در صورت مشاهده یا اطلاع هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان کشف ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در ورزقان

سرهنگ حبیب خدایی فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان از دستگیری سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت و کشف ۴ دستگاه موتورسیکلت خبر داد و در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت موتورسیکلت، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در نهایت موفق به شناسایی محل سکونت سارقان شده و پس از اخذ مجوز از مرجع قضایی طی عملیات های جداگانه متهمان را دریکی از روستاهای بخش خاروانا درمخفیگاه خودشان در حین اوراق موتورسیکلت های مسروقه دستگیر و تعداد ۴ دستگاه موتورسیکلت از آنان کشف و پرونده قضایی تشکیل شد.

وی در پایان از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی و تجهیز وسایل نقلیه خود به سیستم های ایمنی و ضد سرقت در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعاً از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha