• پنجشنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403051107154
  • خبرنگار : 50416

شهید «اسماعیل هنیه» یکی از رهبران خلاق و برجسته جبهه مبارزه با کفر بود

شهید «اسماعیل هنیه» یکی از رهبران خلاق و برجسته جبهه مبارزه با کفر بود

ایسنا/همدان سلمان اسماعیلی فرماندار و محمد علی ارزنده، امام جمعه ملایر در پی شهادت مظلومانه «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین، پیامی مشترک صادر کردند.

در این پیام آمده است: باری دیگر یکی از فرزندان برومند و شایسته جبهه مقاومت اسلامی که عمر بابرکت خود را در راه اعتلای پرچم و نام بلند اسلام صرف کرد شهد شیرین شهادت را نوشید و روح بلندش آسمانی شد. شهید اسماعیل هنیه یکی از رهبران خلاق و برجسته این جبهه بزرگ مبارزه با کفر بود که نقش بسزایی در مصاف با رژیم کودک‌کش اسرائیل داشت و ناجوانمردانه مورد هجمه تروریست‌های بزدل قرار گرفت و به شهادت رسید.

در این پیام ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شخصیت برجسته مبارزه با کفر و ظلم به محضر رهبر عالی قدر جهان اسلام و فرمانده بزرگ و با کفایت جبهه حق و مقاومت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مردم مظلوم، ستم دیده و قهرمان فلسطین، جبهه مقاومت اسلامی در منطقه و همه آزادگان سربلند در سراسر جهان اعلام شد: بی گمان این خون های با برکت بی نتیجه نخواهد بود و ثمره آن نابودی حتمی و قطعی رژیم جعلی و تروریستی اسرائیل خواهد بود.

همچنین هیات رئیسه دانشگاه ملایر نیز در پیامی شهادت را اجر و پاداش خداوند متعال به مردان بزرگ منش و با اخلاص دانست که پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت مخلصانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و دشمنان قسم خورده اسلام، متاع جان خویش را در طبق اخلاص نهاده، به ساحت قدسی معبود تقدیم نموده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز یک بار دیگر رژیم اشغالگر قدس که جنایات کشتار مردم مظلوم و بی دفاع را در پرونده خود دارد، نقاب از چهره خود گشود و جنایت دیگری را رقم زد و با ترور  رهبر شجاع و مجاهد برجسته فلسطینی جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران که مهمان رسمی جمهوری اسلامی ایران بود، نشان داد که از این رژیم سفاک از هیچ قاعده و قانون انسانی و بین المللی تبعیت نمی کند. امروز با این شهادت ملت ایران و جبهه عظیم مقاومت در سراسر دنیا عزادار شدند.

بی شک، شهادت و خون شهید دکتر هنیه، اسماعیل های جهان را در ادامه راه مقاومت تا آزادی کامل فلسطین از دست غاصبان صهیونیستی مصمم تر خواهد کرد و عزم و اراده جبهه مقاومت در برابر پروژه سلطه‌گری آمریکا و اشغال‌گری صهیونیستی و دفاع از مظلومان عالم را قوی تر خواهد کرد.

دانشگاه ملایر، شهادت دکتر اسماعیل هنیه مهمان رسمی و عزیز جمهوری اسلامی ایران را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معظّم شهدا و تمام آزادی خواهان جهان تسلیت و تبریک عرض نموده و پیروزی هر چه سریعتر رزمندگان جان برکف محور مقاومت بر دشمن جنایتکار صهیونیستی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha