• جمعه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403051207752
  • خبرنگار : 50604

خون پاک شهید هنیه بنیان اسرائیل را متزلزل خواهد کرد

خون پاک شهید هنیه بنیان اسرائیل را متزلزل خواهد کرد

ایسنا/گلستان خطیب جمعه گرگان با اشاره به اینکه اسرائیل در باتلاق گیر کرده و هرچه دست و پا می‌زند بیشتر فرو خواهد رفت، تصریح کرد: ما همه مطیع امر رهبر معظم انقلاب هستیم و به طور حتم خون پاک شهید هنیه بنیان رژیم اسرائیل را سست خواهد کرد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گرگان اظهار کرد: در طول سالیان گذشته هرگاه جنایاتی در دنیا اتفاق افتاده دست آمریکا در میان بوده و این کشور منشا شرارت است.

وی با اشاره به اینکه در بامداد چهارشنبه حاج اسماعیل هنیه از رهبران جبهه مقاومت در حالی که نیمه شب در حال خواندن قرآن بوده و مهمان عزیز ما بود به دست عوامل اسرائیل به شهادت رسید، گفت: ترور انسان‌ها و تجاوز آشکار به حریم کشورها در همه جای دنیا محکوم است و قوانین بین‌المللی به هیچ کشوری اجازه چنین جنایاتی را نمی‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان هدف اسرائیل در حمله به غزه را نابودی و ریشه کنی حماس و آزادسازی گروگان‌های خود دانست و افزود: این رژیم جعلی پس از ۱۰ ماه علی‌رغم تمام حنایات و نسل کشی هایی که داشته به هیچ کدام از این دو هدف خود نرسیده و در مقابل گروه های مقاومت شکست خورده است.

نورمفیدی با تاکید اینکه تمام مردم دنیا برعلیه اسرائیل شعار داده و موضع گرفته‌اند، گفت: امروز اسرائیل به جنون سیاسی رسیده و به دنبال این است که در مقابل افکار جهانی و فشارهای داخلی خود را پیروز نشان دهد بنابراین اینگونه دست به کشتار و جنایت زده و اسماعیل هنیه را به شهادت رساند.

خطیب جمعه گرگان با بیان اینکه ترور شهید هنیه هیچ نفعی برای اسرائیل نخواهد داشت، اضافه کرد: بسیاری از کشورهای دنیا و  حتی دبیر سازمان ملل جنایات اسرائیل و به ویژه ترور دکتر هنیه را محکوم کرده و تنها چند کشور محدود آمریکا، فرانسه و انگلیس از اسرائیل حمایت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: کشورهای اسرائیل، آمریکا و فرانسه امروز مردم مظلوم فلسطین را تروریست می‌نامند و از اسرائیل غاصب و تروریست حمایت کرده و با این کار خود جای ظالم و مظلوم وارونه نشان می‌دهند.

نورمفیدی با اشاره به اینکه اسرائیل در باتلاق گیر کرده و هرچه دست و پا می‌زند بیشتر فرو خواهد رفت، تصریح کرد: ما همه ما مطیع امر رهبر معظم انقلاب هستیم و به طور حتم خون پاک شهید هنیه بنیان رژیم اسرائیل را سست خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha