• پنجشنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403051107448
  • منبع : بازار

خرید ارز اربعین ۱۴۰۳ در اپلیکیشن بله

خرید ارز اربعین ۱۴۰۳ در اپلیکیشن بله

زائران اربعین می توانند به راحتی و بدون معطلی اقدام به خرید ارز اربعین از اپلیکیشن بله کنند. هر زائر امکان خرید حداکثر مبلغ ۲۰۰ هزار دینار عراق از آن بستر را دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اپلیکیشن بله، برای سهولت دریافت ارز و جلوگری از اتلاف وقت، امکان خرید ارز اربعین را در این بستر فراهم کرده است. تمامی مراحل خرید ارز اربعین در بله انجام میگردد و زائرین محترم، بعد از ورود به صفحۀ خدمات با انتخاب گزینۀ ارز اربعین و انتخاب بانک مورد نظر (بانک ملی و پست بانک) میتوانند با ثبت مشخصات فردی، تعداد ارز (حداکثر ۲۰۰ هزار دینار) و تعیین تاریخ و استان مورد نظر با پرداخت مبلغ نهایی، ارز خود را در شعبۀ منتخب، دریافت کنند.

فروش ارز به زائرین بالای پنج سال با ارائۀ اصل کارت ملی و گذرنامه زائر امکانپذر است. در خصوص زائرن بن ۵ تا ۱۵ سال باید اصل شناسنامه به جای کارت ملی توسط سرپرست خانواده ارائه گردد.

امسال سرپرسان خانوار میتوانند ارز اربعین خانوادۀ خود را در بله خریداری کنند و به منظور دریافت ارز اربعین اعضای خانواده با در دست داشتن کلیۀ مدارک هویتی خود و اعضای خانواده به شعب بانک مراجعه نمایند. عدم حضور سایر اعضای خانواده در شعب فروش ارز بلامانع بوده و سرپرست خانوار می تواند با کارت بانکی خود نسبت به دریافت ارز برای اعضای خانواده خود اقدام نماید. امکان خرید ارز اربعین در اپلیکیشن بله تا ۳ شهرویر به صورت ۲۴ ساعته در دسترس کاربران است.

زائران اربعین حسینی با خرید ارز اربعین همچنان میتوانند سهمیۀ سالانۀ خرید ارز مسافرتی آنلاین خود را در بله داشته باشند و آن را از اپلیکیشن بله خریداری کنند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی، کاربران اپلیکیشن بله میتوانند از تاریخ ۷ مرداد با مراجعه به این برنامه، ارز اربعین را با نرخ مصوب و به راحتی خریداری کنند. این خدمت با هدف کمک به زائران و کاهش مشکلات مربوط به تهیۀ ارز حضوری در بانک در نظر گرفته شده است.

اپلیکیشن بله از اربعین ۹۷ با شناسایی نیازهای زائرن اربعینی، خدمات خود را با فروش ارز اربعین، آغاز کرد. در مهرماه ۱۳۹۸ به ارائۀ راهی ارتباطی با همکاری ستاره پونصد، برای نخستین بار در کشور و با هدف ایجاد ارتباط رایگان و بدون نیاز به اینترنت برای زائران اربعین حسینی، سامانۀ اعلام وضعیت اربعین را ارائه کرد. اپلیکیشن بله در راستای مسئولیت اجتماعی و مطابق با نیازهای جامعۀاربعینی، خدمات خود را عرضه کرد.

در سال ۱۴۰۲ نیز با افزایش چشمگیر جمعیت زائرن اربعین حسینی، بله اقداماتی کاربردی و کلیدی برای تسهیل در ارتباط مالی و اجتماعی زائرن اربعین حسینی، مانند سالهای گذشه انجام داده است. فروش ارز اربعین در سال ۱۴۰۲ نز در بله در دسترس کاربران بود و نزدیک به نیم میلیون فروش کل ارز اربعین که معادل ۴۵ درصد از کل ارز توزیع شده در شبکۀ بانکی کشور در بله عرضه شد.امسال نز علاوه بر دریافت ارز اربعن و اعلام وضعیت، خدماتی مل تماس تصویری با کیفیت در بله و دستیار هوش مصنوعی در کنار زائران اربعن خواهد بود. ان دستیار هوشمند در مسر اربعین با زائرین همراه است و به سؤالات آنها در حوزۀ اربعین پاسخ می دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۶:۱۳

عالیه