• پنجشنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403051107510
  • خبرنگار : 50548

اجلاس مدیران و مسئولان حوزه‌های نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی به کار خود پایان داد

اجلاس مدیران و مسئولان حوزه‌های نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی به کار خود پایان داد

ایسنا/خراسان رضوی اجلاس مدیران و مسئولان حوزه‌های نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی پس از سه روز بحث و بررسی در محورهای تشریح نقشه تحولی آموزش روحانیون، بررسی آسیب‌های پُربَسامد در حوزه روحانیت، راهبردها و مباحث تخصصی بخش کشاورزی، مباحث روز کشور و جهان، مباحث اخلاق و معرفت و اصول و مهارت‌های تبلیغی به پایان رسید.

اختتامیه این اجلاس با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدیان، معاون ارتباطات حوزه‌ای دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی قمی، حجت‌الاسلام و المسلمین علی عبدالهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس فرازی‌نیا، معاون آستان قدس رضوی، حسین آهنی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت جهادکشاورزی، و غلامحسین آقایا، مشاور وزیر جهادکشاورزی امروز ۱۲ مردادماه در مشهد مقدس برگزار شد. 

علی عبدالهی در این اجلاس ضمن تأکید بر اینکه روحانیون مسئول ذبح شرعی در خارجِ  کشور، سفیر فرهنگی و حافظ  نام ایران با هویت اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی هستند، در خصوص ضرورت حفظ شأن روحانیت در ابعاد مختلف اجتماع نکات مهمی را اشاره کردند.

آهنی و آقایا به نمایندگی از بخش‌های تخصصی وزارت جهادکشاورزی، گزارش مشروحی از وضعیت روز بخش کشاورزی، راهبردهای وزارت برای تامین امنیت غذایی و وضعیت توسعه کشاورزی در سال‌های اخیر ارائه کردند.

معاون دفتر مقام معظم رهبری هم ضمن تاکید بر اینکه همه باید دولت جدید را همراهی کنند تا ایرانی سربلند و سرافراز داشته باشیم، گفت: مردم‌سالاری دینی در ایران، شخصیت برگزیده خود را انتخاب کرده است و همه وظیفه دارند دولت جدید را برای تحقق برنامه‌های پیشرفت کشور یاری رسانند.

حجت‌الاسلام حسینی قمی هم در این نشست، نکاتی را پیرامون اصول و فنون تبلیغ موفق ارائه داد و لازمه سخنرانی موفق را بر طرف کردن نقص‌های خود و مطالعه زیاد عنوان کرد.

شاید ذکر است در روز دوم این اجلاسیه از سامانه زکات که با همکاری فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت جهادکشاورزی و حوزه نمایندگی ولی فقیه راه‌اندازی شده است، رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی در روز آخر این اجلاس از مسئولان حوزه و دفاتر حوزه نمایندگی ولی فقیه که دارای عملکرد برتر بر اساس برنامه‌های ابلاغی ۱۴۰۲ بودند تقدیر به عمل آمده و نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی نیز نکات مهمی را در خصوص راهکارهای ارتقای مأموریتی و عملکردی آن حوزه بیان کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha