• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403051308345
  • خبرنگار : 50976

رئیس شورای شهر شیراز:

در عملکرد فعالیت‌های شورای شهر شیراز نواقص را بزرگنمایی نکنیم 

در عملکرد فعالیت‌های شورای شهر شیراز نواقص را بزرگنمایی نکنیم 

ایسنا/فارس رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در نحوه عملکرد فعالیت‌های شورای شهر ایرادات ونواقصی وارد است، اما کوچک‌ کردن کارهای بزرگ و بزرگ کردن نواقص کوچک گناهی نابخشودنی است. 

سیدابراهیم حسینی امروز، ۱۳ مردادماه در خصوص گزارش عملکرد سال سوم شورای اسلامی شهر شیراز که در سالن شورای اسلامی برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه و بیان اینکه باید قدردان شهدا و پیرو راه آنان باشیم، گفت: ۱۳ هزار پرسنل شورا و شهرداری در حال خدمت به شهروندان هستند و گزارش امروز در تکمیل اقدامات سال‌های قبل است.

وی با بیان اینکه ۱۳ مردادماه آخرین روز سال سوم دوره ششم شورای شهر شیراز است، افزود: به اداره کلان‌شهر شیراز با وسعت و حواشی خاص و قدمت بسیار و نقطه جغرافیایی ویژه، ایرادات و نواقصی وارد است اما کوچک‌ کردن کارهای بزرگ و بزرگ کردن نواقص کوچک، گناهی نابخشودنی است. 

حسینی با تصریح اینکه ۹۲ درصد از مصوبات شورای ششم تاکنون به طور کامل اجرایی شده و ۸ درصد از مصوبات هم در حال اجرا و پیگیری است، گفت: اقداماتی که بیان می‌شود در تکمیل اقدامات سال‌های قبل و در ادامه آن‌ها است.

وی اهم فعالیت‌های هیأت رئیسه شورای شهر را نام برد و ادامه داد: تدوین آئین‌نامه داخلی شورا و اجرای آزمایشی ۶ ماهه آن، به‌روزآوری مصوبات شورا، تکمیل و توسعه سایت شورا، تدوین اقدامات شورا و شهرداری دوره ششم و فعال شدن ساختار کمیته انطباق از مهم‌ترین موارد فعالیت‌های شورای اسلامی شهر شیراز است.

رئیس شورای شهر شیراز همچنین برخی مصوبات و اقدامات شاخص سال سوم دوره ششم شورای اسلامی را یادآور شد و گفت: تدوین سند راهبردی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع)، تصویب و آغاز فعالیت با تشکیل جلسات شورای راهبردی مدیریت، تخصیص ۳ درصد از بودجه شهرداری به موضوع محرومیت‌زدایی و تخصیص ۳ در صد از بودجه شهرداری به موضوع محله محوری و مکاتبات و جلسات متعدد با یاوران شورا و مسئولین دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله این اقدامات است.

وی افزود: پیشرفت و اقتصاد همساز با فرهنگ اسلامی_ایرانی، عدالت‌محوری و حقوق شهروندی، شهری پاک، ایمن و آرامبخش به همراه معماری نوین‌سازی سازمانی از رویکردهای دوره ششم شورای اسلامی است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha