• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403051308243
  • خبرنگار : 50444

مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد

قطعی چند ساعته گاز در شهرستان‌های گرمه و جاجرم برای اتصال خط تقویتی

قطعی چند ساعته گاز در شهرستان‌های گرمه و جاجرم برای اتصال خط تقویتی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از احتمال قطعی چند ساعته گاز در شهرستان‌های گرمه و جاجرم به دلیل اتصال خط تقویتی این شهرستان خبر داد.

سید محمود هاشمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای تأمین گاز فازهای توسعه‌ای کارخانه آلومینا و همچنین تقویت گاز شهرستان‌های گرمه و جاجرم در فصل سرد، دو خط انتقال گاز تقویتی در این شهرستان ها اجرا شده و قرار است عملیات اتصال آن‌ها فردا اجرایی شود.

وی تاکید کرد: با هدف تأمین گاز فازهای توسعه‌ای کارخانه آلومینا و همچنین تقویت گاز شهرستان‌های گرمه و جاجرم در فصل سرد، دو خط انتقال تقویتی اجرا شده که خط انتقال ۱۰ اینچی کارخانه آلومینا به طول پنج کیلومتر با هزینه اجرایی ۱۵ میلیارد تومان، تزریق گاز شده است.

وی افزود: برای تقویت گاز شهرستان‌های جاجرم و گرمه در فصل سرد سال نیز خط انتقال هشت اینچی با هزینه ۱۳ میلیارد تومان اجرا شده که در روز چهاردهم مردادماه تزریق گاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی خاطرنشان کرد: هنگام تزریق گاز در روز یکشنبه چهاردهم مردادماه، احتمال قطعی چند ساعته گاز در شهرهای گرمه، جاجرم، ایور و درق وجود دارد.

وی بیان کرد: با توجه به انجام عملیات اتصال خط انتقال گاز در روز یکشنبه، جریان گاز مناطق مذکور از ساعات اولیه بامداد تا ساعت ۱۶ قطع خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام اکیپ‌های فنی این مجموعه طی فردا در شهرستان‌های گرمه و جاجرم حاضر خواهند بود، گفت: پس از پایان عملیات اتصال خطوط انتقال گاز، جریان گاز تمام مشترکان توسط ماموران اداره گاز به صورت حضوری وصل می‌شود.

به گفته هاشمی، ممکن است قطعی گاز در مناطق اعلام شده، کمتر از مدت زمان اعلامی باشد و بخشی از آن به میزان مصرف و مدیریت مصرف مشترکان مرتبط است.

به گزارش ایسنا، خراسان شمالی ۳۶۲ هزار مشترک گاز دارد که در گرمه شامل ۱۱ هزار و ۶۱۶ و در جاجرم شامل ۱۷ هزار و ۳۱۸ مشترک می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha