• پنجشنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403051107465
  • خبرنگار : 50617

شهردار سرخ‌رود:

سرخ‌رود پایلوت بلند مرتبه‌سازی کشور است

سرخ‌رود پایلوت بلند مرتبه‌سازی کشور است

ایسنا/مازندران شهردار سرخ‌رود با اعلام اینکه این شهر پایلوت بلندمرتبه سازی کشور است و باید از منابع شهری به درستی استفاده شود، گفت: شهر سرخ‌رود در گذشته اتصالی به ساحل نداشت و امروز ۴۲ هکتار از اراضی ساحل به شهر ملحق شد.

محسن کبود فیروزجایی امروز در نشست خبری و همایش تجلیل از خبرنگاران با اشاره به اینکه منابع در مازندران زیاد است اما به درستی مصرف نمی‌شود، اظهار کرد: از ظرفیت‌های مازندران می‌توان در اجرای پروژه‌های عمرانی و شهری استفاده کرد.

تکمیل انشعابات شبکه آبرسانی

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری سرخ‌رود در سال ۱۳۹۸ بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان بوده و در سال جاری به ۱۰۰۰میلیارد تومان رسیده و در شهر پروژه‌های متعدد رقم خورده است، افزود: تکمیل انشعابات، شبکه آبرسانی و تامین آب شرب شهروندان از نظر سازمانی وظیفه ما نیست اما از نظر انسانی باید در این زمینه اقداماتی انجام دهیم.

سرخ‌رود پایلوت بلند مرتبه‌سازی کشور است

شهردار سرخ‌رود یکی از شاخصه‌های توسعه شهری را احداث فاضلاب، کنارگذر و آزادسازی معابر برشمرد و تصریح کرد: شهری که بهداشت عمومی آن رعایت نشود ارزش ندارد.

او با اعلام اینکه سرخ‌رود پایلوت بلندمرتبه سازی کشور است و باید از منابع شهر به درستی استفاده شود، خاطرنشان کرد: شهر سرخ‌رود در گذشته اتصالی به ساحل نداشت و امروز ۴۲ هکتار از اراضی ساحل به شهر ملحق شد.

خبرنگاران امانت‌داران صادق نظام

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی تقی‌زاده امام جمعه شهر سرخ‌رود نیز خبرنگاران را امانت‌داران صادق نظام دانست و گفت: رسانه در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رسیدن به جامعه تمدن اسلامی نقش بسزایی دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تقی‌زاده دفتر امام جمعه را پایگاهی برای پایگاه مراجعات مردمی دانست و افزود: در خروجی شهری سرخ‌رود یک پایه و استوانه، بکارگیری مهندسان نخبه و فکر نخبگانی در پروژه و پایه دوم حمایت همه جانبه و گسترده شورای اسلامی شهر است.

سرخ‌رود پایلوت بلند مرتبه‌سازی کشور است

صابر اکبرزاده رئیس شورای شهر سرخ‌رود نیز با بیان اینکه در مسیر تامین زیرساخت‌ها جهت توسعه حداکثری هستیم، گفت: شهرداری باید پروژه‌های مورد نیاز را طبق بودجه فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان معاملات از مهمترین اختیارات شهردار با نظارت شورای اسلامی شهر است، افزود: برای پیشرفت و توسعه شهر نیازمند زیرساخت مطلوب هستیم.

اکبرزاده رودخانه را یکی از جاذبه‌های گردشگری سرخ‌رود برشمرد و ذکر کرد: طبق ماده ۷۳ قانون شهرداری‌ها، عوارض هر شهر باید در همان شهر خرج شود.

۳۸۰ پروژه طی ۳ سال کلنگ‌زنی و افتتاح شد

رئیس شورای اسلامی شهر سرخ‌رود با اعلام اینکه تا پایان این دوره تمام برنامه‌های فرهنگی و پروژه‌های عمرانی را به پایان می‌رسانیم، ادامه داد: در طول ۳ سال گذشته ۳۸۰ پروژه کلنگ زنی و افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: درآمد ما در سال گذشته ۹۷۵ میلیارد تومان بوده است که ۷۰ درصد آن صرف هزینه‌های عمرانی شد.

سرخ‌رود پایلوت بلند مرتبه‌سازی کشور است

صابر اکبرزاده با بیان اینکه ۱۰۷ آپارتمان و مکان‌های تجاری از درآمد پایدار و سرمایه گذاری شهرداری است، تصریح کرد: تمامی اراضی شهرداری سرخ‌رود فاقد سند بودند که در هفته گذشته طبق قانون شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت بنیاد مسکن سنددار شدند.

رئیس شورای شهر سرخ رود با تاکید براینکه شهرداری سرخ رود به درجه ۶ ارتقاء یافته است، تصریح کرد: ۳۱۸ میلیارد تومان در سال گذشته برای اجرای پروژه‌های عمرانی هزینه شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha