• پنجشنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۳۵
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 1403051107416
  • منبع : پایگاه‌های خبری

پیام‌های دسته جمعی سلبریتی‌ها برای بازگشت به ایران

پیام‌های دسته جمعی سلبریتی‌ها برای بازگشت به ایران

پس از ملتهب‌شدن فضای رسانه‌ها در پی فوت مهسا امینی، پرستو صالحی از جمله افرادی بود که با انتشار چند ویدئو با پوشیدن لباس سیاه شبیه داعشی‌ها مردم را تهدید کرد و گفت: از این به بعد دشمن اول شما منم، پرستو صالحی و روزی برای رفتن شما هلهله برپا خواهیم کرد!

به گزارش ایسنا، به نقل از مشرق: علاوه بر پرستو صالحی، افرادی، چون حمید فرخ‌نژاد، برزو ارجمند، مهناز افشار و ارژنگ امیرفضلی نیز خواستار بازگشت به ایران هستند. 
 در روزهای گذشته پرستو صالحی، بازیگر سابق ایرانی با انتشار یک ویدئو از بازگشت خود به ایران در روزهای پیش‌رو خبر داد، البته بازگشت این بازیگر سابق سینما به تهران قابل پیش‌بینی بوده و از مدت‌ها پیش زمزمه‌های بازگشت او در کنار تعداد دیگری از سلبریتی‌ها شنیده می‌شد. صالحی در جریان آشوب‌های سال۱۴۰۱ از مرز خارج شد و مدت‌ها در کشور ترکیه سرگردان بود، بی‌پولی و عدم‌توجه ضدانقلاب به این فعال سابق سینمایی باعث شده است او چمدان خود را جمع کند و زیر فشار ترول‌های مجازی به فکر بازگشت به ایران باشد. 
پس از ملتهب‌شدن فضای رسانه‌ها در پی فوت مهسا امینی، پرستو صالحی از جمله افرادی بود که با انتشار چند ویدئو با پوشیدن لباس سیاه شبیه داعشی‌ها مردم را تهدید کرد و گفت: از این به بعد دشمن اول شما منم، پرستو صالحی و روزی برای رفتن شما هلهله برپا خواهیم کرد!
آن روزها این ویدئوهای خاص و عجیب از سوی شبکه سایبری ضدانقلاب وایرال می‌شد و صالحی گمان می‌کرد با خروجش از کشور روی سن از امریکایی‌ها اسکار می‌گیرد و پیشنهادهای کاری یکی پس از دیگری به سویش جاری خواهد شد، اما این خواب خیلی زود به کابوس بدل شد و فشار بی‌پولی و عدم‌توجه به این شخص و تعدادی دیگر از سلبریتی‌های اغفال‌شده آن‌ها را بیدار کرده است. 
از سرنوشت تلخ پرستو صالحی همین بس که همان شبکه سایبری که روزگاری ویدئوهای داعشی‌مسلک این بازیگر سابق را لایک‌ریزی می‌کرد، حالا شروع به فحاشی به او کرده تا جایی که تهدید به قتل در محل اقامتش شده است. 

 سرنوشت تلخ سراب و ایستادن روی بام خودکشی!
خانم صالحی از همان روزهای اول فرار از کشور چهره‌ای سرگردان داشت و می‌شد علائم پشیمانی را در چهره او مشاهده کرد؛ رویایی که برای خودش ساخته بود، تبدیل به سراب شده و حالا نه راه پیش دارد و نه پس!
صالحی در ایام ابتدایی آشوب‌ها و سرخوش از خیال خام براندازی، با شبکه تروریستی و اختصاصی تجزیه‌طلب‌ها، اینترنشنال گفتگو کرد، افزون بر او، سلبریتی‌های دیگری نظیر حمید فرخ‌نژاد نیز با هدف ایجاد انگیزه در اغتشاشگران، با این شبکه مصاحبه کردند، اما پس از انشقاق در میان اپوزیسیون خارج‌نشین و ناامیدی از براندازی در ایران، با جمعی از سلبریتی‌های فراری، گروهی تشکیل دادند و به حمایت از رضا پهلوی پرداختند، البته این پروژه هم خیلی زود دود شد و به هوا رفت. 
صالحی از انفعال و ناکارآمدی اپوزیسیون رنجیده و ناامید شد، اما به تأسی از دیگر سلبریتی‌ها نظیر علی کریمی، حمید فرخ‌نژاد، احسان کرمی و برزو ارجمند، بازی تازه‌ای تحت عنوان «وکالت به رضا پهلوی» را راه‌اندازی کردند و در توجیه آن به مخاطبان گفتند: فعلاً تا زمان براندازی به رضا پهلوی وکالت دهیم تا بعد از بازگشت به ایران درباره ساختار حاکمیت جدید تصمیم‌گیری کنیم! 
کمپین وکالت به رضا پهلوی که یکی از اصلی‌ترین دلایل انشقاق و اختلاف در بین اپوزیسیون ضدایرانی بود نیز به شکست انجامید. می‌توان گفت پرستو صالحی به هر سازی که طراحان پروژه براندازی در ایران از سال۱۴۰۱ تاکنون نواختند، رقصید و در همه کمپین‌ها شرکت کرد. 
کمپین اعتراض به اعدام «مجیدرضا رهنورد»، جلوگیری از محاکمه «توماج صالحی» و بسیاری پروژه‌های دیگر از دیگر عرصه‌هایی بود که پرستو صالحی پای ثابت آن‌ها بود، اما کم‌کم کار به جایی رسید که جلوه‌هایی از ناامیدی این بازیگر سابق تلویزیون در چهره‌اش نمایان شد. در همان ایام بود که صالحی در ویدئویی از رنج و عذاب فرار از ایران و مهاجرت گفت و با اشک، خواهان بازگشت به وطن شد. 
یکی از نزدیکان خانم صالحی درباره وضعیت روحی او در آن روزها می‌گوید که این بازیگر سینما روی مرز خودکشی بود، زیرا از نظر مالی و خانوادگی با بحران‌های شدیدی روبه‌رو شد تا جایی که ممکن بود کارتن خواب شود!
تبلیغ‌های اینستاگرامی یکی از منابع درآمدی سلبریتی‌ها در سال‌های اخیر بوده است، صالحی نیز این کار را در کشور ترکیه از تبلیغ یک شرکت مهاجرتی آغاز و پس از آن وب‌سایت‌های فروش آنلاین را در صفحات خود تبلیغ کرد. این وضعیت باعث شده بود شرایط شغلی این افراد از نقش‌آفرینی در فستیوال‌های هنری داخل ایران به سطح بلاگری برای شرکت‌های خارجی تقلیل یابد. 
مهناز افشار هم جزو همین افرادی بود که به بهانه حمایت از اغتشاشات، چمدان منقش به شعار «زن، زندگی، آزادی» را تبلیغ و با کد معرفی و تخفیف‌دار خود به فروش می‌رساند. او پس از اعتراض گسترده کاربران معاند، این بساط را جمع کرد. 
اما یکی از مشکلات صالحی آن بود که شرکت‌های تبلیغاتی به دلیل رقابت‌های شدید و روابط پشت پرده حاضر به دادن کار جدید به او نبودند و این شرایط وضعیت مالی پرستو صالحی را روزبه‌روز بدتر کرده بود.
تحقیقات نشان می‌دهد این شرکت‌های مافیایی تنها به افرادی تبلیغات می‌دهند که تبدیل به برده‌های بی‌چون و چرایی برای آنان شوند، بسیاری از این شرط‌ها با ماهیت اخلاقی و انسانی در تعارض اساسی قرار دارد و تن دادن به آن معادل خودفروشی است. 

 پیام‌های دسته جمعی برای بازگشت به ایران!
وضعیت دیگر سلبریتی‌ها نظیر احسان کرمی، برزو ارجمند، حمید فرخ‌نژاد و مهناز افشار هم بهتر از صالحی نیست. آخرین تلاش این گروه برای زنده‌ماندن اجرای نمایشی در کشورهای امریکای‌شمالی است که به دلیل عدم‌استقبال ایرانیان مقیم امریکا و کانادا، روی گیشه شکست اساسی خورد!
رفته‌رفته کاهش فعالیت‌های این افراد و عدم‌مشارکت باانگیزه در پروژه‌های اپوزیسیون، وضعیت روحی و روانی آن‌ها را به شدت به هم ریخت. شاهد این ماجرا، ارژنگ امیرفضلی، بازیگر طناز سینما و طنزپرداز شبکه‌های اجتماعی است که این روزها مجبور به رانندگی تاکسی در خیابان‌های تورنتو شده است. 
محمد عمرانی یکی دیگر از این دست بازیگران نیز وضعیت بهتری از دیگران ندارد و اختلافات خانوادگی و بی‌پولی باعث دیوانگی او شده است تا جایی که در مجامع عمومی ایرانیان خارج از کشور او را دست می‌اندازند. 
اشکان خطیبی نیز پس از آن همه فرازوفرود و کری‌خوانی علیه جمهوری اسلامی، در مصاحبه با شبکه معاند آلمانی اعتراف کرد که او و همه سلبریتی‌هایی که از ایران گریختند و علیه جمهوری اسلامی فعالیت کردند، اگر دچار اشتباه شده باشند، این یک اشتباه جمعی بوده است!
حالا با گذشت دو سال از مشارکت در پروژه براندازی در ایران و آن تهدیدهای پرسروصدا، پرستو صالحی این بار در صفحه شخصی اینستاگرامی خود، ویدئویی منتشر و اعلام می‌کند که از ماه‌های گذشته، از طریق خانه سینما درخواست بازگشت به ایران را دنبال کرده است. 
علاوه بر پرستو صالحی، ظاهراً حمید فرخ‌نژاد، برزو ارجمند، مهناز افشار و ارژنگ امیرفضلی نیز خواستار بازگشت به ایران هستند. فعالیت فرخ‌نژاد در ماه‌های اخیر کاهش پیدا کرده است و تقریباً خبری از او نیست. ارژنگ امیرفضلی نیز به طور پیوسته از مشقت‌های خود در کانادا می‌گوید و تورم و گرانی در غربت، او را به استیصال رسانده است. 
بازگشت این دسته از ایرانیان به داخل کشور امری بلااشکال است و جمهوری اسلامی ایران از تمامی شهروندان خود در سراسر جهان حمایت می‌کند و آن‌ها را زیر پرچم خود خواهد گرفت، کما اینکه پیش از این بسیاری از سلبریتی‌های پشیمان نیز به کشور بازگشته‌اند، اما باید این نکته را نیز در نظر داشت که این افراد در بزرگ‌ترین جنگ هیبریدی تاریخ با سازمان موساد و سیا همکاری کرده‌اند و نتیجه آن شهادت بیش از ۲۰۰نفر از مدافعان امنیت است، این خطای بزرگ با دادن یک ویدئوی مبهم قابل بخشش نیست، حداقل این اتفاق آن است که این دست افراد همانطور که دو سال «کمپین‌براندازی» راه انداخته بودند، این بار «کمپین پشیمانی» را وایرال کنند تا موضع آن‌ها به صورت مشخص قابل تحلیل باشد. از نظر قضایی نیز شکل برخورد با این افراد مشابه برخورد با عناصر بریده از سازمان منافقین است که پس از خروج از جهنم اشرف به کشور بازگشته‌اند. 

 وضعیت تحلیلی سلبریتی‌ها  پس از اغتشاشات
سلبریتی‌ها از ورزشکار تا سینمایی، در جریان اغتشاشات سال۱۴۰۱ مواضع و تحرکات‌شان در فضای مجازی بسیار بیش از همیشه به چشم آمد؛ برخی در فضای مجازی با معترضان هم‌آوایی نشان دادند، شماری به خاطر سکوت مورد شماتت و حمله قرار گرفتند، حتی معدودی در خیابان‌ها دیده شدند. در این میان، هنجارشکنی و نیز انتشار برخی اخبار و روایت‌های جعلی نیز در دستور کار عده‌ای از آن‌ها قرار گرفت. 
در جریان اغتشاشات اخیر تعدادی از سلبریتی‌ها برای اثرگذاری روی جنگ سایبری مورد استفاده قرار گرفتند و تعداد قابل توجهی از این افراد با وعده‌وعیدهای پوچ در طرح «سکوسازی آشوب» مورد بهره‌برداری قرار گرفتند، اما حالا بعد از دو سال این سکوها دچار ریزش شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۱ ۲۲:۲۲

توبه کنید ، خداوند. راه توبه را باز نموده ولی بدون کلک و دروغ باشد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۳۱

توبه..... گناه شخصی نکردن که با توبه حل بشه.آنان خون چندین نفر را ریختن و علیه حکومت اسلامی پرچم فتنه برداشتن و با سازمان های جاسوسی موساد و سیا همکاری کردند. حکم آنها قصاص است.... و رفعت اسلامی و بازی با کلمات دنبال تبرئه چنین آدم هایی است.اگه بخشیده بشن پس چه تضمینی به چنین اقداماتی در آینده است... همه هر غلطی خواستن می‌کنند میگن آخرش با یه ندامت ناما و رفعت اسلامی حل میشه.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۵۹

فقط این احسان کرمی رو توی ایران راه ندید آی ی ی ی ی ی بدم میاد ازش عیییییییی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۲۶

توبه گرگ مرگ است .. این‌ها برانداز و آتش بیارِ معرکه ای هستند که باعث و بانیش دشمنان قسم خورده یِ ایرانِ عزیزمان یعنی صهیونیستهایِ جنایتکار بوده اند .. یا همانجا بمانند و با گدایی و مستراح شستن برایِ اربابابهایِ غربیشان به زندگیِ ننگینشان ادامه دهند یا اگر برگردند حتما باید محاکمه و مجازات شوند .. این نیست که هرغلطی خواستند کردند و رفتند به آغوشِ دشمنانِ ایران حالا که همونا محلِ سگ هم بهشون نمیدن باز میخوان بی هیچ پاسخگویی به ملتِ عزیزِ ایران برگردند انگار نه انگار کنند‼️

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۵۷

در این مرحله دیگه خداکاره ای نیست ، حق الناس مطرح است ، خانواده های شهدا ، کودکان بی پدر شده حق دارند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۶:۲۵

موافقم صد در صد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۱ ۲۳:۰۰

آب رفته به جوب بر نمی گردد.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۱ ۲۳:۰۷

به همین سادگی نباید با سلبریتی های خائن و وطن فروش کنار آمد.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۲۲:۵۰

این اشتباه یا گناه نبوده که توبه کنن این خیانت به مملکت وخودفروشیه وظلم کردن درحق مردم کشورشان

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۵ ۰۶:۵۵

دقیقا".

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۱ ۲۳:۱۳

اشتباه کردن انسان جایزالخطا ست امیدوارم بخشیده شوند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۸:۴۹

انسان جایز الخطا نیست کسی به انسان مجوز خطا نداده انسان ممکن الخطا است

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۸:۵۱

انسان امکان الخطاست جایزالخطا نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۰۹

ببخشید که برگردن ولی مثل مردم عادی باهاشون برخورد بشه یعنی محاکمه بشن و حکم دادگاه در موردشون اجرا بشه مثلا زندان یا جریمه یا ..

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۲۳

اشتباه داریم تا اشتباه اشتباه این بی همهچیزا باعث مرگ صدها جوان شد چه گول خوردها چه نیروهای عزیز انتظامی باید مجازات بشن به اندازه اشتباهشون

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۱ ۲۳:۱۴

لطفا بخشیده شوند انسان جایزاخطاست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۳۵

هرگز .. باید پاسخگویِ تحریکاتِ براندازانه ، آشوبگریها و همدستیهایِ معاندانه اشان با دشمنانِ قسم خورده یِ ایرانِ عزیزمان باشند .. این‌ها باعث و بانیِ خونریزیهایِ کفِ خیابان‌هایِ مملکتمان شدند یا باید زیر پایِ اربابهایِ صهیونیستشان له بشن یا برگردند که محاکمه و مجازاتِ حتمی در انتظارشان است

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۵۷

حق امدن ندارن خاعنای بی دین وایمون توبه گرگ مرگ هست بایدمجازات سخت درنظربگیرن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۲۱:۳۴

امیر تتلو به خاطر دوتا شعر مجازات شد چطور ابنا که با موساد همکاری کردن خون هزارن بی گناه ریختن مجازاتی در کار نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۹:۲۷

جواب خون اون همه شهید جواب بچه هایی بی پدر شدن رو تو میدی همون خدا هم حق الناس را هیچ وقت نمیبخشه باعث خون و خون ریزی شدن اینا حق الناس هست یانه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۱ ۲۳:۱۵

اگر بچه های مسئولین می رن اونور آب زندگی می کنن با پول بدون حساب و کتاب بیت المال هست .کسی که دسترسی آزاد به بیت المال نداره نمی تونه اونور دوام بیاره .البته اونایی که علم و هنری ندارن .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۱ ۲۳:۳۹

نباید اجازه بدن برگردن اینجور نمیشه که هروقت دلت بخواد به هموطنانت وکشورت توهین کنی واراجیف ببافی وقتی هم کفگیرت خورد ته دیگ گردنتو کج کنی وبایه معذرت خواهی ساده انتظار برگشت داشته باشی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۴۶

شما در جایگاهی نیستی بخوای نظر بدی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۲۳:۱۹

حق همه ی ماست حق الناسه و منم یکی از اون افرادی هستم که نمی بخشمشون

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۱ ۲۳:۴۳

بروند به جهنم جاشون اونجاست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۱ ۲۳:۵۳

اینا دستشون به خون بچه های بیگناه مردم ایران مثل شهید ارمان و امثالش الوده شده باید مجازات بشن دیگه حق ندارن پاشون تو خاک ایران بزارن.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۱ ۲۳:۵۵

دولت و ملت اجازه ورود این سلبریتهای و خائنین رو به کشور رو نباید بدن ..چه جوانهای که گول حرفِ اینا رو خوردند به اغتشاشات پيوستند و آسیب جدی هم به خودشان و هم به کشور وارد کردند اینا باید جواب خیانت و دعوت مردم رو به اغتشاشات به ناحق ..که باعث آسیب به امنیت و اقتصاد کشور شدن به اشد مجازات برسانند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۱ ۲۳:۵۵

شهید ریسی مگه نگفت بیان کسی کار نداره،مگر به بهروز وثوقی نگفتن میخای بیایی بیا،،کسی شاکی خصوصی نداره ملت ما بسیار بخشنده هستن، اگر حرفی علیه کشور و دین زدن حتی توبه و تعهد بدن اقدامی علیه کشور نکنن کسی کاری نداره،،تتلو که من اصلا نه گوش میدادم ،نه طرفدار بودم از اینکه شهامت داشت و تغیر کرد و طلب عفو از مردم کرد واقعا دمش گرم،،،بله کسی میخاد بیاد بنظرم باید کمکش هم کرد،مثل پرستو صالحی، هموطن ما هستن،مگر علی ع نگفته هرچه برا خود میپسندی برا دیگرانم بپسند، همانطور رفتار کنید ک توقع دارید با خودتون بشه،،بعدم قضایی باید ببینه جرم دارن؟ ندارن کشورشون هست ،ولی خدایش نیان بعد برن و برا کاری فقط باشه،، خیانت نکنن ب کشور

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۱ ۲۳:۵۷

اول از همه نباید اجازه بدن بیان کسی که یه بار خیانت کرده باز هم میکنه ..از آب و نان و امنیت یه مملکت به جایی رسیدن به همون سر زمین خیانت کردن یا اشد مجازات بشن ...وگرنه بقیه هم پرو میشن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۲۳

بله اینها به کشور خیانت کردن وباید مجازات بشو

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۱۹

درسته نباید به این خائنین بی،شرف وطن فروش بیشتر از،این بها داد باید به اشد مجازات برسن . ببخشش بیش از حد نه تنها درست نیس بلکه ظلم به خونهای ریخته شده خیلی از،افرادیه که به دام اینا افتادن ....

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۳۲

به نطر من اینها را نباید دست کم بگیرید به ملت و کشور توهین کردن باید جوابگو بشند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۳۲

به نطر من اینها را نباید دست کم بگیرید به ملت و کشور توهین کردن باید جوابگو بشند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۰:۳۳

دقیقا موافقم توبه گرگ مرگ

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۱ ۲۳:۵۸

بیخود کردن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۹:۲۷

سلام به نظر من سلبریتی ها باید تنبیه بشن بعد اگه واقعا توبه کردن اجازه بدن بیان ودیگه وارد عرصه سینما نشن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۰۴

توبه گرگ مرگ است فراموش نکنیم خیانت‌های این وطن فروشان بداخلاق را البته دین ما دین الفت و مهربانی است اما باید توجه داشت هرکس تاوان اقدامات خود را بایستی بپردازد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۳۹

خداوند با تمامی بزرگیش بنده‌اش را می بخشد، شما چی میگید!

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۱:۴۴

اینها بچه که نبودند هر کدامشان سن و سالی دارند. از کوزه همان تراود که در اوست ، متاسفانه خمیره ی سلبریتی ها بخاطر شهرت کاذبی که به دست اوردند همینه ۹۰ در صدشان در رویا زندگی میکنند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۱۹

انتقام سخت

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۲۱

نبایداجازه بدهند بیایندمدیون خون ۲۰۰تن ازشهدای امنیت هستند....

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۵۲

غلط کردن اینا منافقین دورو هستن و لیاقت ایران رو ندارن .برن گم بشن .حالم از این وطن فروشها و بی دین ها بهم میخوره

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۴۱

خدا خیلی ها رو هم نمیبخشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۰:۱۲

هر کاری که دلشان خواسته کردند حالا بیایند ایران وبه ریش همه بخندند دفعه بعد بیشتر به کشور خسارت میزنند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۰:۱۳

رفتن دورا شونو زدن ودیدن هیچ جا مثل ایران نیست براشون فک کردین الان اونور براتون فرش قرمز پهن کردن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۰:۲۱

نبایداجازه داد صالحی بیاد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۰:۲۵

بشینید تا بزارن برگردید نون و نمک ایران و خوردید رفتید واسه ایران واق واق کردید حالا آذوقتون تموم شده؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۳:۳۴

حالا فوقش سلبریتی هابا گفتن معذرت و غلط کردن برگردند.ایا جوونای که با حرف شون تحریک شدن هم زنده میشن؟؟به نظرم نباید بیان تا درس عبرتی بشه برای بقیه که هرچرت و پرتی نگن.برن و بعد با عذرخواهی بتونن بیان.762

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۰:۳۱

۱۰۰ سال سیاه برنگردند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۴:۵۸

برن دیگه برنگردن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۰:۳۲

سلام باید سلیبریتی ها ی خائن مجازات و محاکمه شوند تا خون و حق شهدای مدافع امنیت پایمال نشود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۰:۳۷

نباید در مقابل ظلم و خون به ناحق ریخته سکوت کرد ( شهید دکتر بهشتی )

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۰:۴۱

خداوند ارحم الراحمبن هست اما بندگانش را با عدل خود محاکمه می کند و حق و ناحق نمی کند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۰:۴۲

جان!!؟؟🥲🥲🥲🥲کمپین هم میخواین!؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۰:۴۵

بازیگران نون به نرخ روز می‌خورند ، و بادی به هر جهت روانه میکنند واقعیت قابل تغییر نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۰:۴۸

هیچ ببخششی وجود ندارد همین افراد میشن جاسوسان موساد اتفاقا بار دوم خیانت راحتر است براشون دلیل الان برگشنشون چیه ؟ مگه بجز اینه که از نظر مالی مشکل دارن ؟ خب بخاطر همون پول دوباره خیانت میکنن اینبار بدتر در دل پایتخت و جاسوسان حرفه ای بعداز دو سال اموزش بیرون از کشور

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۰:۵۳

همانجا بمانید تا بپوسید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۱:۰۶

اینجور اشخاص که راحت به وطن خودشون پشت می کنندـ نمیشه اعتماد کرد و راحت بخشید ـ

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۱:۱۴

این ها مانند موریانه ها که برای چوب مضرند برای نظام و مردم مضرند بمونید همون خراب شده که فرار کردید به اونجا ما به افراد فاسد نیاز نداریم این قدر احمق هستید که خیال کردید چندتا سلبریتی و چند تا منافق و چند تا شعار علیه نظام ،این نظام از بین میره و یک نظام طرفدار غرب میاد سر کار واقعا خیلی مغزهاتون سبک 😁😁😁😁😁😁😆😆😆😆😆😆😆 بمونید هر موقع نظام برگشت شما برگردید باشه احمق ها🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۱:۲۳

هرکدام از ایرانیان خارج از وطن بشرط انکه مرتکب ترور ، خرابکاری ، بمب گذاری و خلاصه جنایتی مرتکب نشدند عطوفت اسلامی حکم میکند که برنامه بازگشت انان را به کشور جهت سرمایه گذاری و کار افرینی دولت فراهم کند . بیایید دشمنی ها وکدورتها را کنار گذاریم و قدریکدیگررا بیشتربدانیم .....خدانیز خوشحال میگردد .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۱:۲۷

حقشون هست وقتی که نمک‌ میخورند و نمکدان میشکنن حیف که اینها قدر وطنشون ومردمشون رو ندونستند و هیچوقت مردم کشورشون رو نشناختند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۱:۴۰

خدایی عدم مجازات این افراد ظلم و پایمال کردن خون افراد بی گناهی هست که در آتش فتنه ای که اینها روش کردن سوختن و چه خانواده هایی که بی سایه سر و یتیم شدن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۱:۴۰

باید این روزگار رو میدیدند تا متوجه بشن اینجا چه اسایش و ارامشی داشتن تا دیگه فک نکن مرغ همسایه غازه تا ببینن اونور ابی ها دلشون به حال کسی نسوخته و دنبال منافع خودشونن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۱:۴۰

آواره های بی لیاقت😇 ممنون بابت متن عالی شما

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۱:۴۱

مرد وجدان خودتان باشید و تصمیم قاطعانه برای ندامت را به تصویر بکشید آخرش پیروزی بزرگ است نزد خداوند خداوندی که از دل همه‌ی ماباخبر است

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۱:۴۴

هیچکدام حق ندارندبرگردندچون بدعادت میشوند بازازاین غلط ها می کنند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۱:۴۷

فضا را مناسب دیده اند، قصد برگشت و دوباره به آشوب کشیدن ایران را در سر می پرورانتد؟ جواب شهداء را چه کسی خواهد داد؟ خجالت نمی کشند؟ لابد نمی کشند دیگه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۱:۴۹

اینها رو باید بخاطر خیانتشون محاکمه کنند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۱:۴۹

برید گم‌ شید، خائنین مملکت، وطن فروشان بی تعصب

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۱:۵۵

فقط به این شرط بیان که مثل خارج اینجا هم مستراحهای عمومی رو نظافت کنن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۶:۲۸

ای گل گفتی 👍💞 اینا لیاقتشون همینه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۲:۰۰

وطن فروشها فکر میکردن چه خبر رفتن دیدن نه به اینا تره هم خورد نمیکنن اینا کدوم خرین دلشون به ربع پهلوی خوش بود. چه احمقن به خود ربع پهلوی غذای دوتا خرو نمیدن جدا کنه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۲:۰۵

جیک جیک مستونت بود ، فکر زمستونت بود ؟؟؟ بله انقلاب کردن بهاء یی داره، باید هزینه شو بپردازی، زود خسته شدی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۲:۱۷

خودم کردم که لعنت بر خودم باد. خود کرده را تدبیر نیست.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۲:۳۷

این اراذل و اوباش را به ایران باز نکنید این ها افراد پستی هستن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۲:۴۰

نه بابا ایران بده همونجا بمونید،کی میشه همه وطن فروشها برن سرشون به سنگ بخوره تا به غلت کردن بیفتن،تا قدر ایران عزیز بدونن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۲:۴۳

اینا دیگه از چشم خیلی از مردم افتادن اینا خائن ب مملکت خودشونن باید تنبیه بشن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۲:۴۴

خدا را شکر عاقبت وطن فروشی وپناه بردن به شبکه های معاند همچون اینترنشنال و منو تو وغیره همین میشود .در بدو ورود به کشور عزیزمان باید مجازات شوند تا برای بقیه افرادی که به همین فکر هستند عبرت شود. خدا را هزار مرتبه شکر

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۲:۵۰

اجازه دهیدبرگردندجای هنرمند غربت نیست وهنرمند نباید سیاسی باشدهم خودش هم هنرش وهم مردم اسیب میبینند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۲:۵۰

اجازه دهیدبرگردندجای هنرمند غربت نیست وهنرمند نباید سیاسی باشدهم خودش هم هنرش وهم مردم اسیب میبینند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۰۰

بله هنرمند نه خائن..

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۱۴

هنرمند؟؟؟؟؟؟!!!

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۲:۵۵

خداوکیلی فرخ نژاد نمک سینماس برش گردانید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۹:۴۳

اگه باعث یتیمی و شهادت عزیز خودت هم شده بودن بازهم دنبال نمک سینما میگشتی؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۵:۲۳

اگر آرمان و روح الله عجمیان و خیلی شهدای دیگه رو برمیگردونند میتونن برگردن.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۲:۵۶

نباید بزارن که برگردن،اون موقعی که اوضاع کشور رو با اراجیفشون ملتهب میکردن فکر این روزا رو میکردن دوزاری های بیسواد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۳:۱۸

قرآن کریم: خداوند توبه کنندگان را دوست دارد. کاش تمام ایرانیان، خاک وطن را به مانند ناموس میدانستند و به فریب شیطان و قبیله اش مبتلا نمی شدند.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۰۶

نگفتن توبه،میخوان برگردن چون پول ندارن..دیگه خودشون دارن میگن..

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۳:۴۰

اینا تو ایران زیادی بهشون پرو بال داده شده پول و احترام و زندگی لاکچری توهم زدن برن خارج از ایران اونجا چقدر ازشون استقبال میشه نمیدونستن ایران بهشت روی زمینه واسه زندگی هرچند خیلیا هننوز اینو باور ندارن چون تو ناز و نعمت هستن خدایا شکرت که زیر پرچم سید علی هستیم ان شاالله قدر ایران بدونیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۳:۴۹

چشمش کور دندش نرم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۴:۰۲

بعد از این همه غلط کاری و حرف های بی ربطی که راجع به مردم ایران زدن وجهت چاپلوسی و لیسیدن دست بیگانگان خودشون رو تو دامن اروپایی ها وآمریکایی ها انداختن و خیلی از چیزهای دیگه..... الان اصلا روتون میشه ایران بیاین؟ بهتر نیست پیش عمو ترامپ جونتون بمونید؟....

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۴:۱۱

خواهشا با این افراد با عنوان خدشه دار کنندگان امنیت کشور برخورد کنیدو خیلی راحت از کنارشون عبور نکنید. خیلی خیلی امکان داره الانم برای اجرای نقشه دشمن وارد کشور شده باشند.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۴:۴۳

فرخ نژاد نیما کرمی اعدام

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۴:۴۳

والله هر کس تیر به سمت این نطام انداخت آواره شد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۵:۰۱

حیف اون هنرهایی که داشتین وقدرشوندونستین وبه هنرمندانی که به مملکت پشت نکردن چقدرتوهین کردین

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۵:۰۶

کارهای آنها غیر قابل بخشش است

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۵:۱۹

آدم نادان همیشه دیوانه وارتصمیم میگیره

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۵:۲۶

غلط کردند که میخواهند بر گردند ایران . وطن فروشان در ایران جایی ندارند ..

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۵:۳۵

باید مثل توابین مصاحبه کنند و روشنگری کنند که بر آنها گذشته از ابتدا تا انتها که درسی باشد برای دیگران و همچنین ثابت کنند که تواب شدند و کار نمایش و هنر رو تا ۱۰ سال در ایران انجام ندهند و در هیچ سایت خصوصی فعالیت رسانه ایی در دنیای مجازی انجام ندهند و ساکت برند یک گوشه ای زندگی کنند تا رفتار و عملکردشانزیر نظر باشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۵:۵۰

کفگیرها تهِ دیگ خورده،،میان دوباره توبره ها رو از پول ملت ایران پر کنند!!!

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۵:۵۲

خداوند ظهور مولایمان صاحب زمان را نزدیک کند انشالله

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۵:۵۵

اومدن شاید مشگلی نداشته باشه اما فعالیت هنری اصلا ،اینا دیگه لیاقت ندارند کارهای هنری و بازیگری انجام بدن ،، در دید اکثر مردم اینها دیگه سوخته اند و لیاقتی مردمی بودن ندارن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۶:۲۶

هر کسی قرار بیاد مشکلی نیست باید بیاد پشت دوربین صدا و سیما از مردم عذرخواهی کنه و محکومیت قضایی هم اگه داره بکشه و دیگه فعالیت هنری هم نباید انجام بده بجز اون حمید فرخ نژاد اونو اصلا نباید راه بدید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۶:۳۰

هر کدوم برمیگرده فقط مهناز سیاه و و برزو ارجمند و کرمی نامرد برنگردن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۶:۴۸

یاد حرف سردار دلها شهید سلیمانی افتادم که میگفت هر کس سنگی به سوی این نظام پرتاب کند اواره و بدبخت و خانه به دوش میشود ...چقدر درست میگفتی سردار روحت شاد ...

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۶:۵۳

خودکرده را تدبیر نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۷:۰۹

مطمئنا اگر این دست سلبریتی های خائن به مملکت درآنسوی دنیا کف گیرشان به ته دیگ نمیرسید به هیچ عنوان خواهان بازگشت نبودند وشدید تر به فتنه انگیزی خود ادامه میدادند. ما مردم ایران به هیچ وجه بازگشت این افراد خیانت پیشه هرزه را قبول نخواهیم کرد واز اطلاعات وقوه قضائیه درخواست داریم به هیچ عنوان موافقت نکنند. دوباره بیان پول پارو کنن ببرن خارج خرج کنن بیان.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۵۶

دقیقا

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۷:۱۶

نباید این سلبریتی های خائن را به کشور راه داد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۷:۱۶

حالا دیدین که هیچ جا خونه ادم نمی شه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۷:۱۷

باسلام بله همه انسانیم وهرکدوم یه جوراشتباه میکنیم اینهاهم به این شکل.درتوبه روخدابازگذاشت.به شرطی که دیگه این اشتباه تکراروعادت نشه.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۷:۲۲

آدمهایی که انقد زود رنگ عوض میکنن چه معلوم که جاسوس هم اونایی که طرفداریشونو میکردن نباشن اگرم بیان باید تحت کنترل باشن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۷:۲۶

حق ندارن برگردن به ایران ادمای فاسد فرصت طلب اونجابمونید واسه آب دادن گل وشستن ظروف تورستوران ایران جای این جور ادما نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۷:۳۰

باید محاکم بشند و جواب خون های ریخت شد را بدهند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۷:۳۰

اینها برای آشوب و کشتار عامل بودند و مرتکب مشارکت در قتل ِلذا قابل بخشش نیستند بخصوص خانم صالحی. حمید فرخ نژاد و علی کریمی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۷:۳۵

اع حمیدفرخ نژادم میخوادبرگرده. ...کم کم نوبت برزوارجمند واحسان کرمی هم میشه‌..

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۷:۳۶

باسلام.دوستان و دشمنان در روزهای سخت مشخص میشوند.اینها را جمهوری اسلامی به شهرت رساند.و بجای قدر دانی توهین به جمهوری اسلامی و ولایت فقیه کردن.بنظرم آنها جز خیانتکار اسم دیگری ندارند.و خواب برگشتن به کشور ایران را ببینند.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۷:۴۳

پس چی شدشماخوب هارت وپورت میکردین همین فرخ نژادکه میگفت کل ایران بامردمش فدای یک تارموی پسرم وهمشون چه حرفهایی درباره کشورخودشون میزدن حلادیدن خبری نیست اونورآب میخوان برگردن ازمسئولین میخوام به اینهارحم نکنن اینایک مشت بی وطن و وطن فروش هستن ایناهمون منافقین وخوارج هستن بی وجودهای نجس

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۴:۱۳

آخی دلم خنک شد علی کریمی و حمید فرخ نژاد خیلی پرو و بی ادب بودند .بیاین جلوی مردم معذرت خواهی بکن بعدش .........

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۷:۵۱

باید همشون جریمه مالی سخت بشن.نمیشه هرچی لگد خواستن انداختند باعث شهادت ۲۰۰نفر شدند.همشون تو خون این شهدا شریکندخدا ازشون نگذره

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۷:۵۹

این بی شرف های بیغیرت وطن فروش خائن را به مملکت راه ندهید اینها علت شهادت چندین جوان پاک و مظلومند بروند همان مخارجشان را از خاندان منحوس پهلوی بگیرند مگر سنگ انها را به سینه نمیزند مگر قرار نبود ما را از درختان ولیعصر آویزان کنند حالا خودشان حتی برای آویزان شدن از عورتین اپوزوسیون هم جایی ندارند. افرادی مثل پرستو صالحی، ظاهراً حمید فرخ‌نژاد، برزو ارجمند، مهناز افشار و ارژنگ امیرفضلی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۸:۰۹

مزدوران وطن فروش همان خارج بمانند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۸:۲۳

اگر میخان به ایران برگردند از روی پشیمانی و علاقه به وطن نیست بلکه از گرسنگی است آنها فکر میکردندفکر جمهوری اسلامی تمام است با دشمنان مملکت هم آوا شدند در ایران از بهترین موقعیت برخوردار بودند اما ناسپاسی کردند نون وطن فروشی خوردن ندارد اینها شرمنده تاریخ خواهند بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۸:۲۶

بعضیا میگن انسان جایز الخطاست در جواب باید گفت خطا با خیانت فرق میکند اینها خیانتکار هستند نه خطا کار

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۸:۲۸

آن کوزه بشکست و آن پیمانه ریخت...

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۸:۲۹

اینا پیش خودشون اگر کسی هستن والا برای من نوعی، پوچ و بی مصرف بودن . نباید برگردن خائن زود تغییر رنگ میده ...

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۸:۳۰

سلام من با برگشت موافقم تا کسانی که قصد رفتن دارند متوجه شوند راه رو اشتباهی میرن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۸:۳۲

اینها اگر فرزندان ایران هستند هر موقع وقت کردند تاریخ ایران را از آخرای صفویه را تا الان را بخوانند تا استعمار واستثمار جهان غرب را بشناسند به تله نیفتند مثل میلیونها نفری باشند که جانشان را فدای ایران کردند نه ایران را فدای جانشان

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۸:۴۵

سلام. انسان وطن فروش بازم وطن فروشی میکند خصوصا حمید فرخ نژاد که همان موقع که ایران بود با زور پول خودشو مطرح کرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۸:۴۶

پولشون ته کشیده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۸:۴۸

همونجا بمونن عذابی خودشون درست کردن گرفتار بمونن انسان جایزالخطا نیست.یعنی اجازه نداده دانسته خطا کنه انسان ممکن الخطاست.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۹:۰۴

نباید اجازه داد این بیشرفها دوباره برگردن ایران

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۹:۰۴

غلط کردند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۹:۱۰

یعنی برگردن دوباره برای اونوریها جاسوسی کنن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۰۳

آفرین اینها دوره جاسوسی دیدن اصلا اجاز ورود نباید داده بشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۰۳

آفرین اینها دوره جاسوسی دیدن اصلا اجاز ورود نباید داده بشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۹:۱۴

۰این ها نباید برگردن مخصوصا فرخ نژاد که همه رو فدای بچه کرده بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۹:۱۵

درست است خداوند راه توبه وبرگشت گذاشته اما به چه قیمتی به قیمت خون بچه های بی گناه ،اعصاب وجنگ وجدل بین خانواده ها وبچه ها ی خام ،اینا باید مجازات بشن تادرس عبرت بشه برای بقیه که ظاهر بین نباشن محفل گرم خانواده وامنیت کشور به دروغ و عده های خالی ندهند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۹:۱۶

اجازه بدید بیان ولی باید قشنگ بگن که غلط کردن و مجازات بشن بعد میتونن اجازه و افتخار زندگی در ایران بزرگ رو داشته باشن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۹:۳۳

خون جوانان ایران به پای اینهاست. نباید تو ایران جایی براشون باشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۹:۴۲

از کجا بدونیم برا جاسوسی و خراب کاری نمیان

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۹:۴۴

شما سلبریتی های وطن فروش زمانی که تازه از ایران رفته بودید کری میخوندید و به مردم و نظام ناسزا میگفتید و آواز مستانه سر داده بودید و تمام پل ها را پشت سرتون خراب کردین بعد که فهمیدین اونور آب خبری نیست و با شما مثل یه کارگر ساده برخورد میشه به غلط کردن افتادین حالا باید اول تاوان کاراتونو پرداخت کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۹:۵۶

توبه گرگ مرگه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۹:۵۶

هر اشتباهی تاوانی داردحتی اشتباه دریک معامله موجب تحمل ضررمالی است اشتباه اینها طبق همین مقاله موجب شهادت ۲۰۰نفر وهمکاری با موساد وسیا بوده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۹:۵۷

حق ندارند برگردند اینها دشمن نظام هستن ....

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۰۴

حمید فرخ نژاد که گفته بود تمام مردم ایران فدای یک تار موی پسرم باید اول از همه مردم ایران عذر خواهی کند وبعد اگه دولت اجازه داد به کشور برگردد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۰۵

اون کی بود که می‌گفت ۸۰میلیون ایرانی فدای بچه من حالا باید تاوان بدی.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۰۷

اینها شهروند و هموطن ساده نیستند که به همین سادگی برگردند. اینها سرشناسند ، سلبریتی اند با انحراف ایهنا هزاران نفر جوان و نوجوان تأثیر منفی گرفتند ، چون که الگو بودند . پس باید به میزان کار ضد ایرانی ، برای ایران کار کنند و صداقت خودشون را اثبات کنند .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۰۹

نه جیبشان خالی شده و کسی برایشان پشیزی ارزش قاءل نیست فکر کردن اونجا هرکسی علیه جمهوری اسلامی حرفی بزنه جیبش را پر از پول می کنند حالا هم که متوجه شده‌اند خبری از پول مفتی و کار نیست و سرمایه هایشان از کف رفته و جیبشان خالی فیل شان یاد هندوستان کرده به قول ضرب المثلی کسی گفت بوی کباب میاد یکی دیگه گفت نه بابا خر داغ می کنند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۰۹

توهین به مردمی هست که پای انقلاب و سختی هاش موندن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۱۰

باید محاکمه شوند و پاسخگوی اعمالشون باشند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۱۳

توبه.گرگ.مرگ.است.ستون.پنجمهای.دشمن.جوجو.بلاها

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۲۱

اجازه برگشت داده بشه،اما نه به همین سادگی،۲سال فعالیت داشتن علیه ایران عزیزمون،حال۴سال بایدفعالیت داشته باشن ازبدبختی وخواری وذلتی که اونجاکشیدن وبرای مردم جبران کنن،قدراین رو باید دونست.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۲۳

حالا که دستتون به خون چندین جوان بی گناه آلوده شد پشیمان شد ه ابد تمام خونها ی ریخته شده را پاسخگو هستید چه از نیروهای امنیتی و چه از جوان‌های بی گناه که با تحریک شما وطن فروش‌ها به خیابان آمدند .وای بر شما .توبه گرگ مرگه .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۲۶

درود وطن ما مادر ما هست اگر به آغوش آن برگردیم به آغوش مادر برگشتیم ، و مادر همیشه فرزندانش را می بخشد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۲۷

توبه گرگ مرگ است اینهانمک خوردندونمکدان شکستند یکی مثل فرخ نژادمدتهاقبل ازینکه بروددرمصاحبه گفت ۸۵میلیون ایرانی فدای اخم پسرم اینجاکارمیکردپول ایران رابرای زن وبچش درخارج میفرستاد بعدبعضی کارگردانان دوباره بهش نقش دادندکه پایبندبه اخلاق هم نبودوقبل ازپخش سریال فرارکردیاپول فیلم سینمایی راپیش پیش گرفت وبازی نکردوفرارکردهمراهی اینهابااپوزوسیون قابل بخشش نیست اینهادرزمین بیگانه بازی کردندباندازه این چندسال که خوردندوبردندوبراشون ملت دست زدندووقت گذاشتندبایددرخارج سختی بکشندشایدماملت ایران خطایشان رابتوانیم فراموش کنیم اما۲۰۰نفرپلیس وبقیه بی گناهانی که کشته شدندباتحریک این سلبریتی هاچه میشود؟؟؟؟جواب یتیمی فرزندان نیروی امنیتی وچشمان گریان پدرومادران انهاراایابرزوارجندعلی کریمی حمیدفرخ نژادیامهنازافشاریااحسان کرمی چجوری میخواهندبدهندیاپرستوصالحی یاارژنگ امیرفضلی اخه همون خارجیهابه قوانین کشورشان بسیارپایبنندچراایرانیهای خودفروخته قدرایران نمیدانندولگدپراکنی میکنند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۳۱

کاری به نوع رفتار تون ندارم و بعنوان یک ایرانی حق تان است به کشورمان برگردید ولی به افرادی مثل شماها دیگر نباید کار پیشنهاد شود تا درس عبرتی بگیرید که فکر نکنید عددی هستید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۳۵

انسان ممکن الخطاست راه توبه باز است وخداوند الرحم الراحمین 🤲ان شاءالله همشون بیان وطنشون

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۰۷

درود به شرفت حرف حق جواب نداره

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۸:۰۲

بیان ولی باید به اندازه خیانتی که کردند مجازات بشوند و پاسخگو باشند.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۳۶

این کثافت های اشغال ضد نظام و ضد مردم را دیگر به کشور راه ندهید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۳۸

اینا دیگه اینجا هم هیچ ارزشی واسه ی مردم ندارند.. یه مشت وطن فروش ک بخاطر ویزا پشت کردنند به مردمشون و با تشویق و تشویش باعث فریب و ریخته شدن خون نوجوان های کم سن سال شدند .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۴۴

عاقبت وطنفروشی و خیانت همینه .اصلا جای پشیمانی نداره روشنفکرهای گولخورده . امیدوارم بشه شماهارو بخشید و مغزهای کوچک زنگ زده شما رو با ایمان بیشتر و وطنپرستی واقعی جلا داد.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۴۷

مرزهای کشور به روی همه ایرانیان باز است سرزمین بزرگ ایران متعلق به تمام ایرانیان دوست دار وطن است. منتهی آنهایی که برای نابودی ایران با دشمنان قسم خورده دست به یکی شده بودند ابتدا باید توبه کنند و از مردم شریف عذرخواهی کرده و خساراتی را که به ملت و کشور عزیز ایران وارد کرده جبران نمایند.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۴۷

اینو از قدیم میگفتن که " آزموده را آزمودن خطاست " . به نظر من که جای بخشش نداره چون خیلی روزهای سختی رو به کشور تحمیل کردن و داغ عزیزانی رو که به دل ما گذاشتن .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۵۰

سره سفره این خاک و وطن ادم شدن و پول جمعکردن شدن سلیبریتی شدن ادمهای خاص. وطنفروشای بیشعور .باید مغزهای کوچک زنگ زده اینارو با ایمان و وطنپرستی شست که دیگه فایده ی نداره هرگز نباید اجازه بدن بیان حداقل تا ۵سال اینده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۵۰

هرگز، این افراد با پول و سرمایه ایران بزرگ شدن تحصیل کردن و معروف شدن وبقول خودشون سلبریتی شدن ولی به آب و خاک مردم خودشون خیانت کردن و باعث آن همه خسارت و شهادت جوانان دسته گل این مرز وبوم شدن حالا افتادن به غلط کردن و بله غلط کردید که به ملت و کشورتون خیانت کردید، شماها دیگه توی این ایران جایی ندارید، برید و کوشید.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۵۰

هرگز، این افراد با پول و سرمایه ایران بزرگ شدن تحصیل کردن و معروف شدن وبقول خودشون سلبریتی شدن ولی به آب و خاک مردم خودشون خیانت کردن و باعث آن همه خسارت و شهادت جوانان دسته گل این مرز وبوم شدن حالا افتادن به غلط کردن و بله غلط کردید که به ملت و کشورتون خیانت کردید، شماها دیگه توی این ایران جایی ندارید، برید و کوشید.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۵۰

هرگز، این افراد با پول و سرمایه ایران بزرگ شدن تحصیل کردن و معروف شدن وبقول خودشون سلبریتی شدن ولی به آب و خاک مردم خودشون خیانت کردن و باعث آن همه خسارت و شهادت جوانان دسته گل این مرز وبوم شدن حالا افتادن به غلط کردن و بله غلط کردید که به ملت و کشورتون خیانت کردید، شماها دیگه توی این ایران جایی ندارید، برید و کوشید.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۵۳

از نظر سیاسی توی هیچ کشوری قابل گذشت نیستن اما دلمون میخواست این اتفاق نمی افتاد و متاسفانه افتاد وسرگردانی سرنوشت اونها شده و آدم های عادی و بیسواد جامعه هم نبودن بگیم نفهمیدن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۵۳

بیایند توبه کنند مثل آدم زندگی کنند آن شاا

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۵۶

نباید اینها روبه ایران راه بدهند وطن فروشها

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۰:۵۹

پس این همه کشته که با دروغ وتشویق اینها صورت گرفت چی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۱:۰۰

برن ازخانواده کسانی که کشته شدن رضایت بگیرن، چه مدافعان امنیت چه جوان های فریب خورده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۱:۰۰

خائنین ووطن فروشان ونان به نرخ روزخوران وانگلان جیب وسرمایه ملت نه الآن ونه هیچوقت دیگه ای حق بازگشت به وطن مقدس ایران راندارند هرچندکه به ظاهرولق لقه زبانشان هم اظهارندامت وپشیمانی کنند، حکم خیانت انفصال مادام العمرازوطن وملت بزرگ وکهن ایران هست💥💥💥

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۱:۰۳

اگه برگردن باید مزه کارایی ک کردند و حرفهای تخریبی را گفتن بچشن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۱:۰۴

باسلام مسعولین خودشان می‌توانند ببخشند یا نه ولی میدانی چندین خانواده دیگر را تشویق به رفتن کردند و همه چیز های خود را فروختند و بعضی‌ها شغل آبرومند کارمند بانک و یا استخدام بودند و خانه های خود را فروختند و رفتند حالا مثل ....پشیمان شدند نه روی بر گشت دارند نه پولی برای اجاره کردن خانه خانه خود را که چندین برابر شده که حسرت می خورند و طلاق و روحیه بچه‌ها خراب و بچه هایشان در به در در قربت می مانند ولی خجالت دوستانمان را نمی توانند بکشند.همین تبلیغاتی که مثلاً سلبریتی های مشهور می کردند باعث هجوم مهاجرت هم وطنان شده .حالا حتمآ شاید توقع دارند بیایند آرتیس شوند والا ظلم است به مردم و پدر مادرانی که حرس وجوش خوردند نتوانستند متقاعد کنند فرزندانشان را.مسعولین اگر بخشیدندشان چه بهتر ولی نه حق باز گشت به شغل قبلی با پارتی بازی. که مرخصی بدون حقوق ویا معالجه وووودروغ بازی .باید از اول دنبال کار بگردند و سلبریتی ها ممنوع کارغیر مجاز در کارشان شوند.خیلی ها را بد بخت کردند این الگوها........

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۱:۰۷

نتیجه خیانت به خاک وطن همین است!

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۱:۱۸

روی بازگشتن دارند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۱:۲۳

لعنت به این وطن فروش‌های ملعون حق بازگشت به ایران رو ندارن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۱:۲۴

برن گم شن خائنان وطن فروش.خودفروش اون حمید فرخ نژاد بی نون ونمک برن گم شن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۱:۳۳

ای جماعت ابله هیچ جای دنیا ایران نمیشود. موقع رفتن فکر اینجا شو نکردین؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۱:۳۴

انسان ممکن الخطاست باید بگویند غلط کردم و از ملت بزرگ ایران اسلامی حلالیت بطلبد و باید طبق قانون ، خساراتی که زدند باید تاوانش بدهند تا درس عبرتی برای غرب زده های احمق باشند تا از این اشتباهات نکنند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۱:۳۷

همتونو باید اعدام کنن شما وطن فروش و خیانتکار هستید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۱:۳۷

با سلام خداوند راه توبه را باز گذاشته اما توبه گرگ مرگه از کجابدانیم بعد از بخشش دوباره خوشی پولهای مفت بی‌حساب کتاب بابت یک فیلم یا برنامه می‌گیرند همین نشود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۱:۳۸

برن گم شن عوضی های هرزه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۱:۳۹

خون شهدایی که به خاطر اعمال اینها ریخته شد پس کشک هستش خیر از این خبرها نیست اینا باید عبرت بشن تا کسی جرات نکنه که هر غلطی دلش خواست بکنه و هر قانونی رو زیر پا بذاره و باعث ریختن خون بیگناه بشه بعدم ببخشید غلط کردم عمرا اگه از این خبرها باشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۱:۳۹

اینا یک مشت احمق هستن و زود جو گیر میشن بزار هنون جهنمی که رفتن بمونن ودر لجن بمیرن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۱:۴۱

کلی پشت سر حرف زدن فحش و ناسزا گفتن اونم از راه دور و با ارسال پیام و مصاحبه و این حرفا حالا با چه رویی می‌خوان برگردن. شما که پل های پشت سرتون رو خراب کردید چطوری میخواید برگردید.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۱:۴۵

حمید فرخ نژاد یک تار موی پسرش فدای 85 ملیون ایرانی کرد رفت حالا همونجا بمون

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۱:۴۶

ازکجامعلومه که بانقشه وتوطئه بیگانه واردشوندوخرابکاری کنن همونجابمونندبهتره .ازخوبی ومهربونی هموطنان عزیز ایرانی نبایدسواستفاده کردبعضی عسل بزاری دهنشون بخاطرذات بدفایده نداره آدم عاقل هیچوقت پل پشت سرشوخراب نمیکنه کاری که اینهاناعاقلانه کردند.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۱:۴۸

کشور خودشونه هروقت دوست دارن تشریفشونو بیارن .از نظر من رفتنشون هیچ خیانتی به کشور نبوده.دوست داشتن طعم زندگی رو اون ور آب تجربه کنن.فقط اگه به ایرانی بی احترامی کردن که من نمیدونم نباید به ایران بیان

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۱:۵۳

باید هتکشون متک کنن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۱:۵۵

حالا یه حرفی زدن باید ببخشیدشون

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۰۳

کسانی که باعث ریختن خون جوانان عزیز با راه اندازی شعار سخیف زن زندگی آزادی شدن و تو زمین دشمن بازی کردن هرگز نباید برگردند برن اسرائیل

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۲۲:۳۹

یک ایرانی واقعی یک وطن پرست اگه ادعای این رو داره که میخواد برای مردم کشورش بهترین ها رو بخواد باید در کنارشون باشه و از همه چیزش بگذره مثل چمران و ایستاد و در خط مقدم جونش رو برای مردمش داد نه که در بره اون ور دنیا حالا که جیبش خالی شده به قول خودش این حکومت رو نمیخواد باید پای اعتقاداتش باشه مگه نمیگن این دولت و حکومت بده اونجا باش و باز هم به مبارزت ادامه بده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۰۴

من در جایگاهی نیستم که برای بازگشت هم وطنانمان تصمیم بگیریم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۰۵

این خائنین شیفته غرب باید حتما نامه کتبی غلط کردیم بنویسند و درمقابل ۹۰ میلیون ایرانی به غلط کردنشان اقرارکنند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۰۸

این آدم ها. به‌خاطر. پول. باد آورده زیاد. سست. اراده هستند. ودر برابر. پول و دست مزد. اصول واخلاق. وحقیقت. را زیر پا می گذارند و به زندگی. عادی و متوسط. قانع. نیستند. و همه اینها در ایران درآمد باد آورده خوبی داشتند. ولی. کفاف. ولخرجی اینها نمی‌شود. حالا در آن طرف مرزها. برای دریافت دست. مزد. از اینها. می خواهند اخلاق را زیر پا بگذارند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۰۹

ایران و جمهوری اسلامی ایران همیشه آغوشش برای همه ایرانیان بازه حتی برای آدمهای خائنی مثل اینها که با آتش زدن به التهابات اون رمان باعث کشته شدن این همه آدم شدن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۱۱

به هرحال اینجا مملکت اونا هم هست ولی اول بایدهزینه کاری که کردن رو بدن بعد وارد جامعه بشن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۱۱

به قول شهید حاج قاسم سلیمانی.. والله هر که به طرف نظام تیر پرتاب کرد آواره شد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۱۲

چطوری روتون میشه برگردید و تو روی مردم نگاه کنید، بمونید تو همون خراب شده که هستید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۱۴

توبه گرگ مرگه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۱۴

از کجا معلوم که برای جاسوسی برنمی گردن ؟!! به این افراد اصلا نمیشه اعتماد کرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۱۷

خائن ها جایی در ایران ندارند خائن خیانتش را دوباره تکرار می کند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۱۸

اینا باز میخوان برگردن و باز زر مفت بزنن هرگز نباید برگردن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۲۱

سلام،در جایگاهی نیستم که بخوام برا یه عده تکلیف معلوم کنم ولی امیدوارم کسانی که در این جایگاه هستند الویت اولشون ولی امر مسلمین باشه وگوش به فرمان اون باشن...هر دستوری صادر کردن بدون چون و چرا انجام بدن ونه جلوتر از فرمان این ولی خدا حرکت کنن ونه عقب تر...تا دل امام زمان(عج)را شادودرنهایت خداوند هم ازشون راضی باشه...

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۲۲

چطور به همه ما پشت کردید و رفتید؟؟؟ دیگه نمیخواهیم شما را ببینیم.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۳۶

نه برای چی بیان هار شده بودن از پول زیادی اگر اجازه ورود بدن به تمام ایرانیها خیانت کردن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۴۰

مردم ایران زیر بار خط فقر هستن اینا از بس پول گرفتن تو کارشون هار شدن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۲۴

سلام کشور بهم ریختن ، خون جوانان ایران ریختند ، حالا انتظار برگشت دارند ؟؟؟ خیال کردن بروند براشون گل و بلبله دیدن نه هیجا مثل ایران عزت و احترام ندارند ، ولی الان جای این خائنین وطن فروش ایران عزیزم نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۳۸

کسی که نامرد باش ذاتش خرابه مخصوصا این سلبریتی ها نباید چوب مهربانی ها مونو همش بخوریم . اینها نامرد هستند . اگر برگردند باید محاکمه بشن .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۴۱

سربازان اسرائیل میخان بیان داخل ایران فعالیت کنن ، بخشش اگه شامل اینا بشه خیانت به مردمه ، مطمئن باشین یه دسیسه تازه ای دارند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۴۳

از قدیم گفتن نونت سعدآباد وَکت محدآباد یعنی اینکه تو ایران رشد کردی و از منابعش استفاده کردی حالا برا جای دیگه پارس میکنی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۴۵

اینان به کشور خیانت بزرگی کردند و بایستی برخورد قضایی با آنان شود چرا که ازین به بعد هر کسی جفتک پرانی میکند و خون بی گناهان بر زمین ریخته میشود و وقتی تحت فشار قرار گرفت بگوید میخواهم برگردم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۴۶

پولشون تموم شده دارند برمیگردند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۵۷

ﻣﻂﻤﻌﻦ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﺫاﺕ اﻳﻨﻬﺎ ﻋﻮﺽ ﻧﺸﺪﻩ ﻧﻤﻴﺸﻮﺩ ﺑﻪ ﻇﺎﻫﺮ ﻣﻴﮕﻮﻳﻨﺪ اﺷﺘﺒﺎﻩ ﻛﺮﺩﻳﻢ ﺩﺭ ﺑﺎﻃﻦ ﻫﻤﻮﻥ اﺩﻡ ﻫﺎﻱ ﻗﺒﻠﻲ ﻫﺴﺘﻨﺪ

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۵۸

بیان وطنشان هست. ولی دیگه حق ندارن تو فیلم و سریال بازی کنن مردم که مسخره اینا نیستن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۵۸

این کشور هزاران شهید داده که بتونه استقلال و اسلامیت داشته باشه.حالا هرننه قمری از این آب وخاک استفاده کنه و برای خودش کسی بشه،بعد برعلیه همین مردم ونظام که آدمش کردن شاخ وشونه بکشه.واقعا عدالته بااینا برخورد نشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۵۸

مگه خونه‌ی خاله‌س‌ هر غلطی دلشون خواست انجام بدن به بگن اشتباه کردیم به همین راحتی چقدر از جوانان گمراه شدن با شعارهای توخالی این سلبریتی های دوزاری‌

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۲:۵۸

نظرات رو میخونم دلم میخواد برگردم عصر حجر ..ناکرده گنه در این جهان کیست بگو آنکس که گنه نکردو چون زیست بگو من بد کنم و تو بد جزایم بدهی پس فرق میان من ووو تو چیست بگو

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۰۳

بی دغل ودروغ بیان درانظارمردم ابرازپشیمانی وتوبه کنند وضمن اظهاراینکه هرگز به راهی که رفته بودند برنگردنند وازتمامی خانواده های شهداامنیت حضورا رضایت بگریند،اگراین چنین کردند،نقلی نیست اگرشد برگردند،

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۰۴

سلام هیچ جای خاک ایران نمیشه ازقدیم گفتن خودکرده راتدبیرنیس

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۰۴

بی جا کرده اند که بخواهند به کشور برگردند زمانی که دهانشان را باز می‌کنند هر اراجیف را میگویند فکر اینجا نکرده اید که پل پشتتان را نبایستی خراب می‌کردید پولهای یا مفت را خورده آید و هار شدید اشکال نداردبیاید با مجازات و زندان پذیرای شماها هستیم .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۰۵

پول های باد آورده ای که بابت بی هنری یشان در ایران در آوردند تمام شده و هیچ کجای دنیا اینها را تحویل نمی گیرند می خواهند برگردند .تویه گرگ مرگ است .لحاف کشهای عوضی خصوصا فرخ نژاد که توله اش را یک طرف کل ۸۰ میلیون ملت ایران یک طرف حالا لحاف کش توبه کارشده بی شرف

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۰۷

اگر دوباره سرو صدایی شد و حضرات سلبریتی کوک ناهماهنگ با ملت زدند چی ؟ بهمین راحتی بگویند غلط کردیم و همه چی تمام !!

avatar

اعدام حقشونه تمام

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۱۳

با حفظ مجازات قانونی برگردن. باید تاوان خیانتشون رو بدن.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۱۴

جای وطن فروش اینجانیست بمونن همونجا

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۱۵

بگن غلط کردیم اونوقت برگردند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۱۶

حربن یزید ریاحی امام شهیدمان رو درکربلا محاصره کرد ودر دام عمرسعدو شمرو امثالهم انداخت ولی اباعبدالله الحسین لحظات آخر عذر خواهی حر راپذیرفت و اورادرآغوشش گرفت وگفت حر تواینک از مائی و.....‌‌.......ماباید بخشش رو ازامام بزرگوارمان یاد بگیریم ویک فرصت دیگه برای بازگشت هموطنانمان به آغوش میهن بدهیم هرچی باشه اونام از جنس ماهستند شمادوست دارین یک ایرانی خارج ازکشور اوضاع نامطلوبی داشته باشه ودیوان وددان مسخرش کنن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۱۷

این وطن فروشهای خائن با چه روی دوباره میخواند بیان ایران چقدر پرو هستند بخصوص پرستو صالحی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۱۸

اصلا نباید اجازه داد بیان

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۲۲

همه اینجا میگن تنبیه کنید و غیره ولی من می گم برگشت اینا یک برگ برنده برای کشور . دیگه بقیه تا اتفاقی افتاد راه نمی افتن برن میفهمن که خبری نیست. کشور خودمون بهتر.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۲۶

وطن فروشهای مفت خور باز پول کم آوردند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۲۶

آزموده را آزمودن خطاست. اصلآ نباید پذیرفته شوند.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۲۹

ایران وایرانی یه نه بزرگ به اومدن اینها میدهد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۲۹

والا هرجوریم که ایران باشه باز مثل یه خانواده ایم نباید اسرارخانواده رو به بیرون ببریم حالا که رفتی برو

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۳۲

توبه گرگ مرگه اینا ذات کثیفشونو نشون دادن ذات کسی هم عوض نمیشه هر اشتباهی هم قابل جبران نیست ساده لوحانس بگیم اشتباه کردن و بخشیده بشن اینا مزدور و خائن و جاسوسن کم از خودشون کلیپ نذاشتن و نشون دادن نه ایرانی هستن نه وطن پرست بنده پولن حالا هم پولشون تموم شده زوزه می کشن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۳۶

این‌ها نمک خوردن و نمکدون شکستن و در کشور خودشون بیشتر ارزش و درآمدهای آنچنانی داشتن اما به مردم ایران پشت کردن و فقط محاجرت نکردن بلکه سبب کشتار جوانان شدند و حالا هم کشور خودشون و میتونن برگردن اما دیگه حساب مردم با آنها جداست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۳۶

در همه جا صحبت و ادعا از رأفت اسلامی میشه ام به وقتش نسبت به انسان جایزالخطا همه موضع گیری میکنید اونها اشتباه کردن لطفاً شماها نظر مقرضانه ندید. خداوند آگاه بر احوال بندگانش می‌باشد.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۳۷

اینها ازبزرگشون تااون کم سن وسال فریب خوردن اگربرگردن بایددوراون شغل و سلبریتی و این قبیل اداهاروخط بکشن لااقل اگرهم بخوان خودشون وخانواده شون را ازلحاظ معیشتی اداره کنند تومملکت خودشون هستن دیگه اجنبی به ریششون نمیخنده وملت و مسئولین میبخشند اونارو.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۴۶

این هم نتیجه الکی عشق خارج بعضی از سلبریتیهای درپیی دوزاری بی ارزش

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۵۱

در ایران باید به روی مردمی که از نادانی رفتن باز شود تا بفهمن هیچ جای دنیا ایران نمیشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۶:۱۶

هرگز .. باید پاسخگویِ تحریکاتِ براندازانه ، آشوبگریها و همدستیهایِ معاندانه اشان با دشمنانِ قسم خورده یِ ایرانِ عزیزمان باشند .. این‌ها باعث و بانیِ خونریزیهایِ کفِ خیابان‌هایِ مملکتمان شدند یا باید زیر پایِ اربابهایِ صهیونیستشان له بشن یا برگردند که محاکمه و مجازاتِ حتمی در انتظارشان است

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۵۷

هر جا کوتاه اومدیم جری‌تر شدن، نباید اجازه داده بشه سربازسلبریتی‌های اسرائیل روز خوش ببینن، بایستی عبرتی شوند برای دیگر شل‌مغزها

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۴:۱۰

والله هرکس تیر به سمت این نظام انداخت بدبخت شد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۴:۱۴

خواهش میکنیم بر نگردید‌ همانجا پیش از ما بهتران بمانید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۴:۵۵

هرگز اینها حیونها را نباید بخشید چون باعث و بانی مرگ صدها جوان از این مملکت شده اند جواب خون این همه جون را چطوری می خواهند بدهند بذارید توی همون کشوری که آرزوش را داشتند راحت زندگی کنند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۶:۳۲

بسیار عالی هموطن.اینها وامثال وطن فروشهابی اصالت هیچ رحمی برای ایران سرافراز ندارند چون همه چیز انها پول ومادیات انهااز کار خود پشیمان نشده اند انهااز طرف حمایت کنندگانشان شکست خورده اند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۴:۱۸

سلام..اینها اینقدر در کشور خوشی و خوش برایشان بود..حد نداشت...شکم وقتی سیر شد .کسی جنبه نداشته باشد .عاقبتش همینه...همیشه میگم .در هرات شرایط باید وطن دوست باشیم ..هیج خونه پدری نمیشه ..ایران خونه پدری همه ماست ..تمام

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۴:۲۹

بد بود رفتی حالا خوب شده میخای برگردی.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۴:۳۰

اصلا نباید بهشون اجازه داد به کشور برگردم اینها خائن هستن برن بمیرند بدرک اشغال ها نجس.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۴:۳۵

بسم الله الرحمن الرحیم مملکت قانون داره ....

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۴:۳۶

بسم الله الرحمن الرحیم مملکت قانون داره...

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۴:۴۱

برای جاسوسی میان،به خاطر فتنه اینا چقدر نیروی انتظامی شهید شد.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۴:۴۲

هر کس تیری به سمت این نظام انداخت آوره شد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۲۲:۳۱

بخشیدن کار بزرگانه اما حتما اطمینان حاصل بشه که پشیمانند نه فقط چون الان راهی ندارند بخشیده بشن و درست زمانی که همچین اتفاق مشابهی خدایی نکرده بیفته و دوباره بر طبل وطن فروشی بکوبند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۴:۴۳

مهربان باشید انشاالله توبه کنند و برگردند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۴:۴۷

این کرمی وفرخنژاد جایی در بین مردم ندارند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۴:۴۸

خاک برسر وطن فروششون نباید اینارا راه بدن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۴:۵۴

وای نه تو رو خدا برنگردن آزموده را آزمودن خطاست خداوند بخشنده س ولی برای آدم پشیمان نه اینها که برای فرار از بی پولی وسوار مردم شدن می‌خوان برگردن . شایدم می‌خوان برگردونن اینها رو برای پروژه های بعدی 😑 تو رو خدا اعتماد نکنید به اینها .حیف از جوونهای نازنینی که به خاطر تحریکات براندازانه اینا پر پر شدن.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۴:۵۹

اینا دیگه هیچی نیستن برای ما مردم چه برسه به سلبریتی.کسی به سرزمین مادریش به آدمای هموطنش .برای ی سری چیزای پوچ خیانت کنه مفت خدا نمی ارزه.فقط همینو بگم سلبریتی به کسی میگن که اگر اوضاع مملکتش خوب نبود برای مردمش .کنار اونا بمونه اگرکمکی ازدستش برمیاد انجام بده .نه اینکه بره دنبال کیف وراحتی خودش .بعد برای ما مردم دلسوزی کنه.اونم الکی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۴:۵۹

غلط کردین برگزدین. وطن هتل نیست که هر وقت به دلخواه شما فاسدها نبود جفتک پرت کنید براش

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۰۰

باز آی اگر توبه شکستی باز آی گر کافر و گبر و بت پرستی باز آی این خانه ما منزل نومیدی نیست صدبار اگر توبه شکستی باز آی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۰۳

غلط کردین برگردین.وطن هتل نیست که هر وقت شرایط باب میل شما فاسدها نبود جفتک پرانی کنین براش

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۰۵

کاش یک فرصتی به همه ی هموطنان مقیم خارج داده بشه تا توبه کنن برگردن به آغوش وطن هیچ جا خونه ی آدم نمیشه از قدیم گفتن.یا حق

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۰۶

چرا ارژنگ امیر فضلی رو ذکر کردید؟؟؟ ایشون به دلیل مشکلات خانوادگی مجبور به مهاجرت شدند و ربطی به اپوزوسیون ندارن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۰۷

توی ایران‌ اینهمه ناز و نعمت داشتن ناشکری کردن . احترام عزت شغل خوب شهرت . فامیل و دوست و آشنا دور و برشون . رفتن اونجا که چی بشه ؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۰۸

دوشتان دقت کنید بازیگران کشور هیچ هنری ندارن وقتی خارج کشور جز تاکسی رانی کاری ازشون بر نمیاد داخل کشور هم مفید تر از اون نمیتونن باشن (منظورم از هنرمندان تمام بازیگرای داخله )

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۱۰

سلام از کجا معلوم که اینها بااین مظلوم نمایی ها هنوز درخدمت موساد نیستن و می‌خواهند بیایند وباز به خدمت دهی به صهیونها ادامهندهند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۱۱

این وطن فروشان خایین همین الان هم اگر میدان پیدا کنند باز عوض نمیشن چون عوضی وکثیف هستن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۱۳

توبه گرگ مرگه ، این خائنانیکه دستشون به خون جوانان سرزمینم آغشته شده حق برگشت رو ندارن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۱۶

هر کس به سوی جمهوری اسلامی تیر پرت کند عاقبتش اینگونه بد است.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۱۹

اگر بخوان برگردند در تلویزیون و فضای مجازی ابراز پشیمانی کرده و عذرخواهی کرده غلط کردم را تکرار و سرخم کنند جلویی ایران

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۲۲

اگه به راه غلطی که رفتن اعتراف کنن و واقعی و به دور از هرگونه دروغ و دغلی علنی اعلام کنن که اشتباه کردن و پشیمانن و میخان جبران کنن قطعا خداوند توبه پذیر و مهربانه و توبه کننده ها رو دوست داره اینطوری میتونن راحت برگردن و حتی کار قبلی شونم دوباره شروع کنن و هیچ موردی نباید باشه براشون

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۲۳

چی برگردن بعد از این همه جنایت و تحریک جونا و مرگ و کشتار حق ندارن مگه نمی گفتن غرب بهشته برید بمیرید تو بهشتون شما یه مشت بی عرضه هستید که فقط تو ایران مفت خوری می کنید هیچ جای دیگه دنیا حتی توالت شوری بهتون نمیدن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۲۳

ای عوضی ها...

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۳۴

خود کرده را تدبیر نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۳۵

برن گمشن ضدانقلابهای بی کفایت پشت کردن به ولایت فقیه ومملکت خودشون قابل بخشش نیستن چون ازروی آگاهی این کارهای ضدنقیض انجام دادن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۴۰

فرخ نژاد که ۸۰ میلیون نفر رو فدای اون پسرش معلوم نیست چه آینده ای داره کرد ، حالا روی برگشت داره ؟!

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۴۲

اینها یک مشت وطن فروش خاین هستنبله وطن مثل مادر هست ولی نه برای اینها که مادرشون را به یک مشت خاین وهرزه فروختن644

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۴۶

توبه ی گرگ مرگ است اون موقع که کری میخوندن یادشون رفته حالا پشیمون شدن ؟نه اینا دیگه جایی تو این مملکت ندارن ما این خود فروخته های وطن فروش را نمی خواهیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۴۷

با عرض سلام ،این سلبریتی ها که مردم ایران پشتشون بوده که به خیال خودشون شدن سلبریتی ،حالا هم هر غلطی که دلشون میخواد میکنن، باید مجازات بشن، چون رو خیلی‌ها تاثیر میگذارند .و متاسفانه با طناب پوسیده ی خودشون بقیه رو میکشن نه چاه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۵۱

من به عنوان یک ایرانی حاضر نیستم به این وطن‌فروش‌ها اجازه برگشت بدن؛اینها در اوج راحتی رفتن یعنی هم کار داشتن هم پول داشتن هم شهرت و اعتبار داشتن چی کم داشتن که وطن‌فروشی کردن و رفتن؛اگه قصد رفتن داشتن میتونستن خیلی آبرومندانه مهاجرت کنن مثل خیلی های دیگه که مهاجرت کردن بدون بدگویی از وطن پس این آدمها بدبختی و نکبت حق‌شون هست‌.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۵۳

حالا که کفگیرشون خورده ته دیگ یادشون افتاده برگردن.اون موقعی که رجز میخوندن و درباغ سبز بهشون نشون دادن عقلشون کجا رفته نبود.برگردن به ایران یه خاءن محسوب میشن. با پای خودشون رفتن .قدر ایران و ایرانی رو ندونستن...

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۹:۳۰

احسنت. وطن دوست واقعی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۵۳

اینها وقتی توایران بودند خیلی زندگی خوب ووضع مالی عالی داشتن .کسی که ارزش دینی و اسلامی و اجتماعی وهویت ملی خودش را به بیگانگان بفروشه همون بهتر که همچین بلایی سرش بیاد تا بقیه هم درس عبرت بگیرن .باورکنید هیچ جای برای یک ایرانی بهترازایران نیست لااقل اگر نون هم نداشته باشی کمیته امدادوسازمانهای خیریه وچهارتا آدم آبرودارودروهمسایه هست که ازیاروحمایت می کنندوخیلی هاشون دارن آبرومندتوایران زندگی می کنند .خداراشکربرای کشوری که داریم .من باتمام وجودم کشورم رادوست دارم بهش عشق می ورزم وباتمام کاستی‌ها عاشقشم .جونمو حاضرم براش بدم .کاره ای هم نیستم بگم مهمم ولی جونمو براش میدم .خاکمه .سرزمین آدم ،حکم مادرآدموداره .اینها چجوربه خودشون اجازه میدن درموردمادرشون همچین چیزهایی بگن وهمچین کارهایی انجام بدن .واقعا خجالت داره

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۵۵

این بیشرف ها ، با حرفها و رفتارشان ضربات جبران ناپذیر جانی و مالی به مردم شریف و مملکت بی نظیر ، وارد کرده اند و باید مجازات شوند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۵۸

های های خوب پوزتون کش اومد حالا چطورشدمثل کشتی شکست خورده میخواین برگردید شماها خیلی بیجا میکنید که بخواین بیایید حق ندارید پاتون رو اینطرف بزارید چطور اون موقع که پولهای یا مفت میگرفتید خیلی هار شده بودید ولی حالا کفگیرتون به ته دیگ خورده فکر کرده بودید آمریکا براتون تو بشقاب میریزه ومیزاره جلوتون به شماها نمیشه رحم کردخیلی آتیش سوزاندیدچقدر بچه های بی گناه به واسطه ی شما کشته شدندبه همین راحتی بایک کلمه معذرت خواهی راحت وارد شوید وبه ریش مابخندید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۵:۵۸

فقط محاکمه و مجازات باید اقرار به اشتباهاتشون کنند باید به غلط کردن بیفتند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۶:۰۰

به خاطر رعفت سلامی که نظام به خرج می ده اینا سوء استفاده می کنند گنده تر از دهنشون حرف می زنند به ایران واسلام خیانت می کنند بعد به غلط کردن می افتند که به ایران برگردند اصلا چرا ما باید به اینها اطمینان کنیم شاید اونجا به‌ون آموزش دادند وبه عنوان ستون پنجم دشمن می خواهند با ننه من. غریبم واشک وآه روباه صفتانه وارد ایران شوند وبه دشمن خدمت کنند ما آنها را نمی خواهیم همان جا بمانند وبمیرند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۶:۰۱

با کارهایی که کردن نشون دادن چقدر دشمن ایران و ایرانی هستن ، لیاقتشون همون جاهایی هست که رفتن لطفا مار در آستین پرورش ندید چون باز در موقعیت های حساس ضربه خواهند زد.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۶:۰۶

اگر اجازه ای هم برای برگشت اینها باشد باید فقط برای زندگی عادی باشد نه اینکه دوباره برگردن سر کارهای سابق و پول پارو کنن ، همین اندازه هم لطف بزرگی است در حق اینها

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۶:۰۸

تازه کشور از بحران ورفتار این افراد که فقط درکشور مورد توجه بودند ودیده می شدند وتصور کردند با رفتن از کشور ،ملت دیگر نمی توانند زندگی کنند.آنها حرکت وضربات خودشان را نسبت به وطن وملت ونظام انجام داده اند .سری که درد نمی کند دستمال نمی بندند.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۶:۰۸

بله ،خارج برای کسی فرش قرمز بی خودی پهن نمیکنه تو کشور معروف شدن راحت ولی داخل خارج رقابت و دیده شدن خیلی تلاش میخواد و البته خلافیت

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۶:۱۲

واسه رفتنشون به خارج از کشور به ایران وجمهوری اسلامی مردم ایران توهین کردن فکر کردن تو خارج چخبره حالا که رفتن بمونن همونجا دیگه با چه روی میخوان بیان ایران دولت نباید این خائن ها وطن فروش بهشون اجازه بده که بیان ایران همونجا تو خارج بمونن بمیرن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۶:۱۳

خوبه بعضی جای خدا نیستند و گرنه که نصف مردم اعدامی بودند خدا میفرماید ان الله یغفر الذنوب جمیعا . ان الله یحب التوابین و .... . بخشش توفیقیست که نصیب هر کس نمیشود .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۶:۱۴

اینها با جهل و نادانیشون جوانان خام ایران رو به گمراهی کشیدن،تو خاک وطن عزیزمان قد کشیدن و شهرت یافتن و اونور واق واق کردن،نونشون نبود،ابشون نبود!!!!خصوصا این کرمی و برزو ارجمند که حال بهم زنن🤮🤮امان از جهل مردم!!بله خداوند توبه پذیره توبه کنن و همونجا به زندگیشون ادامه بدن اینها دیگه مهره ی سوختن،نباید به این آسونیا اجازه بدن که به خاک وطن عزیزمان برگردن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۶:۱۸

اگه تصمیم گرفتن بهشون اجازه بازگشت بدن راحت اجازه ندن باحساب کتاب وسخت باشه طوری که تو اذهان بمونه که دیگه هیچکس جرآت تکرارشو نداشته باشه باالصطلاح نقره داغ

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۶:۴۸

باید در تلویزیون حاضر شوند وبگویند که خیانت کردند تا جوانان عزیز کم تجربه متوجه خیانت آنان بشوند آنوقت آنها ایرانی هستند چون توبه گرگ امکان نداره آنها خائن هستند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۶:۲۳

بنظرم این درست نیست که هر کس یه مدتی هر کاری خواست انجام بده ! بعدش پشیمان بشه و خوش و خرم بیاد ایران کارش رو ادامه بده !! همه اینا دستشون به خون شهدا یمان آلوده هست ! اینان باعث و بانی وضع موجود ما هستند ! حتی وضعیت اقتصادی ! تمام کسانی که در اغتشاشات شرکت کردند یه انگیزه ای رو براشون فراهم کردن ! کی این کار رو کرده !! همین سلبریتی ها ! اینا باعث و بانی مرگ کسانی هستند که تو جامعه کشته شدند !! الان درست نیست ،اینا همینطوری بیان بگن !! ببخشید !! بعد هم برن خونشون برای خودشون زندگی کنند ! باید مجازات بشن و ازشون تعهد بگیرن که به قانون مملکت پای بند باشند و بنظرم باید به مناطق دور ایران تبعید بشن !! از زندگی در پایتخت و شهرهای بزرگ منع بشن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۶:۲۴

بعضی کارها هرگز بخشیدنی نیست اگه بخشیده بشن پس خون این همه شهدا چی؟بخاطر یه مشت آدم مزخرف ریخته شد.😡😡😡😡

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۶:۲۷

من هم تقاضا دارم بخشیده شوند چون نه فقط اینها بلکه اکثر مردم ما فکر می کنند تا پایشان به خارج کشور رسید بهشت شروع می شود و تمام مشکلاتشان حل می شودمثل یک کودک ابله هستند. ولی در مورد خساراتی که جامعه زدند هم امیدوارم قوه قضاییه با ارفاق کوتاه بباید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۶:۲۸

بیخود کردین میرید از ایران چرتو پرت میگید انوقت دوباره برگردید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۶:۲۸

ولله هر کس به سمت این نظام تیر انداخت آواره شد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۶:۲۹

این آشغال هارو راه ندین.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۶:۳۰

توبه گرگ مرگ هست لعنت به هرچی بی ایمان وبی دین وخدانشناس

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۶:۳۲

اگه اون کسانی که به خاطر تحریک شما کشته یا شهید شدند زنده شدند شما هم بر می گردید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۶:۳۶

غلت کردن وطن فروشان فرخ نژاد اینها اصلا نباید زنده باشن. قانون کشور باید اجراع بشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۶:۳۹

اول محاکمه و عدم کار حرفه‌ای و بعد ول چریدن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۶:۴۴

این خانم صالحی در آخر پیام استیصالش به همفکرانش میگه : به خاطر این که در بازگشت مجبور به سکوت هستم مغذرت می خوام . یعنی این خانم پشیمون نیست بلکه درمانده شده و اگر فرصت پیدا کنه باز کارهای سابق رو تکرار می کنه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۶:۴۷

سلبریتی های بیشرف هار حق بازگشت به میهن پاک اسلامی را ندارند همینها بودند که از بیت المال چریدند و در آخر لگد زدند و عده ای جوان پاک و مدافع امنیت را به کشتن دادند اینها فقطدباید محاکمه و به اشد مجازات محکوم شوند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۷:۰۳

باید تعهد بدن حالا که فهم سیاسی ندارن و نمیتونن درست تحلیل کرده و اقدام کنن وقتی برگشتن به هیچ عنوان تو مسائل سیاسی دخالت نکنن و نظر ندن وگرنه به هیچ عنوان نباید برگردن، نوجوان‌ها‌یی که متاسفانه تحت تاثیر فضای مجازی و این سلبریتیای دوزاری هستن، بازیچه اینا نیستن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۷:۰۶

سلام یه درخواست اول اینکه وقتی امدند باید بر اساس جرم شان برخورد شود و دوم حق هیچ نوع فعالیت هنری نباید داشته باشن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۷:۱۸

سلبریتی ها فراری و خائن باید تاوان بدن مخصوصا حمید فرخ نژاد نامرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۷:۳۱

شماها که از امام حسین ع بالاتر نیستید ذره ای گرد خاک پای او نمی‌شوید در آخرین لحظه عمر مبارکش از دشمنانی که این همه ستم کردند مهربانی نشون داد اما متاسفانه بد کردند اما اینها که واقعا گول خوردند و اشتباه کردند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۷:۳۴

پولشون داره تموم میشه .پشیمون شدن از کارشون

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۷:۳۹

زمان سختی به ایران وملتش پشت کردن و رفتن چون منافع خودشون مهم تر از کشور و ملتش بود و حالا دیدن اونور یه دروغ بیش نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۷:۴۸

نباید برگردند باید مجازات بشند تا بقیه خودشونو جم کنند وطن فروشا

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۷:۵۳

هرکی خربزه میخوره پای لرزشم بایدبشینه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۸:۰۰

اینا باید درس عبرت بشن برای بقیه که بدونن پشت کردن به وطن نه تنها خوشبختی نمیاره بلکه آوارگی و بیچارگی رو به ارمغان میاره

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۸:۱۴

این حمید فرخ نژاد رو خواهشا راهش ندید که خیلی بی چشمو رو هس

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۰۴:۴۹

این وطن فروشها خائن هستن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۹:۰۵

اول باید بلند بگن غلط کردیم....خسارتش بدهند و جبران گذشته بکنن.....طبق قانون باهاشون برخورد بشه..... البته توبه شون مثل تتلو نباشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۹:۲۲

بخشش و هدایت به جامع بهترین کار است فرزندان ایران هستند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۹:۴۴

سلام به نظر من حتمن اجاره ورود بدید بیان آقای کرمی وفرخ نژاد از نزدیک با منافقان وحیله گران برخورد داشتن وبرای شناخت بیشتر دشمن باید بیان وکاملا تخلیه اطلاعاتی شن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۹:۴۶

الهی که من قربون هرچی ایرانی وطن پرست برم تمام نظرات رو خوندم چقدر خوشحالم که هموطنانم اینقدر وطن پرستن ووطن اینقدردوست دارند.جهت اطلاع غرب گدایان وکسانی که سنگ امریکا وکاناداواروپاروبه سینه میزنن.برای ایرانی اصیل وبااصل ونصب هیچ جای دنیا ایران نمیشه این خائنین حق ورودبه ایران جان روندارن درسته خداوند بخشنده است ولی تکلیف این همه خونهای ریخته شده که به گردن کیست .اینها باید تک تک شون زیر پای ایرانیان لگدکوب بشن بخصوص اون فرخ نژاد که خودشو پسرشو خانوادش فدای 90میلیون ایرانی توی ایران بشن انشاءالله.باپول ملت ایران گنده شدن معروف شدن .هارشدن واق واق راه انداختن اینها باید ازملیت ایرانی خارج کرد چون مایه ننگ ایران جان هستن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۹:۵۵

بایستی حتما محاکمه شوند و جوابگوی کارهای خودشون باشن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۹:۵۶

بهتره تو همون بهشتی که وعده گرفته بودند بمونن اینا باعث انحراف افکار جوونای کشور شدند ما وطن پرست میخواهیم نه وطن فروش جانم فدای وطنم ،وطنم پاره تنم ایران عزیزم پاینده باشی ان شاالله

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۹:۵۹

ایران مال همه ایرانیانه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۲۰:۲۴

نباید به اینا رحم کرد نمک خوردن و نمکدون شکستن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۲۰:۳۳

باید فرصتی دوباره به انها داد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۲۰:۵۶

از احسان کرمی بشدت متنفرم به مردم ومنافع کشور لطمه زد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۲۱:۲۰

غلط می کنند برگردنند زمانی که ایران اوضاع خوبی نداشت خودشون رو نشون دادن حالا که دیدن همه چیز خوبه و کشورهای بیگانه از اونها به جای دستمال استفاده کردند افتادن به غلط کردن، چیه دوباره می خواهید بیایید خون یک عده بی گناه رو بریزید وطن فروشها خائن شما ها کسی نبودید توهم زده بودید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۲۱:۲۵

عفو و رافت اسلامی در حق شان اعمال باید شود‌.پشیمام نادم هستند و دلشون میخاد برگردند به وطن شون باید بهشون اجازه بدند برگردند.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۲۱:۳۵

غلط کردن رفتندآدم بشن بیان

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۲۱:۳۵

با چه رویی میخوان برگردن !تو بگو حکومت بخشید ،خودشون خجالت نمیکشن از خانواده شهداء

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۲۱:۵۰

وطن فروش و خائن هستن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۲۲:۰۱

نباید برگرداند بخصوص حمید فرخ نژاد اون موقع می گفت همه ایران فدای پسرم برزو ارجمند با مهناز افشار همچنین

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۲۲:۰۵

همشون باید به گدایی بیفتند .خوشی ور دلشونو زده بود که دست به چنین خیانتی زدند .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۲۲:۲۴

این افراد هر وقت شرایط جور شد دوباره علیه ایران توطئه میکنن خاک بر سرشان با دولت جمهوری اسلامی جون گرفتن وادم شدن اینجوری علیه دولت بلند شدن همونجا بمونید عشق وحالتون را کنید ببینید به عنوان برده هم قبولتون دارن یا نه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۲۲:۲۵

نباید اجازه بدن برگردن.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۲۲:۲۶

خانم صالحی وسایرهنرپیشه هایی که درسایه ی معرفت مردم ایران و بسترهایی که برای آنها ازسوی کشور ایجادشده بودتوانسته بودند به توفیقات مالی وپایگاههایی اجتماعی مناسب حتی بالاتر ازحد نام واستعدادهایشان نایل شوند که دراین اثنا دچارنوعی خودباوری کاذب میشوندو به گمان تداوم همان موفقیت ها در خارج ازکشور چمدان ها را به عزم مهاجرت می بندندو پس ازمدتی بلاتکلیفی و سرگردانی تازه پی به نقش مردم ایران و کشورمان در کسب توفیقات خود میبرند و اکنون با گفتار خود ویا رفتار خود وحتی با سکوت و سیمای خود اقرار باین امر مهم مینمایندو درواقع مصداق بارز روسیاهی میشوندامیداست نظام با رافت اسلامی برخوردنمایدتادرنهایت اینان بتوانند دوباره جزو ظرفیت های هنری کشورعزیزمان لقب گیرند...یاحق

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۲۲:۲۷

شما که در رسانه تلوزیون وسینما تاج سر بودید ، خاک برسری ها خوشی زد زیر سرتون شما همکاران سیا مدساد ورضا پهلوی برگردید برای جاسوسی شما لیاقت نداشتید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۲۲:۴۰

باید دید اگه وضعیت مالی و حرفه شون خارج از کشور بهم نمیریخت و یا وضعشون بهتر میشد بازم نادم و پشیمان میشدن؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۲۲:۴۱

اینهمه از کشورشون از خاکی که توش پیشرفت کردن و معروف شدن بدگویی کردنو با نفرت پا گذاشتن اونور آب بعدم با حرفاشون فتنه به پا کردن و تو اغتشاشات دست داشتن حالا با پررویی و وقاحت تمام می‌خوان برگردن که چی بشه باز فعالیتشونو از سر بگیرن و بیفتن به جون مردم و خون یک عده بی گناه ریخته بشه. آدمهای نفرت انگیز شدن که دیگه حتی متنفرم از اینکه فیلمی که توش بازی کردنو ببینم.وطن فروش های بی وجود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۲۲:۴۹

چه زود به غلط افتادن افتادید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۹:۳۹

همشون چهره های منفور بودند ک علیه نظام دست ب توطئه زدند، بی لیاقت های وطن فروش..‌.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۲۳:۱۷

حالا که هیچکس محلشون نمیده می‌خوان بیان

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۲۳:۵۴

اول باید محاکمه بشن که دیگه کسی جرات نکنه شاخ و شونه بکشه وجوونا رو تحریک کنه تا بعد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۲۳:۵۷

وطن فروشی بد است وباید مجازات شوند اما اینها جوگیر شدند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۸:۵۵

هرگز بخشیده نشوند چون با بخشش چنین افراد راهی گستاخی برا افراد دیگه باز میشود و هر کسی در هر رسته ای به خودش اجازه گستاخی وبه پا کردن فتنه می‌کند به بهانه اینکه با این افراد چکار کردن که با ما بکنن، هرگز هرگز

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۰:۱۲

اون موقع که جیک جیک مستونتون بود فکر زمستونتون نیود؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۰:۱۸

توبه ی گرگ مرگ هست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۰:۳۵

باید اجازه بدن بیاد و به محض اومدن اعدام بشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۳:۰۰

هرکی با ایران در افتاد ور افتاد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۳:۰۳

هر دستوری رهبر بدهند همان درست وبی عیب ونقص هست تمام‌

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۴:۳۱

بقول سردار شهیدسلیمانی ب ولله هرکس که تیری به این نظام انداخت آواره شد🇮🇷🇮🇷🇮🇷

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۴:۴۶

من شدیدا بابرگشت این سلبیریتی های خائن ووطن فروش که درآشوب کشورنقش داشتن وازقاتلین شهدای مظلوم اغتشاشات دفاع کردن شدیدامخالفم.باشن همونجاییکه هستن فقروفلاکت انتخاب خودِآواره شونه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۵:۱۷

سردار سلیمانی: والله هرکس تیر به سمت این نظام انداخت آواره شد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۵:۳۸

چه خوب گفت سردار دلها: والله هر کس به سمت این نظام تیری انداخت، آواره شد. ولی اینها دارند اشک تمساح می ریزند. اگر برگردند، باز دوباره ممکن است آشوب کنند. اتفاقا باید اینها همینطور آواره بمانند تا درس عبرتی برای دیگران شوند.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۵:۵۳

بیخود ..رفتید وخیانتهای خود را کردید وپولتان که تمام شد حالا .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۵:۵۸

(خلایق هرچه لایق) واقعابرازنده همچین سلبریتیهایی هست که درکشور جمهوری اسلامی پرورش یافتندوتحصیل کردند وبه جایی رسیدندودرعوض اینکه در جاها و زمانهای حساس از نظام و کشور و مردم دربرابر تهاجم ترکیبی دشمن حمایت کنندشمشیر از رو بستند وبادشمنان همسو شدند تانظام حکومتی کشور را سرنگون کنند و ثمره خون هزاران شهید رابه هدر دهند،حالا مردم هم کم حافظه نیستند وبه خوبی حرکات شمارا رصد میکنند،اگه میخواهید برگردیدباید تقاص خون شهدای امنیت وطن را بپردازیدکه بهای کمی نیست شاید کمی از الام مردم کشورمان کاسته شود،بیاین ما منتظریم....

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۶:۰۲

اینها خون شهدا به گردنشونه میان باید محاکمه بشند و اجازه کار در رسانه های دولتی بهشون نباید داد معلوم نیست شاید آنطرف آموزش جاسوسی بهشون داده باشند اصلا قابل اعتماد نیستند. مارا به خیر اینها امید نیست شر مرسانید.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۶:۰۵

هرکس بیاد بیاد ولی فرخ نژاد که می‌گفت همه مردم ایران فدا تار موی پسرم دستم بهش برسه خودم حقشو میذارم کف دستش

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۶:۰۸

رفتن آموزش دیدن آماده شدن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۶:۱۹

اگر واقعااا پشیمان هستند ،اولا همانطور که علنی مخالفت و توهین و فحاشی کردند ،علنی توبه و از رهبری و ملت و مخصوصا خانواده های معظم شهدا عذر خواهی کنندو ثانیا کمپین پشیمان شده ها راه بیندازند،تا لااقل ذره ای از دین خودشون رو به مملکت و نظام و مردم علی الخصوص خانواده معظم شهدا و حتی خانواده هایی که آسیب دیدند بپردازند.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۶:۲۹

نباید مماشات بشه با این افراد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۶:۲۹

فکرنمیکنم پشیمان شده باشند.باتغییردولت وسرکارآمدن مجدداصلاحطلبا دوباره هوایی شدن برگردن.واگه بازم حوادثی مثل سال1401اتفاق بیفته اینابازم وسط میدان خواهندبود.فعلا بوی کباب به مشامشون رسیده.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۶:۵۱

یاید در داخل محاکمه بشوند تا درس عبرتی شوند برای همه براندازان، البته کلی هم پول و پله از شبکه های معاند گیرشون اومده که باید تحویل موسسات خیریه داخل بدهند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۶:۵۷

آدم رو سگ بگیره ، جو نگیره.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۷:۰۳

بنظرم هرکس به غیر از فرخ نژاد گفته بود ملت فدای بچم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۷:۱۶

چیه که بیان یه مشت بازیگر درجه ۳ که در مورد هر اتفاق و موضوعی اظهار نظر میکنند‌ الان که جیبشون خالی شده به فکر ایران افتادند !!!

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۷:۲۶

سلام.من خواهش میکنم اصلا راهشون ندین برگردن. ایران بدون اوناهم به زندگی ادامه داده. چندتا ... کمتر. اونا تو خون ریزی همه کسایی که کشته شدن شریک جرم هستن. چه اونایی که آشوبگر بودن چه اینور ماجرا. میخوان برگردن باز آشوب کنند.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۷:۲۹

مرگ برسلبریتیهای وطن فروش خائن ومزدور ننگ به شماها بخدا که فقط وفقط بدلیل جاسوسی و گرسنگی دوبارشونه برگشتشون هیچ اعتمادی نیست بخدا

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۷:۲۹

به نظر من این سلبرتیها را نباید رحم کرد چون در بدترین مرحله از کشور پشت به مردم کردند همه اینها با حمایت مردم برای خودشون نامی دست پا کردند باید تاوان این خطاهای خودشون رو بدن نباید به اینا اجازه ورود به کشور رو بدن باید مثل ... زندگی کنند تا قدر عافیت رود بدونن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۷:۳۰

هرکی رو راه می‌دید بدید فقط این مهناز افشار که با شوهر شیر خشک فاسد وارد می‌کرد و چندین کودک شیرخوار بیچاره رو به کشتن دادند اجازه ورود بهش ندین یا حداقل با قصاص باشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۷:۳۱

حق ندارن بیان کسی منتظرشون نیست چه بسا بخوان بیان بشن نفوذی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۷:۳۵

با سلام،آنهایی که خوابند یا خود را به خواب زدن با لگد دشمن بیدار می شود، آنها باید همانجا بمانند و بپوسن تا درس عبرتی برای دیگران شوند، البته دشمنان حق دارند به اینها روی خوش نشان ندهند چرا که اینها پشت به کشورشان کردند و چه معلوم که به اینها هم خیانت نکنند.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۷:۴۱

حتی اگر دوباره خطا کنند بزرگواری با بخشش است بخشش نه به معنی نادیده گرفتن کسی که خطا کرده باید جبران کند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۷:۴۸

پولتون ته کشیده میخواین جیب پر پول کنن باز برگردن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۷:۵۰

خخخخ ماموریت تمام شد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۷:۵۷

بوی کباب اصلاحات به مشامشون خورده ما مخالف اومدنشون نیستیم به شرط اینکه محاکمه بشن و به تک تک اتهاماتشون رسیدگی بشه و حکم قاطع صادر بشه.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۷:۵۸

اصلا نباید این آشوبگرا به ایران برگردن احتمالا یک نقشه یا هدف خاص از برگشتن و پشیمان شدن دارن منو شما نمیدونیم وقتی اون فرخ نژاد همه ملت ایرانو فدای پسرش میکنه اگر قانون ایران هم او را ببخشه یا باید پسرشو بیاره فدای ملت ایران بکنه و بگه غلط کردم یاوه گویی کردم یا به مدت ده سال پشت میله های زندان اب خنک بخوره این که نشد هر کس از اینطرف رفت اونطرف هار بشه به همه دولت و ملت و نظام توهین بکنه بعد که دید اونطرف مجبوره کاسه گدایی دست بگیره ویدیو بذاره گریه کنه بگه میخوام برگردم نمیشه قانون نباید اجازه برگشتن به خاک ایران عزیزو به این وطن فروشهای از خود بیخبر بده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۸:۵۸

غلط کردن که رفتن بیخود کردن میخوان برگردن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۹:۱۸

سلبیریتی های وطن فروش...،

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۹:۱۹

بی لیاقتای وطن فروش.حقتونه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۹:۴۱

وقتی کسانی که با پول این مردم بزرگ شدن و پشت به مملکت خود میکنند چه بهتر دیگه بر نگردند واسه اربابانشون دم تکون بده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۰۹:۵۹

این افراد یک جامعه را بهم ریختند و باعث تنش در سطح کشور و ریخته شدن خون های پاکی چون شهید عجمیان و شهید آرمان علی وردی شدند با اظهار نظر های بی پایه و اساس شان و حتی جوانان این سرزمین را جلو انداختند تا به اهداف کثیف خود برسند نباید اجازه داده شود تا این شیاطین دوباره به ایران بازگردند چرا که این ها لیاقت عافیت ندارند .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۰:۲۲

هرکسی هم برگرده آقای فرح نژاد نباید روش بشه برگرده . بخاطر توهینش به هشتاد میلیون ایرانی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۰:۲۳

نزارید بیان ایران الان پولشان ته کشیده به فکرتوبه افتاداند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۰:۵۵

باید محاکمه بشن و حتی سنگین تر چون اینها سالیان متمادی در کشور به عنوان چهره ی شناخته شده و محبوب برای مردم الگو بودن وباعث شدن جوی درجامعه به پا کنن که نتیجه ش آشوب وراه اندازی ضررهای جانی و مالی شدن پس باید جواب بدن وبه راحتی بخشوده نشن امیدوارم که مسولین خون شهدا رو فراموش نکنن وجاه طلبی و زیاده خواهی این ناهنرمندان فراموش نشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۱:۰۲

راه دادن اونا به داخل کشور اشتباه محضه باز چه نقشه آیی دارن برای ایران خدا عالمه مردم نباید بزارن همچین اتفاقی بیفته.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۱:۰۹

پس اون همه ادمی که به خاطر حماقت این جماعت کشته شدن چی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۱:۲۹

گفته بودم یه روز مثل سگ پشیمون میشین برمیگردین مگه نمی گفتین اونورآب مدینه فاضله هست ودررفاه کامل چی شد کم آوردین شماها مملکت خودتون رو به اجنبی ها فروختین حالا میخواین برگردین باید محاکمه بشین وطن فروشای بی وطن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۱:۳۹

با این اوضاع کشور الان هم نباید به سلبریتی اعتماد کرد شاید هنوز هم نقشه هایی دارند و این هم فیلمشو هست که برگردوندن ای دیگر در سر دارند.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۱:۴۴

این افراد مدتی در اختیار سرویس های اطلاعاتی غربی بودن ،چه بسا هدف از برگش ضربه از داخل نباشه؟؟ همه افراد حق اعتراض دارن ولی از راهش نه توهین به همه جامعه !

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۱:۴۵

من به توبه گرگ اعتماد ندارم. یعنی چه که تا کمی آشوب میشه می‌پرند تو بغل بیگانگان و تا آشوب می خوابه دوباره پروژه می گیرند از همان بیگانگان که بیاند توی ایران یک آشوب جدید به پا کنند؟ مگر دراز گوش هستیم که یادمان برود چطور نیروهای انتظامی بیگناه کشته شدند و حجاب برباد رفت ؟ هزینه اینها از جیب ما ایرانی‌ها به جیب این خائنین رفت. اگر می خواهند برگردند باید هزینه خرابی‌ها را اول بدهند بعد هم حجاب را به سرجای اول برگردانند اونوقت شاید روی کارشان فکر کنیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۲:۲۲

غلط کردن میخان برگردن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۲:۳۱

حواستون جمع باشه،اینایی که این همه ادعا داشتن چرا میخوان برگردن،اینان خیانت کارن از کجا معلوم خیانت ازاین بالاتر نکنن،شاید هم آموزش دیده از صهیونیست باشن،حالا اینقدر مظلوم نمایی میکنن،تا کسانی که باید اجازه ورود بدن دلشون به رحم بیاد،تا دوباره بتونن به فکر پلیدواحداف پلید شان برسن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۳:۵۳

نباید بیان بیشتر اینا زندگی ما مردم مختل کردن، از اگهی تبلیغاتیشون الکی به ماها سفارش میدن و خودشون قبولش ندارن بگیر...برهم زدن احساسات مردم با پستاشون و..

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۳:۲۶

باسلام خوب سرتون به سنگ خورده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۳:۳۲

بخدا اگه دوباره اونور یه پستی بهشون بدند خیانت می‌کنند اگه اگر واقعا پشیمونن بیان محاکمه بشند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۳:۵۳

خدایی اگه بهشون سرویس میدادن و وضعیت خوبی داشتن باز از ریختن خون شهیدامون پشیمون میشدن؟ بی پولی باعث شده بخوان برگردن یا عذاب وجدان ؟ اینا خیلی فرق داره باهم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۴:۰۰

خب نون این مملکت خوردن به نوا رسیدن شرف اگه داشتن یادشون نمی‌رفت ولی پشیمون شدن هم حرفیه اونا الان تو عذابن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۴:۱۹

ی مشت خائن وطن فروش، اون موقعی که براتون نفع داشت کری میخوندید و به فکر هم وطنان و جوونای این مملکت نبودین ک شما رو الگوی خودشون قرار داده بودن، حالا که کفگیرتون ته دیگ خورده اظهار پشیمانی میکنید؟ باید به سخت ترین شکل ممکن مجازات بشین، باید تقاص خون تک تک شهدا رو پس بدین،خدا تقاص تمااااام جنایت هاتونو ازتون میگیره، شماها هیچی نبودین ما مردم بهتون ارزش دادیم، حیف از ملیت ایرانی برای شما خائن های پول پرست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۴:۳۲

چه شد که وطن فروش‌های پست فطرت یاد وطن کردند رفتن اونور دیدند کسی تحویلشون نمیگیرند قصد بازگشت دارند حالم از این آشغالها بهم میخوره

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۴:۳۳

اینا با چه رویی میخوان برگردن اصلا کارهاشون قابل بخشش نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۴:۴۳

به خدا هیچ جا وطن آدم نمیشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۴:۴۸

سلام. به قول یکی: معروف های بی صرفههه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۴:۵۶

سلام انسان ممکن الخطاست نه جایزالخطا خطای اینا ساده کوچک و ساده نیست باید در قبال خیانت و وطن فروشی محاکمه بشن وتقاص پس بدن. وگرنه خون امثال شهید آرمان علی وردی و شهید عجمیان به هدر می ره.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۵:۲۶

سلام بنظر من بخشیدن خیلی خوبه ولی اینها چون بیسواد وجوانان نبودن باید اینها تنبیه شوند یعنی ممنوع والکار شوند تابدونن که خیانت به کشور خود که با پول ان کشور مشهور شدن وزمانی به جفتک انداختن کردن باید توان پس بدهند ،عیبنداره یک زمانی در اوج بودید وجفتک انداختید وی زمانی هم به دست فروشی وجمع کردن نان خشک مشغول باشید تا کمی ب عقل اید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۵:۴۹

بی شرفای وطن فروش اصلا دوست نداریم برگردن ،ایران بدون این ها و بقیه همکاراشون جای بهتری میشه اگر هم میان باید مجازات بشن تا درس عبرتی باشه برای سایرین

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۵:۵۰

به نظرم حق برگشتن به ایران رو ندارن قرار نیست هر وقت خواستن به کشور خیانت کنند و هر وقت خواستن و دیدن نفع تو ایرانه برگردن ما این کشورو با جون و خونمون نگه داشتیم اجازه نمیدیم کسایی که با جون جوون هامون بازی کردن تو این مملکت باشن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۶:۴۸

حق ندارند وارد ایران شوند وطن فروشان احمق بروید پیش ارباباتون ایران جای ایرانی با غیرته نه هرکس که ادعای ایرانی میکند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۷:۴۱

دیگه باید از سلبریتی ها اینقدری بت نسازن که دنیا و آخرت مردم رو روی انگشتشون بچرخونن...

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۷:۴۱

سلام با این ارازل باید مثل مفسد فی الارض برخورد شود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۸:۲۲

پشیمونن اینجا کشور اونام هست .اذیتشون نکنید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۹:۰۰

روزانه دهها کودک توی غزه شهید میشن اما هیچ کدام سلبریتی ها هیچ حمایتی ازشون نمیکنن بعنوان یک شهروند ایرانی مخالف بازگشت این افراد به ایران هستم . اونا بمعنای واقعی منافق هستن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۱۹:۱۷

مردم ایران اجازه شما سلبریتی های وطن فروش را به ایران نمی دهند موقع ای که با حمایت ما مردم پول پارو میکردید و از ایران خارج شدید و توهین به رژیم جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیز ایران را می‌کردید حالا فراموش کردید تا بی پولی خورد به سرتون حالا که دیگر پول ندارید همه پولتون تو کشور خارج عشق و حال و عیاشی کردید دیگه حق بازگشت به ایران را ندارید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۲۰:۳۲

چرا عزت رو تبدیل به ذلت کنی .آخه حیف نبود الان با چه رویی برمیگردین

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۲۲:۱۳

هیچ تضمینی نیست.مثل منافقایی که بخشیده شدن ودوباره از پشت خنجر زدن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۲۳:۰۹

خود فروش و وطن فروش‌های احمق هوا و هوس زده بود بسرتون چ برگشتی ننگ ب شما سلبریتی های مزخرف و نمک نشناسها الگوی کثیف بودین برا جوانهای ما

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۲۳:۲۳

اینها الکی اظهار پشیمانی میکنند اینها آموزشهای لازم از صهیونیست دیده اند حالا با توبه میخوان وارد مملکت شوند وکارشان را آن طور که آموزش دیدن ادامه دهند دروغگو هستند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۳ ۲۳:۲۷

شما تمامیتان اشتباه میکنید،،پول توجیبیتان تموم شده،،

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۰۲:۲۴

انشالله هیچ وقت راهشون ندن تو مملکت اینا وطن فروش و بی لیاقت اند که قدر کشور خودشون را نمیدونند.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۱۱:۵۵

راهشون ندید خواهشا

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۱۳:۰۵

توبه گرگ مرگ است گشنه شدن خودشون رو زدن به موش مردگی .نه غیرت دارند نه عرق ملی فقط می‌خوان بیان باز هم جیبشون رو پر کنند هر رفتاری کردند باز هم بعد از سیری دوباره تکرار میکنند وجوونهای بیگناه وساده رو تحریک می‌کنند و فدای خود وافکارپوچشان میکنند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۱۴:۱۱

اون روزهایی که اغتشاش میکردن باید فکر امروز بودن اینا رو ما معروف کردیم ولی گفتند دیگه با تلویزیون همکاری نمی‌کنیم برن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۱۴:۲۰

سلام بزارین بیان انسان جایزالخطاست اینا قول خوردن اینها خیلی مردمو خندوندند منم خیلی ناراحت بودم که علیه ایران بپا خاستن اما ما این بازیگرانو دوس داریم خاهش میکنم از مسعدلین هعزیز ی فرصت بهشون بدن ممنون م

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۱۴:۳۷

اسلام دین مهربانی. نه جنگ

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۱۴:۴۰

بله شنیدید که میگن وقتی زمستان رفت روسیاهی به زغال میمونه وطن فروشی به این اسونی مگه میشه؟ .حالا یه کم خجالت وشرمندگی بکشید بد نیست رفتید پیش خودتو ن گفتید علی اباد هم شهریه به خدا چقندر هم اونجا قربش از شما بهتره حالا مثل لشکر فلاکت زده برگردید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۱۵:۳۰

اینا خائنی بیش نیستند. مخصوصا فرخ نژاد که می‌گفت همه مردم ایران فدای یه تار موی گندیده ی پسرم. بدم میاد ازشون

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۱۶:۳۷

نظرات بالا را خواندم به نظر من شما تعصب بیجا دارید یک حرفی زدن اشتباه کردند اشکال نداره وطنشونه باید برگردند.شما نعوذ بالله خدا نیستید .وقتی خدا بنده اش را با توبه میبخشه شما چکاره اید که اظهار نظر میکنید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۱۶:۰۶

اون ها هم هم وطن ما هستن و از این خاک سهم دارن ما در حد قضاوت نیستیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۱۶:۰۷

اون ها هم هم وطن ما هستن و از این خاک سهم دارن ما در حد قضاوت نیستیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۱۶:۳۶

لطفاً برنگردین با تشکر ، حمید فرخ نژاد گفت همه ایران فدای بچم ! آدم خجالت میکشه به شهدا و جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان بگه اینها ایرانی هستن این حرف ها رو گفتن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۱۶:۴۳

باسلام من‌بابخششون‌موافقم‌آدم‌هستن‌وجایزالخطا‌وباب‌توبه‌ هم‌همیشه‌بازهست‌،ماازخداکه‌بالاترنیستیم‌که‌نبخشیم‌البته‌ توبه‌واقعی‌بایدبکنن،خطائی‌کردن‌واگرثابت‌کردن‌که‌واقعا‌ پشیمان‌هستن‌بایدبخشیده‌بشن‌،مامسلمانیم‌وبایدگذست‌ کنیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۱۸:۲۶

روحت شاد حاج قاسم عزیز: هرکسی سنگی به سمت این نظام پرتاب کرد آواره شد.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۲۰:۴۸

باعرض سلام خسته نباشی خواستم بگم این آدمها خون به دل ملت کردن با آن کارهای که انجام دادن حالا با یک فیلم کوتاه اونم نه که بیان بگن پشیمان از کار خود هستم اینها باید در دادگاه جواب گو کارهایشان باشن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۲۱:۱۰

به هیچ عنوان نباید اجازه داد پای اینها به ایران عزیزمون وارد بشه اینها مشتی خود فروخته و عامل نفوذی هستند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۴ ۲۳:۱۰

این اشغالا به هیچ عنوان نباید برگردند چشمشون کور همونجابمونن کاسه لیسی غربیارو بکنن کثافتای وطن فروش

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۵ ۰۰:۴۷

اگر وضع مالی‌شان خوب بود و جایی در سالن‌های نمایش اروپا و آمریکا داشتند، همچنان همان رفتارهای پیشین را ادامه می دادند.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۵ ۰۱:۲۵

این کشور جای خائن و وطن فروش نیست، زمانی که به مردم اهانت کردن یک درصد فکر نکردن به امروز... ایران کشور خوبی نیست بمونن همون سواحل هاوایی لذت شو ببرن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۵ ۰۸:۴۷

دم حاجیمون گرم که گفت: وا... هر کس تیری به سمت این نظام انداخت آواره شد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۵ ۰۸:۴۹

کسی گرگ را به خونش راه نمی دهد حتی اگر بگه توبه کردم ، این اشخاص خیلی صادقانه دارند میگویند فقط فشار اقتصادی خارج از کشور ایران است که میخواهند بر گردند و الا دلیل دیگری ندارد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۷ ۰۷:۰۲

فهمیدن که هیچ جا پول مفت بهشون نمیدن.پولشون ته کشیده دوباره میان کیسه هاشونو بدوزن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۸ ۱۰:۵۲

وقتی خانم صالحی میگفت به امید روزی که تک تک شما رو از درختهای خیابان ولیعصر آویزن کنیم، باید به این فکر میکرد که با این حرفش خشم ونفرت چندتا جوون و نوجون نسبت به نیروهای بسیج و انتظامی و مذهبی ها برانگیخته میشه، چندنفر با همین تحریک ها سربازای مظلوم پلیس رو ضرب وشتم کردن، شعار دادن، سطل آتش زدن، اینا قابل بخششه واقعا؟؟!!!

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۸ ۱۱:۲۰

اقای فرخنژادیروز گفتی تمام مردم فدای پسرم . حالا باید بگی پسرم فدای تمام مردم ایران تا برگردی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۸ ۱۶:۰۱

پرستو صالحی که مثل یه تروریست حرف میزد و می خواست یه عده رو از درختای ولیعصر آویزون کنه. فرخ نژاد هم تا تونست به ایران ضربه زد. درست در بدترین شرایط بیشترین ضربه رو به ایران زدن. دشمنان ایران از کارهای اینا داشتن بشکن میزدن. یه عده رو مثل داعشی ها کرده بودن ریخته بودن تو خیابونها. اینا حق ندارن برگردن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۹ ۰۰:۵۷

مانمیخواهیم برگردن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۹ ۲۳:۲۰

آخر عاقبت وطن فروشی و جو گیر شدن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۱ ۰۸:۱۶

خداوند توبه کنندگان را دوست دارد و به آنها مهربان است.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۱ ۲۳:۲۵

اون مردکه‌ فرح نژاد و بیارین دهنشو سرویس کنید که می‌گفت ۸۰ملیون‌ ایرانی فدای پسرم‌ مردکه خائن‌ وطن فروش