• پنجشنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403051107535
  • خبرنگار : 50228

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان عنوان کرد؛

اجرای ۷۷ برنامه به‌ مناسبت هفته خبرنگار در خوزستان

اجرای ۷۷ برنامه به‌ مناسبت هفته خبرنگار در خوزستان

ایسنا/خوزستان مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان در سومین جلسه هیات اندیشه ورز با موضوع بزرگداشت روز خبرنگار، از اجرای ۷۷ برنامه در سطح استان خبر داد.

سجاد بهمئی درحاشیه سومین نشست هیات اندیشه ورز بسیج رسانه که امروز (۱۱ مردادماه)در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: روز خبرنگار از مهمترین روز های سال است که باید در این روز و ایام، تکریم، تجلیل و تقدیر از زحمات رسانه استان در اولویت باشد. بسیج رسانه نیز در این ایام جهت گرامیداشت این روز برنامه دیدار با خانواده شهدای رسانه، دیدار با پیشکسوتان رسانه، بازدید از دفاتر رسانه های استان با حضور مسئولان، افتتاح دفاتر بسیج رسانه در شهرستان ها، اجرای سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه توسط اصحاب رسانه و مدیران کانون های بسیج رسانه و همچینن میز خدمت اصحاب رسانه در روز جمعه ۱۹ مردادماه را خواهد داشت‌.

به گزارش ایسنا، وی‌ افزود: در این هفته ۱۶ تابلوی فرش از تمثال شهدای عزیز رسانه تهیه شده ایت که به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار به خانواده  معزز شهدا  اهدا خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان از برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع تشکیل جبهه واحد در سطح شبکه های اجتماعی و حقوق در رسانه برای خبرنگاران خبرداد و  گفت: اولویت ما بالا بردن سطح علمی و آموزشی اصحاب رسانه در استان خوزستان است.

او افزود: در روز خبرنگار همایش  رسالت خبرنگار در گام دوم انقلاب اسلامی را با حضور مسئولان استان در شان خبرنگاران خواهیم داشت و از ۱۵۰  خبرنگار فعال بسیجی تقدیر می شود.

بهمئی گفت: با توجه به این که در آستانه اربعین حسینی هستیم، قرارگاه رسانه ای  اربعین حسینی را در مرز چذابه و شلمچه طی ۱۰ روز خواهیم داشت و خبرنگاران می توانند در این قرارگاه رسانه ای جهت پوشش خبری و خدمت به زائران حضور داشته باشند. همچنین در این ایام، شش اردوی تور رسانه ای جهت حضور اصحاب رسانه در مرزهای استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha