• پنجشنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۰۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403051107519
  • خبرنگار : 71659

رهبر انصار الله: اسراییل با افزایش جنایاتش خود را به نابودی نزدیکتر می کند

رهبر انصار الله: اسراییل با افزایش جنایاتش خود را به نابودی نزدیکتر می کند

رهبر انصار الله یمن در سخنرانی امروز خود با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در تهران و بیروت اعلام کرد این رژیم با تشدید حملاتش و افزایش جنایاتش خود را به نابودی بر اساس وعده الهی نزدیکتر می کند.

به گزارش ایسنا، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی امروز پنجشنبه شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و فواد شکر فرمانده برجسته حزب الله را تسلیت گفت.

سید الحوثی در ابتدا به خانواده شهید هنیه که شهدای زیادی را تقدیم کرده است، تسلیت گفت و اعلام کرد: این ضایعه را همچنین به حماس و همه گروه‌های مقاومت و ملت فلسطین تسلیت می گوییم. 
رهبر انصارالله همچنین شهادت «فواد شکر» فرمانده ارشد حزب الله لبنان و شهادت شماری از نیروهای الحشد الشعبی در تجاوز هوایی اخیر آمریکا به استان بابل عراق را تسلیت گفت و تصریح کرد: جنایت‌های اسرائیل و آمریکا هر اندازه ای که باشد، از عزم و اراده رزمندگان و ملت های مبارز نخواهد کاست، بلکه این جنایات موجب تقویت عملکرد و جبهه‌های جهاد و مبارزه درطرف مقابل مقاومت خواهد شد. 
سید عبدالملک الحوثی افزود: جنایت هدف ترور شهید امت و شهید فلسطین و شهید مسجدالاقصی اسماعیل هنیه در راستای تشدید تحولات و اوضاع، بعد از بازگشت نتنیاهو از آمریکا صورت گرفت. 
رهبر انصارالله تصریح کرد: جنایت ترور هنیه نقض آشکار همه قوانین و مقررات و آداب و سنن و جنایتی فجیع است که با خواری و ذلت صورت گرفته است. 
وی خاطرنشان کرد: جنایت ترور هنیه، کشورهای غربی و عربی را که حتی حاضر نشدن موضعی در حد محکوم کردن اتخاذ کنند، رسوا کرد. 
وی افزود: برخی از رژیم‌های عرب بعد از حادثه تیراندازی به ترامپ بلافاصله بیانیه محکومیت‌آمیز صادر کردند، اما هیچ بیانیه‌ای درمحکومیت ترور رهبران مقاومت صادر نکردند. این در حالی است که ایران و بقیه طرف های محور مقاومت مواضعی مشخص دارند و پاسخ به تجاوز اسرائیل در دست اقدام است. 
سید عبدالملک الحوثی در ادامه به اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در ضاحیه جنوبی گفت: هدف قرار دادن فرمانده حزب الله «فواد شکر»، نقض آشکار قوانین بین‌المللی و جنایتی خطرناک بود که اسرائیل مرتکب شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha