• جمعه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403051207836
  • منبع : نمایندگی مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

بصیرت و استقامت دو ویژگی مشترک امام و امت است

بصیرت و استقامت دو ویژگی مشترک امام و امت است

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دشمنان ما از پیوند امام و امت هراسان دارند و ما باید این همبستگی را مستحکم‌تر کنیم؛ گفت: بصیرت و استقامت دو ویژگی مشترک امام و امت است.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در سی و هشتمین یادواره ۲۸ شهید روستای اَویل کجور نوشهر، ضمن تسلیت ایام اسارت اهل بیت اباعبدالله (ع) و حادثه شهادت شهید اسماعیل هنیه، اظهار کرد: این شهید عمری را در راستای مقاومت و در جای درست تاریخ ایستاد و ایستادگی کرد، حدود ۶۰ شهید خانوادگی دور و نزدیک داشت، خودش هم در چنین کشوری به شهادت رسید.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به وجود ۲۸ شهید در روستای اویل، گفت: یک شهید از چهار شهید مازندرانی انفجار حزب جمهوری اسلامی شهید آیت الله کریمی هم‌رزم شهید بهشتی نیز اهل این منطقه است که یاد همه شهدای مازندران را گرامی می‌داریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دشمنان ما از پیوند امام و امت هراسان دارند و ما باید آن را محکم کنیم، تصریح کرد: بصیرت و استقامت ویژگی مشترک امام و امت است.

آیت الله لائینی با بیان اینکه شهداء مظهر صبر و بصیرت هستند، عنوان کرد: ۱۷۰ نفر از غواصان ما با دستان بسته زنده به گور شدند، شما ملت ۴۵ سال در پای پرچم جمهوری اسلامی در صبر و بصیرت الگو شدید.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: تمام سعی و تلاش دشمن از تحریم‌ها این است که ملت ما را بشکنند؛ متاسفانه در داخل هم هستند جریاناتی که فکرشان این است که باید با آمریکا بسازیم و کنار بیائیم اما خط شهداء، رهبر و خط اصیل انقلاب این نیست که در مقابل ظالم تسلیم شویم بلکه باید بایستیم.

بصیرت و استقامت دو ویژگی مشترک امام و امت است

این مسئول بیان کرد: صلح امام حسن (ع) به همان اندازه به اسلام خدمت کرد که انقلاب امام حسین (ع) خدمت کرد هر دو به نفع ما بودند، اما ما برای جنگ با ظالم و تسلیم نشدن جلوی آن اینهمه مجالس و محافل داریم اما برای صلح برنامه‌ای نداریم چون صلح یک استثناء و اصل مبارزه است.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: دشمن در کنار جنگ نظامی، جنگ فرهنگی دارد و می‌خواهد جوانان را به بی‌حجابی‌ها و بی‌بندوباری‌ها بکشاند مراقب باشید در این جنگ‌ها شکست نخورید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha