• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403051308359
  • خبرنگار : 50553

مدیرکل بنیاد شهید خبرداد

طراحی عکس‌های قدیمی شهدای قزوین با هوش مصنوعی

طراحی عکس‌های قدیمی شهدای قزوین با هوش مصنوعی

ایسنا/قزوین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: استان قزوین ۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است و با توجه به گذر زمان برخی از عکس‌های شهدا واضح نیست و ما از ابتدای سال در بنیاد شهید این عکس‌ها را با برنامه هوش مصنوعی طراحی کرده‌ایم و به‌زودی عکس‌های طراحی‌شده در اندازه مناسب در خانه شهید بابایی رونمایی خواهد شد.

سمیه اسمعیلی در نشست خبری با اصحاب رسانه که شنبه ۱۳ مرداد در سالن جلسات بنیاد شهید استان قزوین برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: ۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» به‌عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است، خبرنگاری مصداق عشق، امید و تلاش بی‌وقفه است و خبرنگاران با قلم خود می‌توانند در پیشبرد اهداف کشور اثرگذار باشند.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه بیان کرد: یکی از رسالت‌های بنیاد شهید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه است و در این راستا تمامی دستگاه‌ها موظف هستند خدماتی در شأن خانواده شهدا و ایثارگران ارائه کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تصریح کرد: «شهید بابایی» و «شهید لشگری» از اسطوره‌های ملی هستند و برای زنده نگه‌داشتن یاد شهدا یادواره شهدا روز دوشنبه ۱۵ مرداد در گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

وی گفت: در سال گذشته ۴۸۵ برنامه فرهنگی در مناسبت‌های مختلف برگزار کردیم که ۳۵ یادواره شاخص و مهم با دستگاه‌های مختلف، ۳۱۱ برنامه در ۳۷ حسینیه فعال بنیاد شهید، ۵۸ مورد بیعت با شهدا، ۶۳ برنامه در خانه شهید بابایی، تکریم مادران، همسران و پدران شهدا، یادواره شهدای شهرستان بوئین‌زهرا و تاکستان و بزرگداشت روز شهدا ازجمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز تاکنون ۲۳۳ برنامه برگزار کرده‌ایم که ۱۰ یادواره شاخص، ۱۳ مراسم در مناسبت‌ها، ۱۸۵ برنامه در حسینیه بنیاد شهید، ۲۵ برنامه در خانه شهید بابایی و یادواره شهدای حج ازجمله این برنامه‌هاست.

اسمعیلی در پایان گفت: استان قزوین ۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است و با توجه به گذر زمان برخی از عکس‌های شهدا واضح نیست و ما از ابتدای سال در بنیاد شهید این عکس‌ها را با برنامه هوش مصنوعی طراحی کرده‌ایم و به‌زودی عکس‌های طراحی‌شده در اندازه مناسب در خانه شهید بابایی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha