• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403051308251
  • خبرنگار : 71588

یورش‌ نیروهای رژیم صهیونیستی به شمال رام‌الله در کرانه باختری

یورش‌ نیروهای رژیم صهیونیستی به شمال رام‌الله در کرانه باختری

در سیصد و دومین روز حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند.

به گزارش ایسنا، منابع خبری اعلام کردند نیروهای رژیم اشغالگر به شهرک «عبوین» واقع در شمال رام‌الله یورش بردند.

براساس گزارش شبکه خبری المیادین، منابع تاکید کردند درپی یورش صهیونیست‌ها به شهرک «عبوین» در شمال رام‌الله یکی از شهروندان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران به شدت زخمی شد.

خبرنگار شبکه خبری المیادین در کرانه باختری گزارش داد که اشغالگران ورودی شهرک «سنجل» در شمال رام‌الله را بسته‌اند.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد که یک فلسطینی در جریان یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر «عبوین» در شمال غربی رام‌الله در وسط کرانه باختری اشغالی بر اثر اصابت گلوله مجروح شد. این آژانس خبری افزود که نیروهای اشغالگر به ۲ خانه یورش برده و پس از بررسی آنها را به پادگان نظامی تبدیل کردند.

خبرنگار المیادین در کرانه باختری همچنین اعلام کرد که ده‌ها خودروی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی از ایست بازرسی «سناعز» در غرب شهر «طولکرم» به این شهر یورش بردند.

منابع خبری اعلام کردند نیروهای رژیم اشغالگر اردوگاه طولکرم و اطراف شهرک «ذنابه» را محاصره کرده و تک‌تیراندازها در پشت‌بام ساختمان‌ها مستقر شدند.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری هم شاهد عملیات‌های ضد صهیونیستی و همچنین تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده‌ است.

روز جمعه وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد آمار شهدای فلسطینی از هفت اکتبر به ۳۹ هزار و ۴۸۰ شهید و آمار مجروحان به ۹۱ هزار و ۱۲۸ تن رسیده است.

رژیم صهیونیستی با نادیده گرفتن ۲ قطعنامه شورای امنیت برای متوقف کردن فوری حملاتش به نوار غزه و نیز دستورالعمل‌های دیوان بین‌المللی دادگستری درباره لزوم اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از نسل‌کشی و تلاش برای بهبود شرایط انسانی در غزه، به حملات خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha