• جمعه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۰:۲۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403051207565
  • خبرنگار : 30147

از قتل و آدم‌ربایی در کاشمر تا آتش خشمی که در چناران خون به پا کرد

از قتل و آدم‌ربایی در کاشمر تا آتش خشمی که در چناران خون به پا کرد

ایسنا/خراسان رضوی دادستان عمومی و انقلاب کاشمر از وقوع یک فقره قتل عمدی و آدم‌ربایی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان رضوی، اسماعیل بلوچ‌زاده گفت: در این  حادثه متأسفانه  یک مرد با اسلحه گرم به قتل رسیده و یک زن مجروح شده  و یک زن و یک نوجوان نیز توسط قاتل و همدستان وی ربوده شده‌اند.

وی با بیان اینکه قاتل فردی دارای سابقه کیفری متعدد است، اظهار کرد: تحقیقات برای دستگیری وی و سایر همدستان ایشان  ادامه دارد و دستورات لازم قضایی  جهت شناسایی و دستگیری قاتل صادر شده است.

در همین خصوص سرهنگ حسن مشهدی فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از دستگیری ۲ متهم مرتبط با این پرونده خبر داد و افزود: شب گذشته در پی درگیری  و  تیراندازی با اسلحه غیر مجاز در حاشیه شهر کاشمر بلافاصله دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر شد. 

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه پلیس نشان می‌داد در این درگیری دو نفر مجروح شدند و یکی از آنان که مردی ۳۵ ساله بود  جان خود را از دست داده است، افزود: بررسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی  با دستورات تخصصی« قاضی نوری » بازپرس ویژه قتل کاشمر  ادامه یافت تا اینکه با دستگیری ۲ متهم مرتبط با این پرونده، متهمان اصلی که عرصه را بر خود تنگ‌ می‌دیدند ۲ نفر  که به گروگان گرفته بودند را آزاد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر خاطرنشان کرد: با دستور مستقیم اسماعیل بلوچ زاده ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تحقیقات گسترده پلیس برای دستگیری دیگر متهمان پرونده و روشن شدن  علت و چرایی  وقوع درگیری خونین ادامه دارد.

سرهنگ کارآگاه جواد شفیع‌زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی همچنین از گزارش قتل دو نفر در یکی از روستاهای شهرستان چناران خبر داد و افزود: گزارش اعلام شده کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی را بر آن داشت به طور ویژه وارد عمل شوند.

وی بیان کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد دو مقتول در خانه خودشان براثر اصابت ضربات چوب‌دستی به قتل رسیده‌اند، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی حاکی از آن بود پسری نوجوان که از بستگان مقتولان بوده پس از ارتکاب قتل از صحنه متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با رد زنی‌های گسترده متهم را در یکی از خیابان‌های شلوغ شهر مشهد دستگیر کردند ‌. تحقیقات درباره این پرونده با دستورات تخصصی مرجع قضایی ادامه دارد.

وی در ادامه از ردپای خونی که از راز پرونده سرقت ۱۱ قطعه شترمرغ پرده برداشت خبر داد و گفت: در پی گزارشی به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پاشیده شدن مقداری خون در حاشیه شهر سبزوار با توجه به اهمیت موضوع دستورات ویژه برای بررسی سریع پرونده صادر شد.

سرهنگ شفیع‌زاده اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل و بررسی‌های دقیق و کارشناسی دریافتند خون‌های ریخته شده متعلق به دام و شترمرغ است.

وی افزود: تحقیقات پلیسی ادامه داشت که اعلام سرقت شترمرغ توسط یکی از شهروندان به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مسیر بررسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی را تغییر داد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی بیان کرد: پلیس در این عملیات ضربتی دو متهم که اقدام به سرقت کرده بودند شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کرد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات پرونده به سرقت ۱۱ شترمرغ و همچنین ذبح و فروش گوشت آنها اعتراف کردند. تحقیقات پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha