• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۰
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403051308304
  • خبرنگار : 50553

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی:

یادواره شهدای ارتش جمهوری اسلامی در قزوین برگزار می‌شود

یادواره شهدای ارتش جمهوری اسلامی در قزوین برگزار می‌شود

ایسنا/قزوین فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: هم‌زمان با سالروز شهادت شهید بابایی و شهید حسین لشگری یادواره شهدای ارتش جمهوری اسلامی روز دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ در گلزار شهدای قزوین برگزار خواهد شد.

امیر سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی در نشست خبری با اصحاب رسانه که شنبه ۱۳ مرداد در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: مطالبه‌گری و روشنگری از وظایف خبرنگاران است، جامعه خبری می‌تواند در جهاد تبیین روشنگر و مثمرالثمر باشد چراکه دشمن امروزه تلاش می‌کند جای شهید و شاهد و ظالم و مظلوم را عوض کند بنابراین نباید اجازه دهیم این اتفاق بیفتد تا جهاد تبیین به‌درستی انجام شود.

وی گفت: قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی در طول دوران دفاع مقدس با تقدیم ۲ هزار و ۹۵۰ شهید و استان قزوین با تقدیم ۹۷۷ شهید در نیروی زمینی، هوایی، دریایی، پدافند هوایی و ارگان‌های ارتش نقش بسزایی در دوران دفاع مقدس ایفا کرده است بنابراین همزمان با سالروز شهادت شهید بابایی و شهید حسین لشگری یادواره شهدای ارتش جمهوری اسلامی روز دوشنبه ۱۵ مرداد در گلزار شهدای قزوین برگزار خواهد شد.

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین بیان کرد: تاکنون با ۷۶۰ خانواده شهدای ارتش دیدار کرده‌ایم و در حاشیه یادواره شهدا نیز رزمایش دیدار با سایر خانواده‌های شهدای ارتش را انجام خواهیم داد، برای این بازدیدها و تقدیم هدایا به این ‌خانواده‌ها بالغ‌بر ۵۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی‌شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین هم‌زمان با این یادواره با هماهنگی کمیته امداد روز دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ رزمایش توزیع جهیزیه برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در قزوین انجام خواهد شد و در این رزمایش ۷۰ سری جهیزیه که شامل ۵ قلم عمده است توزیع می‌شود.

شفیعی در پایان خاطرنشان کرد: ۳۱ طرح لبیک در نیروی زمینی ارتش پیش‌بینی‌ شده است که این طرح‌ها شامل طرح تشویقی، حمایتی و فعالیت‌های نظامی است، در قالب این طرح ۶ تا ۸ جلد کتاب که زندگی‌نامه شهدای ارتش است در حال چاپ شدن است و در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha