• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403051308374
  • خبرنگار : 50295

معاون استاندار زنجان:

تعداد افرادی که از طریق طرح شهید زین‌الدین جذب می‌شوند، محدود است

تعداد افرادی که از طریق طرح شهید زین‌الدین جذب می‌شوند، محدود است

ایسنا/زنجان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: مجاز به گزینش ۵ برابر ظرفیت نفرات برگزیده در طرح شهید زین‌الدین بودیم که در پایان ۳۶۰ نفر برگزیده اعلام شد.

مرتضی شهامی امروز (شنبه ۱۳ مرداد ماه) در نشست خبری در رابطه با اجرای طرح شهید زین‌الدین که در استانداری زنجان برگزار شد با تاکید بر اینکه مجوز برگزاری استانی این طرح دو سال پیش أخذ شده بود، اظهار کرد: آزمون‌های قبلی برخلاف طرح شهید زین‌الدین به صورت دستگاهی بوده و به همه سازمان‌ها مجوز استخدامی می‌دادند.

وی با اشاره به روند اجرای طرح شهید زین‌الدین، تصریح کرد: پس از انتخاب پست‌های کلیدی، دفترچه این آزمون توسط سازمان اداری استخدامی کشور آماده شد و در نتیجه در ۸ دی ماه توسط جهاددانشگاهی برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان با اشاره به اینکه بعد از اجرای آزمون کتبی فرصتی در اختیار داوطلبان قرار داده شده تا افراد اصل مدارک خود را آماده و ارائه کنند، بیان کرد: ۱۸ نفر از داوطلبان جایگزین و ۱۰ نفر نیز انصراف دادند. البته برخی افراد نخبه در آزمون پذیرفته ولی به مصاحبه دعوت نشدند که دلیل این امر نقص در مدارک و عدم ارائه آن در مهلت مقرر بوده است. دو نفر نیز مشکل تطبیق رشته با پست ثبت‌نامی داشتند.

وی افزود: پس از تکمیل نفرات به پیشنهاد سازمان اداری استخدامی کشور، مصاحبه حضوری برنامه‌ریزی شد و بعد از بررسی چندین موسسه، صلاحیت جهاددانشگاهی برای امور اجرایی این طرح مورد تایید قرار گرفت.

شهامی با اشاره به اینکه براساس دفترچه آزمون، ارزیابی تکمیلی شامل سه بخش است، بیان کرد: بخش اول شامل آزمون عملی است و مهارت‌های عمومی مورد بررسی قرار می‌گیرد و امتیازدهی صورت می‌گیرد. بخش دوم و سوم شامل بخش‌های عمومی است که باید به صورت استانی مورد بررسی قرار گیرد که ۵۰ ارزیاب از ادارات استان برای این منظور معرفی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با اشاره به اینکه، به‌کارگیری مدیران خارج از دولت قانونی است، اشاره کرد: به‌کاری این افراد به صورت قرارداد کار معین است و براساس طرح شهید زین‌الدین به کارگیری این افراد محدود شده و برای استان زنجان به تعداد ۱۰ نفر رسیده است.

شهامی با اشاره به اینکه تعداد افرادی که از طریق طرح شهید زین‌الدین جذب می‌شوند، محدود است، بیان کرد: این تعداد نمی‌تواند پاسخگوی رفع بیکاری در استان باشد.

وی افزود: پست‌های خالی به بنیاد ملی نخبگان معرفی شدند. بنیاد ملی نخبگان براساس فراخوانی که اعلام خواهد کرد افرادی انتخاب و پس از مصاحبه جذب خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بیان کرد: براساس مصوبات دولت قبل در صورت موفقیت‌آمیز بودن دوره اول طرح شهید زین‌الدین مرحله‌ دوم نیز در صورت موافقت دولت جدید اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در دی ماه سال گذشته حدود ۳۰۰۰ نفر در آزمون طرح شهید زین‌الدین در زنجان شرکت کرده بودند که بعد از برگزاری آزمون ۵ برابر سهمیه جذب هر رسته شغلی، دعوت به مصاحبه و ارزیابی تکمیلی شده‌اند که در نهایت ۷۸ نفر جذب دستگاه‌های اجرایی استان زنجان خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha