• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403051307969
  • خبرنگار : 50159

رئیس هیئت کشتی استان زنجان:

میزبانی لیگ، پیش‌درآمدی برای شکوفایی کشتی زنجان است

میزبانی لیگ، پیش‌درآمدی برای شکوفایی کشتی زنجان است

ایسنا/زنجان رئیس هیئت کشتی استان زنجان گفت: میزبانی رقابت‌های لیگ کشتی می‌تواند پیش‌درآمدی برای شکوفایی و ارتقای جایگاه کشتی زنجان در سطح کشور باشد.

عباس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه یکی از رویکردها و اولویت‌های اصلی هیئت کشتی استان زنجان برای ارتقای جایگاه این رشته در سطح کشور، میزبانی رقابت‌های مختلف است، افزود: برگزاری رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در بهار امسال یکی از این رویکردها بود که خوشبختانه به خوبی برگزار شد تا زمینه میزبانی زنجان از سایر رویدادهای این رشته در ادوار بعدی نیز فراهم شود.

وی با یادآوری اینکه در همین راستا از روز گذشته (جمعه، ۱۲ مردادماه) شاهد برگزاری رقابت‌های لیگ کشتی آزاد و فرنگی در رده سنی نوجوانان (گرامی‌داشت شهید بهنام محمدی‌راد) به میزبانی خانه کشتی جهان پهلوان تختی شهر زنجان هستیم، اظهار کرد: بی‌تردید میزبانی این رقابت‌ها در امتداد اعتمادی است که فدراسیون در میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جهان پهلوان تختی به زنجان داشته است و امیدواریم این موفقیت تکرار شود.

این فعال ورزشی با اشاره به اینکه در بخش آزاد رقابت‌های کشتی لیگ نوجوانان، تیم‌هایی از توابع تهران، زنجان، گیلان و یزد حضور دارند، ادامه داد: در بخش فرنگی این رقابت‌ها نیز ورزشکارانی از تیم‌های مازندران، البرز و زنجان به مصاف هم خواهند رفت. با توجه به اینکه کشتی زنجان در بخش آزاد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، انتظار داریم شاهد درخشش کشتی‌گیران زنجان در این بخش و راه‌یابی آن‌ها به دور بعدی این مسابقات باشیم.

رئیس هیئت کشتی استان زنجان با تاکید بر اینکه حضور ورزشکاران رده‌های سنی پایه در رقابت‌هایی چون لیگ، این امکان را به کشتی‌گیران رده‌های پایه می‌دهد تا با حضور در این عرصه به تجربه‌اندوزی پرداخته و زمینه حضور آن‌ها در تیم‌های ملی فراهم شود، خاطرنشان کرد: بی‌تردید میزبانی چنین رقابت‌هایی، این فرصت را در اختیار کشتی‌گیران زنجانی قرار خواهد داد تا شانس خود را برای مصاف با بهترین‌های کشتی ایران در این رده سنی امتحان کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha