• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403051307970
  • خبرنگار : 50167

سرپرست معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

کاهش هزینه‌ها منجر به تامین اعتبار و پرداخت سریع‌تر مطالبات پرستاران می‌شود

کاهش هزینه‌ها منجر به تامین اعتبار و پرداخت سریع‌تر مطالبات پرستاران می‌شود

ایسنا/زنجان سرپرست معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: کاهش هزینه‌ها می‌تواند منجر به تامین اعتبار و پرداخت سریع‌تر مطالبات پرستاران شود که در این خصوص پرستاران می‌توانند با ایفای نقش کامل، به عنوان مشاوری امین در مدیریت دانشگاه‌ سهیم باشند.

داریوش مهدوی امروز (شنبه ۱۳ مرداد ماه) در جلسه‌ای با حضور رئیس هیأت مدیره نظام پرستاری و نماینده پرستاران، با اشاره به تشکیل کمیته‌ مشترک پرستاری با همکاری نظام پرستاری، اظهار کرد: این کمیته برای پیگیری مطالبات مورد نظر پرستاران تشکیل می‌شود.

وی تصریح کرد: دانشگاه همه توان خود را برای تامین و رفع همه مسائل پیش‌روی همکاران درمانی به خصوص پرستاران، به کار بسته و خواهد بست.

سرپرست معاونت توسعه دانشگاه با اشاره به تشکیل کمیته‌ مشترک پرستاری با همکاری نظام پرستاری، برای پیگیری مطالبات پرستاران، به جایگاه مهم پرستاری در درمان بیماران نیز تاکید کرد و گفت: هیچ بیمارستانی بدون مهرورزی‌های خالصانه گروه پرستاری، درمانگری نخواهد داشت و بیماران جز با دستان شفابخش پرستاران، شفا نمی‌یابند.

وی با بیان اینکه همه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سال‌های اخیر با کمبود نقدینگی شدیدی مواجه بوده‌اند و این ناترازی درآمد و هزینه در دانشگاه زنجان، ملموس‌تر است، افزود: رفع این ناترازی، صددرصد نیازمند یک کار تیمی بوده و گروه پرستاری نیز از جمله گروه‌های اثربخش است که می‌تواند در این زمینه، همکاری مؤثری داشته باشد.

سرپرست معاونت توسعه‌ دانشگاه با اشاره به استقبال دانشگاه از پیشنهادات درخصوص کاهش هزینه‌ها، اظهار کرد: یکی از روش‌های رفع ناترازی موجود، افزایش درآمد است و بهترین مسیر برای پرداخت مطالبات به حق پرسنل نیز همین راهکار است.

مهدی موسائی‌فرد، رئیس هیأت مدیره نظام پرستاری استان نیز در ابتدای این جلسه به تشریح مطالبات و خواسته‌های جامعه پرستاری پرداخت.

در این جلسه ضمن بحث و گفتگو درخصوص راه‌حل‌های مطرح شده جهت رفع مشکلات موجود، مقرر شد جلسه‌ دیگری با حضور هیأت مدیره‌های نظام پرستاری زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده و تعدادی از همکاران پرستاری خارج از این هیات مدیره‌ و با هدف همکاری و همدلی برای یافتن راه‌حل رفع ناترازی اعتبار و هزینه، جهت تسریع در پرداخت مطالبات، تشکیل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha