• پنجشنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403051107475
  • منبع : نمایندگی اصفهان

از کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق تا کشف ۳۰ کیلو تریاک در نایین

از کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق تا کشف ۳۰ کیلو تریاک در نایین

ایسنا/اصفهان فرمانده انتظامی شهرستان نائین گفت: از بازرسی دو دستگاه تریلر مشکوک در نایین بیش از ۲۹ کیلو تریاک و ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

احسان بدیعیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نایین به منظور کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک در محورهای مواصلاتی با هدف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر به یک دستگاه تریلر مشکوک و برای بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در بازرسی صورت گرفته مقدار ۲۹ کیلو و ۷۸۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کردند که در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرورنده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

بدیعیان اضافه کرد: در ماموریتی دیگر ماموران این فرماندهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلر مشکوک و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین ادامه داد: مأموران این فرماندهی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودرو پرداخته و موفق به کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل شدند.

وی با اشاره به این که ارزش سوخت مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال برآورد شده، گفت: در این رابطه راننده خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

بدیعیان خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر و قاچاق سوخت همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و سوداگران مرگ و قاچاقچیان بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی با قاطعیت با آنها برخورد می‌کند و از شهروندان می‌خواهیم اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha