• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403051308340
  • منبع : بازار

جرج کلونی سفیر برند نسپرسو

جرج کلونی سفیر برند نسپرسو

نسپرسو را می‌توانیم یک برند جهانی شناخته شده معرفی کنیم. این برند برای سبقت گرفتن از رقبای خود و ارائه بهتر محصولات از جمله قهوه از چهره‌های مطرح و شناخته شده کمک گرفت. بسیاری از چهره‌های سرشناس مانند جورج کلونی در این تبلیغاتی شرکت کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از شوکافه، برای نخستین بار در یک برنامه تلویزیونی، جورج کلونی نحوه تشخیص مزه خوب یک قهوه را به دنی دویتو آموزش داد و پس از آن این برند توانست موفقیت‌های فراوانی را به دست بیاورد. طی تبلیغات بعدی نیز جورج کلونی به‌عنوان سفیر این برند با روش‌های گوناگون، کیفیت و مزه خوب قهوه اسپرسو را به نمایش گذاشت. جورج کلونی معتقد بود که این کمپین بسیار سرگرم کننده است و به‌عنوان یک برنامه مناسب جهت حمایت از کشاورزان، خانواده‌های آن‌ها و محافظت از محیط‌زیست تعهدات مشترکی را ارائه کرده است.

 تبلیغ جرج کلونی برای Nespresso

 سال‌های زیادی است که جورج کلونی به عنوان سفیر برند نسپرسو شناخت می‌شود و در کنار این برند اقدام به تبلیغ آن می‌کند. بسیاری از افراد معتقدند از یک جایی به بعد جورج کلونی انتقال‌دهنده ارزش‌های مختلف برند خود است و از کشاورزان قهوه و پایدارسازی محیط‌زیست حمایت می‌کند. جورج کلونی یک فعال اجتماعی است که در حوزه حقوق اقلیت‌ها در دفاع از محیط‌زیست فعالیت می‌کند و به دلیل همین باورهای او حضور جورج کلونی در کمپین‌های مربوط به پایداری محیط‌زیست اسپرسو نیز افزایش پیدا کرد.

به عبارتی بسیاری از مخاطبان معتقدند شخصی که حقوق انسان‌ها برای او مهم است امکان ندارد دروغ بگوید و بیشتر افراد حرف‌هایش را باور می‌کنند. به همین دلیل تولیدکنندگان قهوه نسپرسو می‌خواهند تا مخاطبان آنها در زمان نوشیدن قهوه بدانند که این قهوه از کجا آمده و نقش اسپرسو در زنجیره تهیه و تولید قهوه کجا است.

 پدرخوانده با نسپرسو عجین می‌شود

 پیشینه همکاری جورج کلونی هنرپیشه معروف آمریکایی با برند نسپرسو به سال‌ها پیش که برای نخستین بار چهره تبلیغاتی این برند جهانی شد، می‌رسد. این هنرپیشه طرفدار قهوه و نماینده برند مشهور نسپرسو که از سال ۲۰۰۶ تا کنون در تبلیغات جهانی این برند نقش آفرینی کرده است، چندی پیش در تبلیغ جدیدی که توسط این شرکت تهیه شد، حضور پیدا کرده است. بی‌شک طرفداران قهوه و سینمای کلاسیک از صحنه‌های این تیزر که به طور عمده از فیلم‌های قدیمی او برداشته شده لذت خواهند برد.

 در این تیزر یک‌دقیقه‌ای، کلونی در یک صحنه بارانی در حالی که محزون به یک قهوه‌ساز معمولی خیره شده است تماسی از دوست خود اندی گارسیا در فیلم پدرخوانده دریافت می‌کند. کلونی که متوجه می‌شود او در تعطیلات خود در منطقه‌ای گرمسیری است و از طعم نسپرسوی دلچسب خود لذت می‌برد، تاب نمی‌آورد. او از صحنه بارانی خارج شده و قدم در راه یک مسافرت طولانی می‌گذارد و در این راه از صحنه‌های بسیاری از فیلم‌های کلاسیک خود عبور می‌کند.

 تیزر در صحنه‌ای پایان می‌یابد که کلونی به نمایندگی نسپرسو در بورلی هیلز می‌رسد در حالی که دوستش با فنجانی نسپرسو در صحنه بارانی ابتدای تیزر منتظر اوست. کلونی در خصوص این تیزر می‌گوید: من در ۱۲ سال گذشته در این سفر همراه نسپرسو بوده‌ام و از هیجان‌های این سفر لذت بسیار برده‌ام. من عاشق سینمای کلاسیک هستم و این نقش فرعی که اشاره به سینمای آن زمان دارد، از نقش‌های مورد علاقه‌ام تاکنون بوده است. او در ادامه از طعم دلپذیر این قهوه تعریف می‌کند و می‌گوید این قهوه بسیار باکیفیت است؛ چرا که نیاز به‌اضافه کردن هیچ ماده دیگری از جمله شیر یا شکر ندارد و این نشان‌دهنده مرغوبیت آن است.

جرج کلونی سفیر برند نسپرسو

 معرفی کپسول نسپرسو

 امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد ایجاد فناوری‌های گوناگون در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت قهوه هستیم. تولید کپسول‌های قهوه نسپرسو را می‌توانیم یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها معرفی کنیم که برای نخستین بار توسط شرکت سوئیسی نستله ایجاد شد. در مورد این کپسول‌ها باید بیان کنیم که در چند دهه اخیر توانست جایگاه خاصی را میان همه مردمان جهان به دست بیاورد. کپسول نسپرسو  یک استوانه مخروطی شکل کوچک هستند که درب آن‌ها به کمک یک قطعه سرب بسیار کوچک مهر و موم شده است.

داخل این قالب‌های مخروطی شکل، قهوه به‌صورت آسیاب شده وجود دارد. در حال حاضر شرکت‌های مختلفی در جهان این کپسول‌ها را تهیه و وارد بازار می‌کنند. کیفیت قهوه‌هایی که داخل این کپسول وجود دارند بی‌نظیر است و به دلیل اینکه پودر قهوه کاملاً بهداشتی محسوب می‌شود، در نتیجه شرایط مطلوبی را جهت استفاده ایجاد کرده است. این مدل قهوه تاریخ انقضای خاصی دارد که روی بسته‌بندی آن‌ها حک شده است و شما با خیال راحت می‌توانید این نوشیدنی خوش‌طعم، سالم و باکیفیت را مصرف کنید.

 اسپرسوساز نسپرسو چیست؟

 امروزه به دلیل پرطرفدار بودن نوشیدنی قهوه بسیاری از علاقه‌مندان به دنبال راهی هستند تا قهوه آن‌ها سریع‌تر و با طعم بهتر آماده شود. نسپرسو را می‌توانیم یک برند معروف در تولید اسپرسوسازهای کپسولی معرفی کنیم که با ارائه دستگاه‌هایی درجه یک و آسان توانسته طرفداران فراوانی را به سمت خود جذب کند. اگر می‌خواهید در منزل یا محل کار یک فنجان قهوه را به طور سریع و ساده تهیه کنید، می‌توانید خرید اسپرسوساز کپسولی نسپرسو را انجام دهید.

این دستگاه‌ها به‌گونه‌ای هستند که با استفاده از کپسول‌های قهوه آماده، فرایند تهیه اسپرسو را انجام می‌دهند. کافی است فقط یک دکمه روی دستگاه را فشار داده تا این دستگاه به طور اتوماتیک قهوه شما را آماده کند. دستگاه‌های نسپرسو تنوع زیادی داشته و شما می‌توانید بر اساس انتظارات و سلیقه خود انواع قهوه‌ها و کپسول‌ها را تهیه کنید.

جرج کلونی سفیر برند نسپرسو

 سخن پایانی

 قهوه نسپرسو یکی از باکیفیت‌ترین و سالم‌ترین مدل‌های قهوه است که شرکت تولیدکننده آن  با کمک گرفتن از چهره‌های معروف از جمله جورج کلونی توانست این محصول را به جهانیان معرفی کند. به دلیل اینکه علاقه روزافزون مردم به قهوه بیشتر می‌شود، در نتیجه نسپرسو می‌تواند یکی از ایده‌آل‌ترین و بهترین مدل‌های قهوه برای استفاده روزانه به‌حساب بیاید. این برند در حال حاضر اقدام به عرضه قهوه‌های کپسولی، انواع تراول ماگ و دستگاه‌های قهوه‌ساز کرده است که علاقه‌مندان به قهوه می‌توانند با خیال راحت از بالا بودن کیفیت آن‌ها، این محصولات را تهیه کنند.

ما در مجموعه شوکافه تلاش کرده‌ایم که طیف وسیعی از این محصولات را برای سلیقه‌های مختلف تهیه کنیم. شما می‌توانید وارد شوکافه شده و میزان تلخی محصول و ویژگی‌های دیگر آن را بررسی کنید. همچنین برای خرید کافی است که محصول مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه کنید. در صورت نیاز می‌توانید این دستگاه‌ها را نیز از سایت ما با قیمت رقابتی و بالاترین کیفیت خریداری کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha